Hoe je hobby in de schaduw houden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thanks ik kwam vandaag werktechnisch in het oosten van het land. Had tweemaal Eindhoven geprobeerd. Dacht fuck it ik ga eens naar doetichem. Stuurt mijn navigatie mij door Duitsland en ja hoor wie houdt me bij de grens aan de marechaussee, waar gaat u heen meneer. Goede oefening ;-)
Die agent heeft beroepsgeheim, die kun je gewoon de waarheid vertellen als je niks illegaals doet :p
 
Die agent heeft beroepsgeheim, die kun je gewoon de waarheid vertellen als je niks illegaals doet :p
Haha inderdaad hij was verder ook niet heel geïnteresseerd in wat ik ging doen. Meer waarom ik enorm om aan het rijden was.
Mijn conclusie van de dag 'we' ondernemen nogal wat voor 15 minuten plezier. Subconclusie het voorbereidende werk is ook vermakelijk.
 
Voor de mensen in een relatie, testen jullie met regelmaat op een soa? Ook als je alles veilig doet? Ik heb alleen maar handwerk laten doen en dat met condoom. Daarvan denk ik dan dat het toch al heel vreemd moet gaan…. Dan zou ik me ook zelf iets aan kunnen mastruberen, vooropgesteld dat de dame niet eerst aan zichzelf zit en dan aan mij. En netjes haar handjes wast.

Afijn het riep wel de vraag op hoe test je dan een beetje discreet. Huisarts lijkt me niet heel handig, daar is wel eens info gedeeld. En een thuistest laten komen is ook zoiets hè. Schat er is post voor je. Vandaar dat ik nieuwsgierig was.
 
Voor de mensen in een relatie, testen jullie met regelmaat op een soa? Ook als je alles veilig doet? Ik heb alleen maar handwerk laten doen en dat met condoom. Daarvan denk ik dan dat het toch al heel vreemd moet gaan…. Dan zou ik me ook zelf iets aan kunnen mastruberen, vooropgesteld dat de dame niet eerst aan zichzelf zit en dan aan mij. En netjes haar handjes wast.

Afijn het riep wel de vraag op hoe test je dan een beetje discreet. Huisarts lijkt me niet heel handig, daar is wel eens info gedeeld. En een thuistest laten komen is ook zoiets hè. Schat er is post voor je. Vandaar dat ik nieuwsgierig was.
Een huisarts die info deelt ,lijkt mij echt raar ???
 
Een huisarts die info deelt ,lijkt mij echt raar ???
Nee hoor, ik heb er weleens samen met mijn vrouw gezeten en dan vraagt die netjes of die zaken mag delen. Zou vreemd zijn als ik tegen mijn vrouw nee zeg.
Het is nu niet meer aan de orde maar ging destijds om een kinderwens. Dan bespreek je echt samen zaken…. Nu zal dat niet meer aan de orde komen maar ik wil gewoon geen risico.
 
Nee hoor, ik heb er weleens samen met mijn vrouw gezeten en dan vraagt die netjes of die zaken mag delen. Zou vreemd zijn als ik tegen mijn vrouw nee zeg.
Het is nu niet meer aan de orde maar ging destijds om een kinderwens. Dan bespreek je echt samen zaken…. Nu zal dat niet meer aan de orde komen maar ik wil gewoon geen risico.
Zie het voor me: zit je samen met vrouwlief bij de huisarts, vraagt hij: is het goed als uw vrouw ook de uitslag van uw soa-test hoort? :ROFLMAO:
 
-Aparte telefoon met GPS (waze) met prepaid kaartje
-Prive browser venster op de normale telefoon
-aangezien ik thuis een kleine home server heb staan, aparte virtuele machine waarop ik inlog via RDP voor mails/whatsapp/forums/ etc etc. Zo staat er geen ander materiaal op de huis-pc.
-Indien ik cash moet afhalen, altijd iets meer afhalen om zo een buffer op te bouwen.
 
Gewoon je vrouw niet meenemen naar huisarts.... SOA test doen, en paar dagen later zelf bellen voor de uitslag.
En die rekening daarna? Zorgen dat je alleen zelf inzicht hebt in je zorgkosten verzekering.
Hoe moeilijk kun/wil je het jezelf maken, in je fantasie?
 
Hallo Iedereen,

Je ziet steeds vaker dat de dames enkel via Whatsapp te benaderen zijn. Hebben jullie daar een aparte (prepaid)mobiel voor en verberg je die dan (lijkt mij logisch)?
Als je een thuisfront hebt, is het niet handig als je onverwachts een berichtje ontvangt van de dame in kwestie 😅.
Vroeg mij af hoe jullie dat oplossen,
Groeten,

Seti
 
Bedankt alvast voor de goede ideeën. Bij de aanschaf van een Dual-sim gaan er hier misschien wenkbrauwen fronsen 🤣
Heb nu een apart prepaid-simkaartje gekocht en het nieuwe nummer gekoppeld aan Whatsapp Business i.p.v. mijn reguliere Whatsapp.
Op de momenten dat het nodig is, moet ik wel even de simkaartjes wisselen. Chats daarna verwijderen.
Kijken of dit gaat werken.... Simkaartje past in mijn holle kies! 😂
 
Je hoeft helemaal geen simms te wisselen. Eenmaal WhatsApp business op je mobiel gezet, gebruikt die elke dataverbinding die je hebt. De andere simm is alleen maar nodig om de activatie-sms van Whatsapp te ontvangen.
Dus krijg je bij een wifi-verbinding ook je meldingen gewoon binnen, zonder dat de prepaid-sim er in zit? Goed om te weten. Apart toestel is handiger, maar lastiger te verbergen. Je zal net zien.
 
Dus krijg je bij een wifi-verbinding ook je meldingen gewoon binnen, zonder dat de prepaid-sim er in zit? Goed om te weten. Apart toestel is handiger, maar lastiger te verbergen. Je zal net zien.
Meldingen kun je uitzetten, dat is het probleem niet. Voor whatsapp heb je één keer een werkend nummer nodig. Daarna helemaal niet meer.

Een los toestel is toch niet zo heel moeilijk te verbergen? Ergens in de schuur, in de auto, op het werk...
 
Meldingen kun je uitzetten, dat is het probleem niet. Voor whatsapp heb je één keer een werkend nummer nodig. Daarna helemaal niet meer.

Een los toestel is toch niet zo heel moeilijk te verbergen? Ergens in de schuur, in de auto, op het werk...
Meldingen idd uitzetten. Verbergen van toestel is het probleem niet. Dat zijn vrouwen die van opruimen en nieuwsgierigheid houden wel :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan