Hoe je hobby in de schaduw houden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus krijg je bij een wifi-verbinding ook je meldingen gewoon binnen, zonder dat de prepaid-sim er in zit? Goed om te weten. Apart toestel is handiger, maar lastiger te verbergen. Je zal net zien.
Precies, na de installatie kijkt App niet meer of de simm er in zit. Zowel via wifi, als via de dataverbinding van je dagelijkse simm werkt dit.
 
Mischien kun je beter je huidige relatie beëindigen als je toch vreemdgaat kun je beter eerlijk zijn tegen je partner eerlijkheid duurt het langst. Dat is ook de reden dat Ik geen vrouw heb ik snoep nou eenmaal graag.
Dat kost 'm een hoop geld (huwelijkse boedel verdelen, alimentatie) lees ik in een van zijn reacties.
 
Zal vast de enige zijn hier dan. Niet verwacht! ;)

Veel wandelaars zijn getrouwd en hebben hun redenen om te wandelen en om niet te scheiden. Als je verder ook geen ruzie hebt, misschien wel kinderen, een te verdelen boedel, alimentatie die je moet gaan betalen en zo... waarom zou je dan dat allemaal weggooien, om voortaan op je eigen telefoon met je normale account te kunnen whatsappen zodat je een keer per week een uurtje kunt gaan 'wandelen'.
 
Als je verder ook geen ruzie hebt, misschien wel kinderen, een te verdelen boedel, alimentatie die je moet gaan betalen en zo... waarom zou je dan dat allemaal weggooien, om voortaan op je eigen telefoon met je normale account te kunnen whatsappen zodat je een keer per week een uurtje kunt gaan 'wandelen'.
Omdat je geen bedrieger bent?
 
Bedankt alvast voor de goede ideeën. Bij de aanschaf van een Dual-sim gaan er hier misschien wenkbrauwen fronsen 🤣
Heb nu een apart prepaid-simkaartje gekocht en het nieuwe nummer gekoppeld aan Whatsapp Business i.p.v. mijn reguliere Whatsapp.
Op de momenten dat het nodig is, moet ik wel even de simkaartjes wisselen. Chats daarna verwijderen.
Kijken of dit gaat werken.... Simkaartje past in mijn holle kies! 😂
Veel telefoons hebben dual sim hoor, dat valt niet op verder. Makkelijk als je op vakantie gaat, simmetje van het vakantie land erin voor de data en toch je eigen nummer kujnnen gebruiken
 
De Samsung telefoons hebben ook een veilige map waar je een 2e Whatsapp applicatie in kan zetten. Of eenmalig via dual SIM of gewoon één keer het andere simmetje erin en installeren.
Je kunt de map een code geven die jij alleen weet.
Uiteraard alle Whatsapp geluidjes en vibraties stil zetten. Vergeet de beltoon niet.
 
Ik vind de reactie van @Seti71 wel overtrokken.
Overigens bestaat er een soortgelijk topic
 
Tja, als Whatsapp je nummer heeft gecontroleerd heb je je sim niet meer nodig, dus je berichten blijven binnenkomen, ook als je je sim uitzet. Slechte suggestie!
Je kunt meldingen uitschakelen.

Maar goed, ik zou Signal of Telegram installeren, meldingen uitzetten en dan alles van het bureaublad van je telefoon halen. Als je erin wilt, open je het via de app store.
 
De Samsung telefoons hebben ook een veilige map waar je een 2e Whatsapp applicatie in kan zetten. Of eenmalig via dual SIM of gewoon één keer het andere simmetje erin en installeren.
Je kunt de map een code geven die jij alleen weet.
Uiteraard alle Whatsapp geluidjes en vibraties stil zetten. Vergeet de beltoon niet.
Ik sta open voor wat uitleg over die veilige map.
 
De Samsung telefoons hebben ook een veilige map waar je een 2e Whatsapp applicatie in kan zetten. Of eenmalig via dual SIM of gewoon één keer het andere simmetje erin en installeren.
Je kunt de map een code geven die jij alleen weet.
Uiteraard alle Whatsapp geluidjes en vibraties stil zetten. Vergeet de beltoon niet.
Toch even nog een vraagje, is met andere nummer dan maar hoe doe je het dan voor beltegoed?
 
Bedank voor de tips, maar heb wel meteen mijn account verwijderd.
Ik kom hier niet om aangesproken te worden door 'deugvolk' op een verder normale vraag van mijn kant.
Twee man die een klein beetje commentaar geeft en meneer is weg. Snowflake ❄️ :rolleyes:

Trek je er niks van aan, allemaal moraalridders die niet aan een vrouw kunnen komen!
Op een of andere manier was je uit mijn negeerlijst ontsnapt. Bedankt om me daaraan te herinneren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan