Vaste dvp is mss overdreven, maar vroeger toen ik minder ging wandelen had ik 2 raamdames die mijn favoriet waren, dat was een raamdame in Gent in de nacht die na de eerste coronastop nooit meer is teruggezien en dus hoogstwaarschijnlijk gestopt is, ze las nog whats app berichten maar beantwoordde die niet.
Ze was altijd creatief en iedere keer was anders, omdat het haar anders snel zou vervelen iedere keer dezelfde dienst te moeten leveren.
Op die manier genoot ze ook ergens van de afwisseling, we konden ook erg goed praten en dat gaf een gevoel met zich mee dat geen routine was.
Een andere raamdame overdag in Gent is een volledig ander verhaal, ze was niet zo creatief als de andere, ze was ook een stuk jonger maar ik mocht haar vol zoenen en daarna kwam tongzoenen erbij voor het basisbedrag dat ik maar betaalde.
Het was de dame die ik tot nog toe het meest bezochte maar helaas is ze in 2021 verongelukt door een aanrijding met een auto.
Ik kon het eerst moeilijk geloven, ze was amper 23 en had een heel leven voor zich maar het lot besliste daar anders over.
Uiteraard koester ik de momenten die er waren met die 2 meiden maar aan alles komt een eind, jammer genoeg.