Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Respectvol en heerlijk passievol genieten van elkaar (gfe) tijdens een date.... Heerlijk toch.
Dus de jonge vrouwen zijn niet van vlug vlug en niet respectvol?
En de jongens wel? Opmerkelijk.
Verschil tussen M en V.
Ik kom wel eens bij een Roemeense in het SKW , Tina heet ze. Ze zei " i like rich old men"
DVP zijn net als wandelaars, ze richten zich op 1 segment.
 
De klemtoon lag waarschijnlijk op " rich " en niet op " old " ...

Alhoewel ik ook wel denk dat oudere mannen meestal respectvoller en zachtaardiger omgaan met de meisjes van plezier.

Het wilde is bij vele "oldjes" waarschijnlijk verdwenen ...
 
Ik ga ook niet meer naar die jonge meiden. Hebben te weinig ervaring en weten niet hoe een man te plezieren. Geef mij maar 30+ ze mogen zelfs 40+ zijn.
Af en toe ontmoet je nog wel eens een zalige jongedame, die met volle overgave een man benadert, zonder te denken over "health or wealth". Het elkaar benaderen met het nodige respect doet leeftijdsverschillen vervagen... Voor ons, oudere mannen geeft dit de illusie om nog niet "afgeschreven" te zijn. Voor de meisjes het gevoel om als persoon te worden behandeld. Niet als "fuck-doll".
"A man who is not nice to the waiter is not a nice man"…
 
Laatst bewerkt:
Af en toe ontmoet je nog wel eens een zalige jongedame, die met volle overgave een man benadert, zonder te denken over "health or wealth". Het elkaar benaderen met het nodige respect doet leeftijdsverschillen vervagen... Voor ons, oudere mannen geeft dit de illusie om nog niet "afgeschreven" te zijn. Voor de meisjes het gevoel om als persoon te worden behandeld. Niet als "fuck-doll".
"A man who is not nice to the waiter is not a nice man"…
Inderdaad maar de vibe, de experience is anders.
 
De jongeren zijn tegenwoordig van vlug vlug vlug en vaak weinig manieren meer.
De iets oudere heren hebben dit nog allemaal wel, gewoon relax en gezellig maar vooral respectvol
Ok boomer
De meeste jonkies willen je wel binnen 10 minuten weggewerkt hebben al heb je voor een half uur betaald.
Als ik hier overal lees hoe jij laatdunkend en bevooroordeeld kijkt naar jongeren, dan snap ik dat in jouw geval
 
Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.
Wat ik wel merk is dat het leeftijdsverschil met de dvp's waar ik graag voor ga wel een dingetje begint te worden.. Ik ben in sommige gevallen gewoon 2x zo oud als hun.. en toen tijdens het pompen een dvp opmerkte dat ze me zag als haar "daddy" vond ik dat toch wel even lastig.
Ik lag dus gewoon te neuken met een meid die makkelijk mijn dochter had kunnen zijn, nu heb ik geen kinderen, maar toch.

Gelukkig heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel gehad dat de meiden er heel erg mee zitten, want als ik dat echt ga merken dan ga ik echt oudere dames bezoeken.
Maar zolang het nog kan ga ik echt nog voor de jonge 20ers.. 😋
Uw idee dat uitgaat van een principe dat een man van 50 geen sex zou kunnen of moeten hebben met een dame van in begin 20 is absoluut niet gebaseerd op feiten of ratio. Veel meer op emotie naar mijn idee.

Uit onderzoek blijkt dat vrouwen mannen van 40 - 50 het aantrekkelijkst vinden. Ditzelfde geld voor vrouwen van begin 20, die vinden mannen het aantrekkelijkst. Het is dus biologisch heel normaal. Een man kan bijvoorbeeld als hij 50 is nog en kinderen krijgen een vrouw van begin 20 ook. Tevens hebben mannen van 50 meer macht, kennis, middelen en ervaring.

Historisch gezien is het natuurlijk ook niet zo dat oudere mannen geen jongere dames aan de haak sloegen. Koning willem I trouwde zelfs met een meisje van 14 om zijn belangen in Duitsland te versterken...

Maatschappelijk gezien (het minst gebaseerd op ratio), is het inderdaad normaler om sex te hebben met vrouwen van je eigen leeftijd omdat je die natuurlijk, door de maatschappij, vaker tegenkomt op school, sportclubs of uitgaansgelegenheden.

Financieel gezien lijkt het me perfect om als 50 jarige sex te hebben met een begin twintiger want je kunt het missen en zij heeft het wss nodig ;)

Ik zou wel als ik u was een land kiezen voor vertier waar dames hier ook zo over denken vanuit culturele opvattingen (denk aan: Oekraïne, Thailand, Colombia, Marokko, Kenia). In veel landen wordt dit als volstrekt normaal gezien. Helaas is dit in Nederland wel even wat anders, vandaar uw emotie
 
Je hebt werkelijk geen idee tegen wie je het hebt, best wel lachwekkend 🤣 ;) Doe je huiswerk maar even jochie!
Als ik hier overal lees hoe jij laatdunkend en bevooroordeeld kijkt naar jongeren, dan snap ik dat in jouw geval
Bevooroordeeld of ervaring?
Als je me zou kennen weet je dat ik spreek uit ervaring.
Maar hé als jij per se op de man wilt spelen moet je dit vooral doen.

