Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Julia van Salon Leiden?

 
Ik zie 2 nieuwe interessante dames online:


 
Yamilla is hindoestaans hoe ze zelf aan arabisch komt geen iede. Als je wat extra dingen wil moet je wat bij betalen. Ik heb het altijd wel naar mijn zin bij haar. Haar teentjes zijn heerlijk om aan te sabbelen en haar kutje is nog steeds behoorlijk strak vind ik.
Het lukt mij nooit om haar te bereiken. Telefoon staat altijd uit. Op wat voor tijden is ze meestal aanwezig?
 
Ah thanks dat is handig om te weten. Op kinky staat dat ze ma-vrij de hele dag beschikbaar is en in het weekend niet. In het weekend werkt ze ook daadwerkelijk niet? (voor zover iemand dat weet)

Nee ze werkt meestal tot een uur of 6. Ze is niet dagelijks beschikbaar en in het weekend werkt ze niet. Probeer het een keer op een woensdag.
 
Hi lieve mensen, ik heb recent geprobeerd Yamilla te bereiken via de opgegeven nummer. Maar het lukt al een tijdje niet en staat op voicemail. heeft iemand haar recent nog bezocht. kan iemand mij vertellen hoe ik met haar in contact kan komen. Dankk
 
Hi beste mensen, ik heb Yamilla geprobeerd te bereiken via de opgegeven link. Haar telefoon is op voicemail. Heeft iemand haar laatst bezocht en weten jullie of ze misschien een andere nummer heeft? Hoe kan ik met haar in contact komen. Weten jullie waar ze te vinden is? Groet
 
Alleen doordeweeks, hier haar topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan