Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net naar cristal Prive gebelt voor wat info over roxanne. Ze heeft schoenmaat 38 en ze doet aan plassex. Zondag krijgt de agenda van cristal prive weer een update en dan kan ik zien wanneer roxanne weer beschik baar is. Dan reserveer ik haar meteen ik heb er nu al zin in ?.
 
Laatst bewerkt:
Deze twee lieve dames zijn ook Hindoestaans en ontvangen beide in Den Haag.
De ene adverteert op Sexjobs en de ander op Kinky.

Die van sexjobs is een Antilliaanse. Ben een keer bij haar langs geweest toen ze in een studentenflat nabij station Hollands spoor in Den Haag ontving.
 
Net naar cristal Prive gebelt voor wat info over roxanne. Ze heeft schoenmaat 38 en ze doet aan plassex. Zondag krijgt de agenda van cristal prive weer een update en dan kan ik zien wanneer roxanne weer beschik baar is. Dan reserveer ik haar meteen ik heb er nu al zin in ?.

We zijn benieuwd naar je bevindingen!

Die van sexjobs is een Antilliaanse. Ben een keer bij haar langs geweest toen ze in een studentenflat nabij station Hollands spoor in Den Haag ontving.

Goed om te weten, zij heeft een hele poos geadverteerd en nadrukkelijk vermeld dat ze hindoestaanse is. Toon van de advertentie heeft me nooit aangestaan en bood voornamelijk cardates aan in omgeving den haag.

Deze twee lieve dames zijn ook Hindoestaans en ontvangen beide in Den Haag.
De ene adverteert op Sexjobs en de ander op Kinky.


Zij is inderdaad een wat oudere dame op leeftijd, ontvangt in een nette appartement in Den Haag. Wel wat ouder dan vermeld in de advertentie en kort en best mollig, vooral op de buik. Verder wel een hele lieve en eerlijke dame, netjes en discreet. Soms is ze een periode werkzaam, dan weer een poosje niet en verdwijnt de advertentie. Heeft in de loop der jaren een vaste klantenkring opgebouwd. Deze gooien we er bij in de lijst.
 
Laatst bewerkt:
Bij bovengenoemde Antilliaanse Mia ben ik 2 keer geweest , ze ontving toen in Laakkwartier en is alweer een tijd terug . Pijpte goed en lekker mondje vol gegeven (nou ja : vol dat viel wel mee , eerder een paar druppies , "lol"). Ze loopt inmiddels al wat jaartjes mee.

Bij eveneens bovengenoemde Reshma ben ik 1 keer geweest . Zeker een lieve dame . Toen ik na afloop vroeg of ze het leuk en goed vond als ik een recensie over haar zou schrijven , heeft ze me wel 5 keer gezegd hoe lief ze dat vond. Vond haar ook goed pijpen.
 
Klopt, enige tijd geleden alweer dat ik bij haar langs ben geweest. Ze ontvangt in een woonwijk, bij aankomst vriendelijk door haar verwelkomt en naar de slaapkamer toe begeleid. Ze is niet knap laat ik dat alvast voorop stellen. In de slaapkamer na het uitkleden zijn we op het bed beland, waarna ze mij begon te pijpen. Dit doet ze voortreffelijk. Omdat ik haar voor een half uur had geboekt, heb ik haar natte kut gevingerd en gebeft en als afsluiter geneukt. Ze is een onwijs geile meid in bed. Als je van bbw houdt dan ben je bij haar bij het goede adres. Neuken zonder condoom inclusief in haar klaarkomen doet ze voor een meerprijs.

Ze adverteerde ook onder Ashna op sexjobs. Waarom?? Dat blijft een raadsel.
Wanneer kunnen wij een recensie verwachten aangezien je er ervaring mee hebt ?
 
Laatst bewerkt:
ik vroeg me af of jullie hindoedames kennen die in regio zuid-holland priveontvangst doen (liefst 18-25j maar ietsjes ouder ook geen probleem). Op kinky/sexjobs zijn deze jonge snoepjes bijna niet te vinden,, wellicht dat jullie nog wat adresjes kennen?

Evt. specifieke contactgegevens graag via pm.

Alvast bedankt en een fijne dag !
Groet, Ryan (y)
 
ik vroeg me af of jullie hindoedames kennen die in regio zuid-holland priveontvangst doen (liefst 18-25j maar ietsjes ouder ook geen probleem). Op kinky/sexjobs zijn deze jonge snoepjes bijna niet te vinden,, wellicht dat jullie nog wat adresjes kennen?

Evt. specifieke contactgegevens graag via pm.

Alvast bedankt en een fijne dag !
Groet, Ryan (y)
Als iemand het weet zal @HINDOESTAANSE4EVER het wel zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan