Hoe je hobby in de schaduw houden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vrijgezel en hoef mij niet te verantwoorden, mijn beste vrienden weten waar ik mee bezig ben.
Helaas weten de meesten die ik ken dat niet maar hebben een vermoeden.
Om niet scheef bekeken te worden houd ik mijn hobby verborgen omdat velen daar toch geen begrip voor zouden opbrengen en zouden zeggen zoek beter een vrouw!
 
Mannen,

Hebben jullie nog goede tips om niet betrapt te worden door moeders de vrouw? Om een paar dingen te noemen:
-ik ruik bijna helemaal niks. Ben als de dood dat na het wandelen mijn vrouw het parfum van de dame kan ruiken. Om die reden doe ik na wegrijden, alle ramen open zodat ik helemaal doorgelucht thuis kan komen
-telefoon zet ik op vliegtuigmodus
-ik wandel altijd tijdens mijn werk. Of ik neem een vrije dag of een paar uurtjes verlof

Zie jullie tips wel tegemoet en wandel ze

Jean jesus
Ik herken je probleem Jean, zelf ruik ik ook ongeveer niets, maar mijn vrouw lijkt wel een getrainde politiehond.

Laatst was ik bij een dame en die had zichzelf ingesmeerd met een of andere sterk ruikende glitter body lotion... dat werd dus heel voorzichtig in doggy style. Zelf douche ik altijd voor ik in bed stap, vrouw is er aan gewend, ik gebruik Rinz24 om mijn kleine vent lekker fris en schoon te houden, wat gelijk alle geurtjes neutraliseert, geen condoomlucht meer.

Diverse keren al richting huis, tja dan mors ik zomaar met een biertje of iets anders over mijn overhemd, of bij het tanken dat ik benzine mors over mijn handen en broek. Soms ben ik echt enorm onhandig...

In de zomermaanden is mijn motorpak echt waanzinnig heet, dus moet ik even douchen bij thuiskomst, in de wintermaanden heb ik het koud, nou eerst ff een lekkere warme douche.. Maak er maar wat van.
 
Ik had eens gelezen dat vrouwen heel snel er achter kwamen als mannen vreemd gaan.

Een man had toen een in mijn ogen wel erg leuke tip. Hij zij zijn vrouw dat hij een nieuwe hobby had. Vissen.

Al met al de perfecte hobby. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Het is een slim idee.. maar krijgt jouw vrouw ook een visje op een bord? 🤭

Nu weet ik ook waarom zoveel gescheiden mannen op dating apps pronken met een gevangen vis.. 😂😂
 
Ik hoef het ook voor niemand verborgen te houden...heb geen vrouw of vriendin
Maar ben wel voorzichtig.. Je weet nooit wie je ergens binnen ziet gaan in een wijk.. Waar een illegaal privehuisje is.
En IEDEREEN weet dat in een straat..
Ik sta er soms van te kijken hoeveel mensen mij kennen, terwijl ik hun waarschijnlijk nog nooit gesproken heb..
Hebben ze me gezien terwijl ik bij iemand aan een karwei bezig was ofzo..
Meer dan eens gebeurt dat iemand zei
'ja ken jou wel, jij hebt de keuken bij die en die gedaan'
Dus dan heb ik liever niet dat mensen onderling zo beginnen van 'hij gaat naar d' oeren'..
Ook al zijn sommige mannen stiekem nog jaloers ook misschien
Dus ik probeer altijd zo onopvallend ergens binnen te gaan.. Zet mijn bus nooit in dezelfde straat.. En als het in een bekende buurt is dan nog voorzichtiger..
Privehuizen kom ik eigenlijk nooit, maar kom je daar iemand tegen, is diegene er meestal ook niet omdat hij de meterstanden komt opnemen.. Dus dat zou me niks kunnen verotten..
Maar verder probeer ik er niet mee te koop te lopen.. Praat er ook mee niemand over.. Zeker niet met vriendinnen.. Terwijl ik weet dat ze zich afvragen ofdat ik wel/niet sex heb..
Sommigen ken ik al 15 jaar of langer, hebben me nog nooit met een vrouwpersoon gezien..
Dus ergens is het nog een sport ook om het verborgen te houden..
Vinden ze me zo'n leuke vent omdat ik nooit probeer om ze te neuken.. 'jij bent zo anders', zeggen ze dan..
Dan denk ik.. 'nee.. Ben veel erger.. Veeeeeel erger'.. 'die Roemeense die ik een lading in haar mond heb geschoten gisteren, praat wel anders' 😝😝😝😝
 
Je moet de impact op je leven nou ook weer niet overdrijven "als iedereen het zou weten" (als je vrijgezel bent tenminste ), de mensen om je heen snappen dan heus wel dat je af en toe een verzetje nodig hebt , je vrienden en familie zullen er achter je rug om eens goed om lachen en als het nieuwtje ervan af is houd het op
Ik reed altijd gewoon met een bedrijfswagen compleet met logo naar een club hier in de buurt op zaterdagavond , die moet iemand die me kent daar wel eens gezien hebben maar ik heb er nooit iemand over gehoord
99% van de mensen kan het geen bal schelen hoor , het wordt pas interessant als die 1% je vrouw is

In dat geval heb ik misschien een bruikbare tip ; Gebruik je telefoon niet en al helemaal geen sociale media als je naar de dames gaat!
In plaats van als een halve James Bond allerlei gadgets en technologische foefjes te gebruiken kan je gewoon naar een club , RLD of privé huis rijden , aanbellen en naar binnen gaan en je gewoon laten verassen wie er zit zoals we dat voor het internettijdperk al een paar honderd jaar deden
Je auto parkeer je een paar straten verderop in een zijstraat met een naam die niemand wat zegt en waar alleen mensen komen die er wat te zoeken hebben en als je bang bent voor luchtjes steek je gewoon een sigaar op als je naar huis rijdt
 
Je moet de impact op je leven nou ook weer niet overdrijven "als iedereen het zou weten" (als je vrijgezel bent tenminste ), de mensen om je heen snappen dan heus wel dat je af en toe een verzetje nodig hebt , je vrienden en familie zullen er achter je rug om eens goed om lachen en als het nieuwtje ervan af is houd het op
Better safe than sorry. Ik heb geen zin om in mijn omgeving bekend te staan als "die hoerenloper". Als het eenmaal bekend is, is het niet meer terug te draaien. En het zal uiteindelijk altijd tegen je gebruikt worden. Meteen doorgeluld aan nieuwe mensen bijvoorbeeld. Daar zit ik niet op te wachten.
 
Handvol vrienden weet ervan, vertel er ook wel eens over. Vele anderen zullen een vermoeden hebben, worden wel eens opmerkingen geplaatst, waar ik niet op in ga. Ga er niet op in, omdat er toch hoop mensen negatief tegenaan kijken. Geen zin in allerlei moraliserende praatjes.
 
Better safe than sorry. Ik heb geen zin om in mijn omgeving bekend te staan als "die hoerenloper". Als het eenmaal bekend is, is het niet meer terug te draaien. En het zal uiteindelijk altijd tegen je gebruikt worden. Meteen doorgeluld aan nieuwe mensen bijvoorbeeld. Daar zit ik niet op te wachten.
Ja mijn idee..
Ik ken een jongen die bij de firma Baas werkt.. Electricien.. Die rijd vanuit zijn werk RECHT naar het café elke avond
Zet zijn Renault Traffic ook gewoon pal voor de deur daar
En rijd na 15 glazen bier gewoon naar huis.. Met DIE bus..
Ik zou daar als werkgever toch niet blij mee zijn.. Wil uiteraard niet zeggen dat heel de firma Baas zichzelf dagelijks klem zuipt..
Maar bij mij gebeurde dat geintje toch niet..
Bij mij idem.. Heb geen reclame op mijn bus.. Maar het ding is bovengemiddeld mooi voor zijn leeftijd..de specifieke opties en dikke wielen.. Mensen in de buurt weten echt wel van wie hij is..
Die ga ik bijvoorbeeld echt niet meerdere keren in de maand bij Dream girls in BoZ voor de deur zetten.. (bijvoorbeeld)
Ook al zie en hoor je niks anders dan sex en vreemdgaan, relaties naar de klote, blote dames op Instagram.. Noem maar op..
Het is toch nog soort van verantwoord om daar afkeurend om te zijn..
Een beetje hetzelfde als men zegt dat iemand een racist is.. En tegelijkertijd zelf zover mogelijk weg wil wonen of werken uit de buurt van Marokkanen en Turken..
En als je die naam hebt, ben je min of meer altijd de lul..
Mensen blijven je zo zien..
Hoe ging dat ook weer met Seedorf vanaf 11 meter.? . Moet hij ook aanhoren totaan de hospice
Nee, ik ben er voorzichtig mee
 
ik ben ook al 14 jaar vrijgezel en een paar vrienden of kennissen weten dat ik wel eens wisselende sex contacten heb maar er gaat niemand verder vragen over stellen dus ik laat het zo
 
Er zijn excuses nodig die in de agenda staan. Gewoon tijd vrij nemen onder kantoortijd kan. Maar ook handig om hobby's te hebben. Een yoga avondje, of misschien maak je muziek, zoals ik, dan ben ik naar de band of naar een ensemble. Zorg dat je zo min mogelijk hoeft te liegen. Een nacht wegblijven is toch wel een lastige. Dan merk je wel dat je ongemerkt een kooitje hebt gebouwd in je leven. People who don't move don't notice their chains.

Poespas als locatie sharen op je telefoon, historie, kinderen die even een spelletje willen doen op je telefoon terwijl er zomaar een appje binnenkomt, moet je natuurlijk zien te vermijden.
 
Poespas als locatie sharen op je telefoon, historie, kinderen die even een spelletje willen doen op je telefoon terwijl er zomaar een appje binnenkomt, moet je natuurlijk zien te vermijden.
Klopt, maar dat moet je altijd al doen eigenlijk. Als je daar tijdens de relatie opeens mee begint, dan gaat dat opvallen. Net zoals met hobbys e.d.
 
Ik hou het wandelen niet geheim. Ik gebruik ook mijn echte naam en telefoonnr bij het maken van een afspraak.
Heb dan ook niets te verbergen als single.

Tis nu niet dat ik tegen iedereen vertel over mijn bezoekjes maar moest het gesprek daarover gaan dat ga ik daar zeker niet over liegen. Ik haat liegen en probeer over alles zo open mogelijk te zijn.

Ik heb enkele vriend(inn)en waarmee ik hierover kan praten.
 
Ik heb een tweede mailadres aangemaakt voor websites zoals Hookers, Girlsreview en Kinky. De voor- en achternaam zijn volgens mij de meest voorkomende namen. Deze naam gebruik ik ook bij het bezoeken
van de dames.

Na een bezoekje wis ik het app-gesprek en blokkeer de dame voor een poosje. Paar keer gehad dat ik
opeens berichtjes kreeg dat de betreffende dame weer in Nederland was en ready for action.
 
Tip van een DVP gekregen, al jaren terug maar ik hou em altijd paraat voor wanneer je bekenden treft als ik ergens een plaats (met DVP) bezoek waar ik nooit kom:
Ik zoek een "verzien iets" en ga zo langs bij een verkoper daarvan op marktplaats. Als je het niet bij je hebt was de kwaliteit niet op orde......

En ik ben al eens bekenden tegen gekomen op plekken dat ik over winkels kon beginnen waar ik was geweest. Maar na sluitingstijd of ergens buiten gaat dat niet lukken dan is marktplaats een goed alternatief.
 
Hier ga ik meestal gaan sporten na t wandelen, of zorg ik dat er veel tijd is tussen wandelen en huiswaarts de vrouw zien/knuffelen... zodat potentiële geurtjes weg zijn. Nummers sla ik op, en worden automatisch doorgestuurd naar voicemail moesten ze willen bellen, meeste dames bellen nooit. Whatsapp gesprkken in archief, meldingen af, ook van sms. Wat ook kan helpen is je eigen zeep meenemen bij de dame en die gebruiken bij t douchen, mja da doe je mss alleen bij dames die je vaker bezoekt, beetje vreemd mss om bij eerste date met je zeepje binnen te stappen 🤣
 
Hallo
Dit is misschien een domme vraag maar waar dienen deze fora anders voor. Ik twijfel al even om bij een masseuse een afspraak te maken maar heb een beetje schroom om te bellen of sturen.
Gebruiken jullie je eigen nummer om afspraken te maken? Of is er een handige manier om een ander nummer te gebruiken? Enige praktische tips?
Bedankt
 
Ik heb Dual Sim op mijn gsm. Dus 2 simkaarten. Eéntje professioneel en eentje puur om afspraakjes te maken. Vroeger liep ik vaak met 2 gsm's rond, maar dan is Dual Sim veel makkelijker.
Wel niet vergeten te switchen. Anders bel je met sex-nummer naar klanten, of met je privé-nummer naar dvp's. En dat wil je net niet... 😉
Je kan ook altijd proberen om privé (zonder dat de ontvanger je nummer ziet) te bellen. Maar vaak nemen ze dan niet op.
 
Ik heb Dual Sim op mijn gsm. Dus 2 simkaarten. Eéntje professioneel en eentje puur om afspraakjes te maken. Vroeger liep ik vaak met 2 gsm's rond, maar dan is Dual Sim veel makkelijker.
Wel niet vergeten te switchen. Anders bel je met sex-nummer naar klanten, of met je privé-nummer naar dvp's. En dat wil je net niet... 😉
Je kan ook altijd proberen om privé (zonder dat de ontvanger je nummer ziet) te bellen. Maar vaak nemen ze dan niet op.
Ik overweeg hetzelfde want mijn wandelgsm is te oud geworden om WA te draaien en mijn gewone mag na 5j ook eventueel vervangen worden. Op iPhone kan je aan bepaalde contacten toewijzen vanaf welk nr je ze by default belt. Enige dat me tegenhoudt is het verhaal contacten en het feit dat die over meerdere toestellen (laptop, tablet) mee gesynct worden. Je kan die optie afzetten maar voor alle "gewone" contacten vind ik dat net een pluspunt. Ik ben een apple gebruiker, ik weet dat android anders werkt qua dual sim maar effe switchen is geen optie. Dus in mijn geval zou dual sim de gewone functies die ik apprecieer en gebruik van maak beknotten, en het risico thuis is groter bij eventuele onachtzaamheid. Dus ik hou het waarschijnlijk gewoon op 2 gsm's, waarvan er eentje verborgen ligt tot de goesting weer te groot wordt.
 
Lijkt me in sommige gevallen het slimste. Ik heb al een paar keer onbewust familie en vrienden gebeld met mijn sex-nummer. Op zich geen ramp voor mij. Ik ben niet getrouwd en heb geen vaste vriendin.
Maar bel als echtgenoot maar eens onbewust met je sex-nummer naar je echtgenote of schoonfamilie. Dan heb je volgens mij een groot probleem.💥
 
Beter om twee aparte telefoons te hebben zonder overlap in accounts/contactlijsten etc.
Ja, het kan wel met twee simkaarten op 1 telefoon als je goed oplet, maar het is toch te foutgevoelig naar mijn mening.
 
Twee telefoons, elk met eigen sim, op elke telefoon een ander account voor de app store. Daardoor ook twee e-mail adressen.

Telefoon hoeft niets te kunnen, dus een oude is prima. Ik gebruik een telefoon van 4 jaar oud en doet wat die moet doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan