Hoe je hobby in de schaduw houden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je partner in full paranoia mode zit maak je denk ik weinig kans. Hierbij denk ik bv aan:
- km stand auto controle
- gps tracker verstopt in auto
- bankafschrift controle
- 'spontaan' bellen op willekeurig moment vd dag
- geur controle
- terloops bij werkcollega's informeren naar opgenomen vakantie uurtjes

Denk dat je enige mogelijkheid dan een 'zakenreis' is?
Ik denk dat je partner dan wel een aanleiding moet hebben gehad om in die paranoia mode te komen?
 
Ik gebruik nooit de gps in de wagen. Altijd de gps via de gsm (google maps).
Zoals ook al door anderen aangegeven save ik bepaalde nummers onder een andere naam, maar dan op een manier waardoor ik wel weet dat het dvp's zijn (allemaal met achternaam DaVenPort of variaties erop ;)).
Sms'en worden gewist na het afspraakje ook op whatsapp. Als er dan toch nog een bericht binnenkomt op Whatsapp, kun je altijd zeggen dat je de persoon niet kent, want er zijn heel wat scammers actief op whatsapp. Zelfde als een paar jaar geleden op facebook waar je zomaar friend requests krijgt van mooie dames.
Ik zorg ook dat ik altijd ergens zogezegd moet zijn waarvoor ik een eindje moet rijden: 2dehands iets gaan bekijken omdat het interessant is.
En als je dan toch thuiskomt met een raar geurtje, dan steek je het op de sterke parfum in het huis van de persoon.
 
Ach het is niet helemaal waterdicht te houden maar je kunt vast beginnen door een naam te kiezen die je uiterlijk niet weg geeft. Een naam die begint met Azn is dan niet zo handig.
 
Wat ik nog mis hier is de anonieme bankpas / creditcard.... We leven in een wereld waarin steeds minder cash geaccepteerd wordt. Gelukkig heb ik nog maar één keer meegemaakt dat een dame vroeg om geld over te maken (wat ik natuurlijk geweigerd heb). Maar onderweg afrekenen wordt steeds lastiger met cash.... denk aan toilet, lunch, parkeren enz...Welke mogelijkheden zijn er?

Daarnaast moet je nog uitkijken met allerlei connected devices, waarin je zelfs de locatie standaard deelt, zoals een auto, met je partner. Een ander gevaar zie ik in de locatie tags van oa apple. Deze kun je bv alleen maar opmerken met een iphone.

VPN gebruiken is handig om je ip te verhullen. Niet alleen datalekken zijn een gevaar, maar er zijn bij bv massagesalons nog steeds een hoop ouderwetse trackers in gebruik die openbaar te raadplegen zijn. Hier zie je doodleuk je ip-adress, browser en soms zelfs pc naam staan....

En wat doen jullie met onverwachte gebeurtenissen dat je in de file komt te staan, of een situatie thuis, waarin je normaliter verwacht wordt binnen 1 uur thuis te zijn...
 
@roomtaart als je je daar allemaal druk om moet maken kan je liever een andere hobby zoeken. Dit gaat het niet worden dan… Ik zou hem niet eens meer omhoog krijgen, wat een stress.

Ik denk dat deze hobby in de toekomst wel moeilijk gaat worden als het niet tussendoor kan tijdens werktijden of je in de avond de kans loopt gecontroleerd te worden.
 
Een hele tijd heb ik me druk gemaakt of ik binnen een relatie / huwelijk naar de dames van plezier gegaan. Ik ben gezwicht en ik ben nu vast niet de enige die met een relatie langs de ramen wandel. Verrassend en zorgwekkend genoeg valt het schuldgevoel nog wel mee.

Omdat ik wel graag bij mijn vrouw blijf wordt het zoeken naar evenwichtig. Mijn eerste ervaring zijn beperkt tot handwerk. Dit omdat ik mij dan geen zorgen maak over het mee naar huis nemen van een soa. Ik weet niet of ik die mate van zelfcontrole zo kan houden.

Nu zijn er van andere mannen in een relatie tips / trucs en andere zaken om rekening mee te houden. Zodat ik het zo veilig, discreet en verantwoord mogelijk houd? Misschien is iemand thuis wel eens tegen de spreekwoordelijke lamp gelopen ofzo?

thanks alvast.
 
Tips, goed plannen. Netjes aan het verkeer deelnemen zorg dat je geen prent of parkeer boete krijgt. Let op geurtjes die niet wil meebrengen. Blijf aandacht aan de vrouw geven zoals je altijd doet. Laat geen financiele trackers na. Zorg goed voor je telefoon. O.a.
 
Tips, goed plannen. Netjes aan het verkeer deelnemen zorg dat je geen prent of parkeer boete krijgt. Let op geurtjes die niet wil meebrengen. Blijf aandacht aan de vrouw geven zoals je altijd doet. Laat geen financiele trackers na. Zorg goed voor je telefoon. O.a.
Thanks dat zijn nogal wat zaken zo. Schrok ook wel van de indringende geur gelukkig ligt er parfum in de wagen. Find my iphone is denk ik nog wel de grootste uitdaging. Misschien mijn leven maar snel beteren ?
 
Bedenk vast een verhaal voor het geval iemand je ziet, of men een vraag stelt waar je was. En hou je verhaal zo dicht mogelijk bij de waarheid. Ik zeg meestal even hapje eten daar in de buurt. Of even langs de massage ivm zere rug. Als men dan vraagt naar geurtje kun je zeggen, dat was de massage olie.
 
Als je partner in full paranoia mode zit maak je denk ik weinig kans. Hierbij denk ik bv aan:
- km stand auto controle
- gps tracker verstopt in auto
- bankafschrift controle
- 'spontaan' bellen op willekeurig moment vd dag
- geur controle
- terloops bij werkcollega's informeren naar opgenomen vakantie uurtjes

Denk dat je enige mogelijkheid dan een 'zakenreis' is?
Of je dan wel of geen dvp's bezoekt, volgens mij kun je dan beter de relatie beindigen, dit is geen gezonde verstandhouding.
 
Blijkbaar is dit een controle die nog erger is dan mijn werkgever ,moest dit zo zijn zoek ik direct ander werk en in het geval zoals hier word beschreven een andere dame , of ga op mijn eigen benen staan zonder pardon ,hoe kun je zo leven ?
 
Bedenk vast een verhaal voor het geval iemand je ziet, of men een vraag stelt waar je was. En hou je verhaal zo dicht mogelijk bij de waarheid. Ik zeg meestal even hapje eten daar in de buurt. Of even langs de massage ivm zere rug. Als men dan vraagt naar geurtje kun je zeggen, dat was de massage olie.
Thanks ik kwam vandaag werktechnisch in het oosten van het land. Had tweemaal Eindhoven geprobeerd. Dacht fuck it ik ga eens naar doetichem. Stuurt mijn navigatie mij door Duitsland en ja hoor wie houdt me bij de grens aan de marechaussee, waar gaat u heen meneer. Goede oefening ;-)
 
had eigenlijk verwacht als hoofdoorzaak het volgen van Evelyn van Hasselt op Instagram

dat je vrouwtje dan meekijkt en dan ontiegelijk uit de naad schiet
 
Tips, goed plannen. Netjes aan het verkeer deelnemen zorg dat je geen prent of parkeer boete krijgt. Let op geurtjes die niet wil meebrengen. Blijf aandacht aan de vrouw geven zoals je altijd doet. Laat geen financiele trackers na. Zorg goed voor je telefoon. O.a.
Het onderdeel netjes aan het verkeer deelnemen is inderdaad een must maar zo heb ik toch eens een paar weken stress gehad na een bezoekje aan een DVP... met naar huis te rijden door een bebouwde kom waar 50Km/h de norm was , ik netje aan die snelheid gehouden . Komt daar plots een bestelwagen die haast had en zich niet meer kon houden voorbij gestoken . Wil dat toch wel juist aan een flitspaal zijn zeker . Ik zag de flits afgaan op het moment dat hij voorbijstak en mij de weg afsneed ...hopla flits... je wil niet weten wat er allemaal door mijn hoofd ging en welke vloeken er uit mijn mond kwamen.???
Uiteindelijk niets in de post thuis gehad ,maar was wel even spannend hoor.
 
Ik kwam ooit na priveontvangst uit een huis en toen had ik een prent. Ik mocht daar niet parkeren op bepaalde tijden. Wist ik veel. Ik ben toen meteen die prent cash gaan betalen. Volgens mij kon dat bij een gemeenteloket. Daarna gelukkig niet meer over gehoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan