Delectans Spectaculis
Vaste klant
Dat klopt, ze lijkt weg bij DS. Misschien terug naar Amersfoort Privé.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat klopt, ze lijkt weg bij DS. Misschien terug naar Amersfoort Privé.
Heet Aicha nu Aisha?
Heet Aicha nu Aisha?
Is het dezelfde als
![]()
Recensie - Aicha - Maison Monty
Vandaag gereserveerd om Aicha te bezoeken. Een hele jonge (19jr) en vooral aardige dame. Kreeg wat te drinken en mocht mee naar haar kamer. Meteen een fijne sfeer en ze babbelt er lekker op los met oprechte interesse. Nog even op bed zitten babbelen toen ze me langzaam begon te strelen en met mn...www.girlsreview.nl
Vreemd dat die nog nergens is besproken, want ziet er heel goed uit. Heb jij er ervaring mee of gezien bij MM?Goedemorgen Paulus. Hindoestaanse Aisha heette bij DS ook al Aisha. Ze werkt nu alweer een poosje bij MM (ook als Aisha).
Deze Kelly is niet maar zou hebben gewerkt bij Stout. Kan haar niet matchen aan een review van Stout, ook niet met een andere naam. Iemand anders wel?Profiel dame
Profiel dame persoonlijke webpagina's van privehuis dame met hun uiterlijk en foto's van de DS-Girlwww.ds-girls.nl
Dan klopt onderstaand bericht dus niet?Goedemorgen Paulus. Hindoestaanse Aisha heette bij DS ook al Aisha. Ze werkt nu alweer een poosje bij MM (ook als Aisha).
Kennelijk heeft er eerder een Arabische Aicha (met c ipv s) bij MM gewerkt. Die kan ik me niet meer herinneren.
Kan ook zijn dat het bericht wel klopt maar dat de schrijver van de recensie de naam fout geschreven heeft.Dan klopt onderstaand bericht dus niet?