Er zijn ook zeker wel jongeren die wel willen werken voor hun knaken, maar ook een hoop die van het snelle geld zijn.
Dat is niet alleen ''laatdunkend'' (wat laagdunkend zou moeten zijn denk ik maar zo) en bevooroordeeld maar gewoon de feiten kennen.
Er zijn ook zeker jongeren die wel hard willen werken maar veelal jongeren van het snelle geld;)

Goedenavond voor de rest!
 
Je hebt werkelijk geen idee tegen wie je het hebt, best wel lachwekkend 🤣 ;) Doe je huiswerk maar even jochie!

Bevooroordeeld of ervaring?
Als je me zou kennen weet je dat ik spreek uit ervaring.
Maar hé als jij per se op de man wilt spelen moet je dit vooral doen.

Er zijn ook zeker wel jongeren die wel willen werken voor hun knaken, maar ook een hoop die van het snelle geld zijn.
Dat is niet alleen ''laatdunkend'' (wat laagdunkend zou moeten zijn denk ik maar zo) en bevooroordeeld maar gewoon de feiten kennen.
Er zijn ook zeker jongeren die wel hard willen werken maar veelal jongeren van het snelle geld;)

Goedenavond voor de rest!
Het stoort mij immens hoe jij vaak zit af te geven op de jongere generatie. Was dat niet duidelijk? Dat heet de bal spelen (oeps), niet "de man". Kortom, die reactie en al je volgende blabla toont inderdaad dat deze discussie zinloos is.

Maar geen probleem. Van mij mag je je wentelen in je grote gelijk. Ik ga wat huiswerk maken 😘
 
Tja hoe vaak ik het niet meemaak dat ik hoor, oh gezellig met uw dochter op pad, laatst ook in het ziekenhuis, oh fijn dat u uw dochter heeft meegenomen, als je dan uitlegt dat het je partner is kijken ze vaak wel verrast
 
Tja hoe vaak ik het niet meemaak dat ik hoor, oh gezellig met uw dochter op pad, laatst ook in het ziekenhuis, oh fijn dat u uw dochter heeft meegenomen, als je dan uitlegt dat het je partner is kijken ze vaak wel verrast
Klopt 😆. Idem hier. In parenclubs en op gangbangs weten ze gelukkig wel dat het mijn partner is 😅
 
Tja hoe vaak ik het niet meemaak dat ik hoor, oh gezellig met uw dochter op pad, laatst ook in het ziekenhuis, oh fijn dat u uw dochter heeft meegenomen, als je dan uitlegt dat het je partner is kijken ze vaak wel verrast
Is toch wel bijzonder dat men dan verrast kijkt.
Tegenwoordig is het toch wel normaal, en zijn ook genoeg vrouwen die een stuk jonger lijken.
 
In een ideale maatschappij zou ik voor een hogere minimale leeftijd zijn.
Maar zoals het nu is denk ik dat de huidige leeftijdsgrens beter is, met welliswaar zeer beperkte maar wel mogelijkheden voor 18 jarigen.
Niet dat ik behoefte aan zo jong heb maar ik denk wel dat je met het verhogen van de minimum leeftijd naar 21 sommige dames de illegaliteit in stuurt. Onze maatschappij is niet afgestemd op die leeftijdsgrens.
Naast dat de leeftijdsgrens voor veel andere zaken zoals benoemd wel 18 is hoor je nog steeds wel eens van mensen die op hun 18e het huis uit gestuurd zijn. Als je na je middelbare school nog een beroepsopleiding doet ben je in de meeste gevallen ook al klaar op je 20e. Ook sociale opvang en dergelijke voor jongeren stopt als je 18 wordt.
Dus vanaf je 18e moet je vanalles en bestaat de kans dat je helemaal voor jezelf moet zorgen en alles mag behalve geld verdienen met seks...

Ik ben absoluut geen expert en gevoelsmatig wil Ik ook graag roepen dat een hogere leeftijd een goed idee is. Maar als ik er even over nadenk kom ik toch uit op dat 18 beter is. Het hoeft beslist niet aangemoedigd te worden maar dat de mogelijkheid er is lijkt me wel goed.

Of de voorzieningen ook optrekken naar 21 jaar.

Je moet als overheid ook de verantwoordelijkheid nemen voor de norm die je oplegt.
 
ons verschil is 55 en 24, dus dat valt best op
En wat vind zij zo leuk aan jou ??
En ontmoet je schoonvader En moeder ook wel eens ,of geen contact?
Er zijn ook zeker jongeren die wel hard willen werken maar veelal jongeren van het snelle geld;)

Goedenavond voor de rest!
ik ben wel geen jonkie,maar ook liever snel geld.
Lijkt me heel logisch.
 
Laatst bewerkt:
En wat vind zij zo leuk aan jou ??
En ontmoet je schoonvader En moeder ook wel eens ,of geen contact?

ik ben wel geen jonkie,maar ook liever snel geld.
Lijkt me heel logisch.

volgens haar ben ik lief en begripvol, ik begrijp en kan goed omgaan met haar psychische kwetsbaarheden

En schoonmoeder en vader zie ik zeker, moeder is niet zo blij met de keuze van haar dochter, ze vindt mij te oud voor haar
 
Oke mannen met lief en begripvol verleid je jongere vrouwen.
Vooral die wat probleempjes hebben. De succesnummers daar ga je niet bij scoren haha
Ik vind dit best beledigend omdat mijn vriendin psychische kwetsbaarheden heeft is ze dus geen succesnummer, alsof deze dames niet lief en mooi kunnen zijn.
Sterker nog deze mensen staan sterker in hun schoenen dan iemand die nauwelijks wat hebben meegemaakt of iets hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan