Hoe je hobby in de schaduw houden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind de reactie van @Seti71 wel overtrokken.
Overigens bestaat er een soortgelijk topic

Ja, snap niet goed dat hij bij een beetje tegenwind meteen vertrekt hier. Jammer. Sommige post zouden beter passen op het forum van de Christen Unie, maar goed... ieder z'n mening en zou me er niet veel van aantrekken.
 
Mannen,

Hebben jullie nog goede tips om niet betrapt te worden door moeders de vrouw? Om een paar dingen te noemen:
-ik ruik bijna helemaal niks. Ben als de dood dat na het wandelen mijn vrouw het parfum van de dame kan ruiken. Om die reden doe ik na wegrijden, alle ramen open zodat ik helemaal doorgelucht thuis kan komen
-telefoon zet ik op vliegtuigmodus
-ik wandel altijd tijdens mijn werk. Of ik neem een vrije dag of een paar uurtjes verlof

Zie jullie tips wel tegemoet en wandel ze

Jean jesus
 
Om die reden doe ik na wegrijden, alle ramen open zodat ik helemaal doorgelucht thuis kan komen
Denk je nou echt dat dat een oplossing is? Ik zou maar uitgebreid onder de douche schrobben nadat je gesekst hebt en zorgen dat je parfum en make up vrij bent zowel op je lichaam als kleding. Ook alleen de bloemetjes buiten zetten als je weet dat je vrouw de komende dagen geen zin in sex heeft. Valt een beetje op als je net je ballen hebt geleegd en je elke keer tegen haar moet zeggen "Nu even niet schat; heb hoofdpijn." 🤦🏻‍♂️

Zorg dat je geen vrouw hebt, dan kan die je ook niet betrappen. Gaat voor mij al jaren goed....
Persoonlijk al jarenlang een vrij man en het bevalt heeeeeerlijk! Één groot (neuk)feest bij mij! 🥂🍸🥃🥳
 
Denk je nou echt dat dat een oplossing is? Ik zou maar uitgebreid onder de douche schrobben nadat je gesekst hebt en zorgen dat je parfum en make up vrij bent zowel op je lichaam als kleding. Ook alleen de bloemetjes buiten zetten als je weet dat je vrouw de komende dagen geen zin in sex heeft. Valt een beetje op als je net je ballen hebt geleegd en je elke keer tegen haar moet zeggen "Nu even niet schat; heb hoofdpijn." 🤦🏻‍♂️


Persoonlijk al jarenlang een vrij man en het bevalt heeeeeerlijk! Één groot (neuk)feest bij mij! 🥂🍸🥃🥳
Het feit dat je bij een raamdame niet kan douchen is daarom ook een reden dat ik tegenwoordig alleen naar clubs of privé huizen ga. Of anders privé ontvangst, als ik tenminste mezelf kan opschonen 😅
 
-ik ruik bijna helemaal niks. Ben als de dood dat na het wandelen mijn vrouw het parfum van de dame kan ruiken. Om die reden doe ik na wegrijden, alle ramen open zodat ik helemaal doorgelucht thuis kan komen
Ja, met een vrouw moet je altijd heel erg opletten. Ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad. Ik heb geen vrouw, noch andere relatie, maar weet wel uit ervaring dat vrouwen doorgaans een veel betere reukzin hebben dan wij mannen. En dikwijls hebben ze een zesde zintuig met heel veel capaciteiten.
Altijd oppassen geblazen.
 
Mannen,

Hebben jullie nog goede tips om niet betrapt te worden door moeders de vrouw? Om een paar dingen te noemen:
-ik ruik bijna helemaal niks. Ben als de dood dat na het wandelen mijn vrouw het parfum van de dame kan ruiken. Om die reden doe ik na wegrijden, alle ramen open zodat ik helemaal doorgelucht thuis kan komen
-telefoon zet ik op vliegtuigmodus
-ik wandel altijd tijdens mijn werk. Of ik neem een vrije dag of een paar uurtjes verlof

Zie jullie tips wel tegemoet en wandel ze

Jean jesus

Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je af en toe hoeren wilt neuken in plaats van in een verbintenis te blijven op basis van leugens. Kan ze daarna zelf beslissen of ze bij je blijft op die basis en hoef je je ook geen zorgen te maken over eventuele luchtjes ;)

Verder zorgen dat je kunt douchen (eigen douchegel mee is nog beter), geen dames uitzoeken die roken en je kunt ook een fles kledingverfrisser in je auto leggen en op je kleding sprayen. Telefoon in vliegtuigmodus zou ik overigens meer verdacht vinden dan niet direct opnemen, je kunt toch in een bespreking zitten of bij een klant (geen idee wat voor werk je doet)?
 
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je af en toe hoeren wilt neuken in plaats van in een verbintenis te blijven op basis van leugens. Kan ze daarna zelf beslissen of ze bij je blijft op die basis en hoef je je ook geen zorgen te maken over eventuele luchtjes ;)

Verder zorgen dat je kunt douchen (eigen douchegel mee is nog beter), geen dames uitzoeken die roken en je kunt ook een fles kledingverfrisser in je auto leggen en op je kleding sprayen. Telefoon in vliegtuigmodus zou ik overigens meer verdacht vinden dan niet direct opnemen, je kunt toch in een bespreking zitten of bij een klant (geen idee wat voor werk je doet)?
Ehhh.. gewoon eerlijk zijn gaat voor mij niet op. Of je wilt dat ik als een hond midden op straat wordt lekgestoken? 😅 het moet in het geniep. Dank voor de tip, ga even wat axe inslaan bij Kruidvat.
 
Eén van de topics die hierover gaan is

maar volgens mij is er nog wel meer.
 
(of waarschijnlijk merken gewoon ze dat je je 'niet normaal' gedraagt, een schuldig gezicht hebt of overdreven nonchalant doet. Voor een fictief voorbeeld: Walter White en Skyler)
Dit dus. Bij grote uitzondering datgene waar het meestal fout loopt. Het niet meer normaal doen. Wat als je zelden of nooit parfum gebruikt en dan plots liters axe gaan sprayen. Of plots om te gaan werken net iets sjiekere kledij aantrekken,of plots veel meer op de smartphone bezig zijn. Die dingen vallen veel sneller op dan we denken. Dat zesde zintuig waarvan sprake help je op die manier sneller ontwikkelen dan je zelf voor mogelijk houdt.
 
Dit dus. Bij grote uitzondering datgene waar het meestal fout loopt. Het niet meer normaal doen. Wat als je zelden of nooit parfum gebruikt en dan plots liters axe gaan sprayen. Of plots om te gaan werken net iets sjiekere kledij aantrekken,of plots veel meer op de smartphone bezig zijn. Die dingen vallen veel sneller op dan we denken. Dat zesde zintuig waarvan sprake help je op die manier sneller ontwikkelen dan je zelf voor mogelijk houdt.
Of dat je opeens je daglenzen draagt ipv je bril. Ik neem ze meestal mee naar werk en doe ze pas daar in. En bij thuiskomst m'n bril opzetten na het parkeren van de auto. Ik was stekeblind😅 meteen naar de wc en ze doorspoelen..
 
Ik had eens gelezen dat vrouwen heel snel er achter kwamen als mannen vreemd gaan. Zelf zijn vrouwen daar veel handiger in. Ze gaan shoppen of even zogenaamd met vriendinnen koffie drinken en ondertussen bezoeken ze gewoon hun lover.

Een man had toen een in mijn ogen wel erg leuke tip. Hij zij zijn vrouw dat hij een nieuwe hobby had. Vissen. Had een aantal hengels gekocht en visgerei. Nu kon hij op elk gewenst tijdstip weg. De meeste vrouwen hebben niets met vissen. Hij zei zelfs tegen zijn vrouw ga lekker mee. Maar die bedankte er feestelijk voor. Sindsdien kon hij op elk gewenst tijdstip uit huis als hij zijn hengels maar meenam in de auto.

Ik vond het erg dagvissen, avondvissen in het donker niets was te gek en hij hoefde geen vrije dag meer te nemen. Kon gewoon in het weekend.
Als hij thuiskwam moest hij verplicht douchen want zijn vrouw wilde die vislucht niet ruiken. Al met al de perfecte hobby. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Mannen,

Hebben jullie nog goede tips om niet betrapt te worden door moeders de vrouw? Om een paar dingen te noemen:
-ik ruik bijna helemaal niks. Ben als de dood dat na het wandelen mijn vrouw het parfum van de dame kan ruiken. Om die reden doe ik na wegrijden, alle ramen open zodat ik helemaal doorgelucht thuis kan komen
-telefoon zet ik op vliegtuigmodus
-ik wandel altijd tijdens mijn werk. Of ik neem een vrije dag of een paar uurtjes verlof

Zie jullie tips wel tegemoet en wandel ze

Jean jesus
Misschien een idee zelf parfum te gebruiken? Bijkomend voordeel is dat vrouwen een man met een luchtje ook waarderen.
 
Gsm = dual sim persoonlijk en prepaid voor pdates via 2de whatsapp met vingerafdruk beveiliging. Locatie uit als ik naar een vast adres ga. Anders no f's given.

Auto = ben ik wel wat ge***kt ik rij met een opvallende auto die je niet veel ziet in straat beeld🤦‍♂️, kan moeilijk een 2de bijkopen voor deze hobbie. Dus altijd minimum 10min wandel afstand parkeren en liefst op een grote parking. Zet haar ook geen 2 keer na elkaar in de zelfde straat.

Als ik gezien wordt of men geur is anders dan anders is dit gelukkig niet zo erg, mensen die me kennen weten dak ik erg actief ben met gewoon daten....

klein details, kben single dus zo vrij als een vogel en vrij om te vogelen 😉
 
Gsm = dual sim persoonlijk en prepaid voor pdates via 2de whatsapp met vingerafdruk beveiliging. Locatie uit als ik naar een vast adres ga. Anders no f's given.

Auto = ben ik wel wat ge***kt ik rij met een opvallende auto die je niet veel ziet in straat beeld🤦‍♂️, kan moeilijk een 2de bijkopen voor deze hobbie. Dus altijd minimum 10min wandel afstand parkeren en liefst op een grote parking. Zet haar ook geen 2 keer na elkaar in de zelfde straat.

Als ik gezien wordt of men geur is anders dan anders is dit gelukkig niet zo erg, mensen die me kennen weten dak ik erg actief ben met gewoon daten....

klein details, kben single dus zo vrij als een vogel en vrij om te vogelen 😉
Damn,al die maatregelen als single.
Ik heb een gezin en doe helemaal niks.
 
Ik heb voor als ik gezeik krijg over parfum vragen thuis, altijd een parfummetje id auto in cadeaupapier ingepakt.

Als ze dan vraagt waarom ik naar vrouwen parfum ruik dat ik kan antwoorden NOU KIJK EENS SCHAT EEN CADEAUTJE! Ik moest al die geuren wel zelf eerst even ruiken toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan