Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amber is prachtig, maar ik vond het allemaal plichtmatig. Roxanne is een erg leuke meid. Doet haar best, heeft een heel flexibel lichaam, heeft een killer body en prachtig haar.
Amber staat niet (meer) op DS website. Heeft Roxanne onlangs bij Karin's home gewerkt als Alicia? Die zat daar maar kort, wel goede ervaring over gehoord.
 
Naar haar ben ik nog wel nieuwsgierig. Zit ze echt in Barendrecht of zit ze in Rotterdam-Zuid? En hoe zijn de ervaringen met haar? Ze kan alleen gebeld worden om af te spreken zo te zien.
 
Ik dacht Rotterdam Zuid.

Bedankt!

Je ziet dat vaker tegenwoordig, dat ze Barendrecht schrijven en dat het dan Rotterdam-Zuid is. Geen idee waarom. Maakt ook niet heel veel uit, de grens tussen die gebieden is klein. Maar als er Barendrecht staat, spreekt mij dat vaak net wat meer aan. Betere parkeergelegenheid meestal, ook gratis, en vaak net wat betere woningen en makkelijker rijden. Al hangt het er ook vanaf waar je op Zuid bent.
 
Naar haar ben ik nog wel nieuwsgierig. Zit ze echt in Barendrecht of zit ze in Rotterdam-Zuid? En hoe zijn de ervaringen met haar? Ze kan alleen gebeld worden om af te spreken zo te zien.
Ze is iets ouder dan 40 schat ik. Ze pijpt wel zonder. Verder vond ik het best plichtmatig. Ik had een uur geboekt en werd geacht geil te worden door haar te masseren.Als je gewoon echt alleen wil neuken dan is een half uurtje aan te raden, gewoon even je ding doen. Wil je relaxed een gfe van een uur, sla dit dan over. Ze praat gewoon te veel en doet niet haar best om er een geile ervaring van te maken.
 
Ze is iets ouder dan 40 schat ik. Ze pijpt wel zonder. Verder vond ik het best plichtmatig. Ik had een uur geboekt en werd geacht geil te worden door haar te masseren.Als je gewoon echt alleen wil neuken dan is een half uurtje aan te raden, gewoon even je ding doen. Wil je relaxed een gfe van een uur, sla dit dan over. Ze praat gewoon te veel en doet niet haar best om er een geile ervaring van te maken.
En hoe is het qua uiterlijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan