Hoe eindigde het contact met je vaste dame van plezier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe eindigde het contact met je vaste dame van plezier?

• Zij stopte met het werk - Ze verliet de branche

Stemmen: 19 52,8%
  • Zij verhuisde/andere locatie - Niet meer bereikbaar op dezelfde plek

Stemmen: 10 27,8%
  • Ik stopte ermee - Zelf besloten om niet meer te gaan

Stemmen: 7 19,4%
  • Prijsverhoging - Te duur geworden

Stemmen: 4 11,1%
  • Meningsverschil/conflict - Onenigheid of ruzie

Stemmen: 4 11,1%
  • Veranderde omstandigheden - Relatie, verhuizing, financiën, etc.

Stemmen: 2 5,6%
  • Service werd minder - Kwaliteit ging achteruit

Stemmen: 1 2,8%
  • Nog steeds contact - De relatie bestaat nog

Stemmen: 6 16,7%
  • Anders - Vertel het in de reacties

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    36

GeefGeniet

Stamgast
403
13/08/25
482
4
Voor degenen die een vaste dvp hadden - hoe is dit uiteindelijk geëindigd?
Zelf wissel ik de hele tijd af en doe ik niet aan vaste dames want vind het geiler om zoveel mogelijk af te wisselen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Stem en deel gerust je verhaal in de reacties

Ze stopte ermee. Mijn vaste was Diana een Keniaanse. Echt een volle mooie donkere en ze was verslavend. Zat bij de Oudekerkplein links van dat straatje naar de Warmoes. In 2017 gestopt, heimwee en ook genoeg verdient.

een vaste niet echt..
maar Roemeense Tina heb ik meerdere keren bezocht..
mooie meid ,die langzaam maar zeker steeds opener werd en bepaalde dingen toeliet..
mede omdat we zeker een klik hadden ,heb je wel meer..maar na 200+ dames voel je wel ofdat iemand echt interresse heeft in jou als persoon ,dan je portemonnee..
was altijd meer van sexen..babbelen over vanalles..weer sexen..weer babbelen ..en dan erachter komen dat we een half uur over de tijd waren..
ze appte me nou denk ik een jaar geleden ,dat ze ging kappen met dat werk..maar ik mocht haar altijd nog appen of bellen
was oprecht een leuke meid ,mooi lichaam en koppie met de juiste inhoud..
zal me niks verbazen dat ze daar nu een eigen toko heeft met personeel..
heb overigens nooit contact gezocht met haar..
heb het nummer nog wel in mijn telefoon..roemeens nummer met een 'normale' profielfoto

Voor degenen die een vaste dvp hadden - hoe is dit uiteindelijk geëindigd?
Zelf wissel ik de hele tijd af en doe ik niet aan vaste dames want vind het geiler om zoveel mogelijk af te wisselen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Stem en deel gerust je verhaal in de reacties
Nu... er zijn dus wel degelijk meer dan één reden hoor! Want al verschillende vaste dames gehad! Maar in de pol kan je slechts één reden aanklikken!

een vaste niet echt..
maar Roemeense Tina heb ik meerdere keren bezocht..
mooie meid ,die langzaam maar zeker steeds opener werd en bepaalde dingen toeliet..
mede omdat we zeker een klik hadden ,heb je wel meer..maar na 200+ dames voel je wel ofdat iemand echt interresse heeft in jou als persoon ,dan je portemonnee..
was altijd meer van sexen..babbelen over vanalles..weer sexen..weer babbelen ..en dan erachter komen dat we een half uur over de tijd waren..
ze appte me nou denk ik een jaar geleden ,dat ze ging kappen met dat werk..maar ik mocht haar altijd nog appen of bellen
was oprecht een leuke meid ,mooi lichaam en koppie met de juiste inhoud..
zal me niks verbazen dat ze daar nu een eigen toko heeft met personeel..
heb overigens nooit contact gezocht met haar..
heb het nummer nog wel in mijn telefoon..roemeens nummer met een 'normale' profielfoto
Superleuk om te lezen!!! Leuk zeg
Nu... er zijn dus wel degelijk meer dan één reden hoor! Want al verschillende vaste dames gehad! Maar in de pol kan je slechts één reden aanklikken!
Goed punt: het is nu aangepast

Verschillende redenen waarom het contact eindigde met een vaste dame:

-ander werk gevonden
-relatie gekregen
-geen klik/gevoel meer
-klant/dvp band werd te persoonlijk
-prijs/service verhouding werd minder
-via roddels van hun vriendinnen dat ik een slechte klant ben
-dat ik klant ben van een dvp die zij niet mag
-ziekte
-overlijden

De meeste DVP's blijven maar een bepaalde tijd op dezelfde locatie. Soms komen ze met enige regelmaat terug... tot ze dat niet meer doen natuurlijk! Zo heb ik al wel enkele 'toppers' zien verdwijnen!

Maar... er komen er dan altijd weer anderen voor in de plaats! Haha!

Superleuk om te lezen!!! Leuk zeg
ja..
ben me ook wel bewust dat dat niet zo snel voorkomt..
heb ze toen ook wel eens afgezet als ze om boodschappen moest..
we hadden ook wel dezelfde muzieksmaak ookal scheelden we 20 jaar..stapte ze in mijn bus en had ik bijvoorbeeld een oud album van de Red Hot Chili Peppers in de wisselaar zitten..zong ze gewoon mee..
was gewoon een gave meid..eigenlijk op geen enkele manier te vergelijken met een nederlandse..
had ze graag een keer meegenomen naar een kerstborrel van een relatie ofzo..
staat iedereen daar met van die chagrijnige Karen's met 30 kilo overgewicht..kom ik met zo iemand binnen..'oh ,das m'n nicht uit Italië..spreek maar gewoon Engels met haar'..haar kennende ,had ze dat gewoon meegespeelt..

De meeste DVP's blijven maar een bepaalde tijd op dezelfde locatie. Soms komen ze met enige regelmaat terug... tot ze dat niet meer doen natuurlijk! Zo heb ik al wel enkele 'toppers' zien verdwijnen!

Maar... er komen er dan altijd weer anderen voor in de plaats! Haha!
Idem. Heb al paar keer gevloekt omwille van een parel die niet meer naar België kwam, maar dan ontdek je ook nieuwe parels.

Heb een keer mee gemaakt dat een dame geen dates meer wilde omdat ze 'gevoelens' voor mij gekregen had. Had ik totaal niet zien aankomen. Ik had het wel kunnen weten want ze vergat de laatste tyd weleens de enveloppe die voor haar klaar lag mee te nemen en ik dacht dat de seks ook steeds beter werd.
Dame ging toen ook terug naar haar land. Situatie met haar uitgepraat en heb zo nu en dan nog vriendschappelijk kontakt. Als ik toen niet in een relatie gezeten had was het wellicht anders gelopen.

Loop al heel lang rond in dit wereldje.
Diverse min of meer vaste dames gehad (nooit exclusief overigens), die op een gegeven moment van de radar verdwenen of stopten.
Met andere vaste dames nog lopend contact.
Nooit met ruzie o.i.d. een contact verbroken.
Kortom, voorspelbaar voortkabbelend wandelaarsleventje zonder drama.

Terug
Bovenaan Onderaan