Hoe komen jullie aan contant geld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben int, vrachtwagenchauffeur. Ik pin elke week 400 en maak ongeveer 200 op.
Men moet toch eten en in t buitenland moet je verbalen contant betalen.
Ik heb zo elke maand leuk stapgeld
 
Opgelost! Ik kreeg net een mailtje binnen: JE HEBT 2 MILJOEN GEWONNEN

Vier het, er is goed nieuws naar je toegekomen.



Deze mail is bedoeld om u te informeren en u te feliciteren omdat u bent gekozen als winnaar van 2 miljoen euro (€ 2.000.000,00) bij de donaties voor het nieuwe jaar 2022.

Neem contact op met de onderstaande e-mail om uw geld te claimen.



E-mail: NOPE





=======================





Celebrate, Good news has come to you.



This mail is to inform you and congratulate you because you have been chosen as the winner of 2 million euros (€ 2,000,000.00) at the new year 2022 donations.

Contact the email below to claim your money.



Email: NOPE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gelukkig heb ik dat probleem niet. Maar je zou voor haar als verrassing een duur juweel of merkartikel als Vuitton kunnen kopen, die aankoop pin je om het een uurtje later in te ruilen voor een aanmerkelijk goedkoper exemplaar met de smoes "dat je ega de aankoop veel en veel te duur vond". Met dat goedkopere exemplaar verras je vervolgens je partner (die na een stiekeme blik op je bankafschrift een kado van een paar ruggen denkt te krijgen) en het verschil met het goedkopere exemplaar steek je in je eigen zak. Zij blij, jij blij.... zolang zij tenminste niet een vergelijkbare omruilsmoes bedenkt (heb je het bonnetje nog?) om haar heimelijke gigolo bezoekjes te kunnen bekostigen :).
 
Laatst bewerkt:
@lekkeranoniem ik heb de perfecte oplossing voor je gevonden ! Ik ben er dus achter gekomen dat je bij tankstations tot Max 20 euro cash kan bij pinnen ! Als je dit nu een paar keer per maand doet. Geen haan die daar naar kraait. Vooral niet met de huidige brandstof prijzen. Zelfs als je een cola en snicker haalt kan je 20 bij pinnen . Bij sommige tankstations kan 30 ook zelfs. Ik denk dat dit DE gouden tip voor je is ?
 
@lekkeranoniem ik heb de perfecte oplossing voor je gevonden ! Ik ben er dus achter gekomen dat je bij tankstations tot Max 20 euro cash kan bij pinnen ! Als je dit nu een paar keer per maand doet. Geen haan die daar naar kraait. Vooral niet met de huidige brandstof prijzen. Zelfs als je een cola en snicker haalt kan je 20 bij pinnen . Bij sommige tankstations kan 30 ook zelfs. Ik denk dat dit DE gouden tip voor je is ?
Ik lees nu pas dat je auto geen benzine lust. Maar je kan ook koffie een broodje etc halen bij een tankstation. Ik haal bijna iedere dag mijn lunch bij het tankstation. Ik ben dan ook wel chauffeur. Maar als jij een keer 60 in de maand bij het tankstation pint lijkt mij dat geen probleem toch ?
 
Denk dat veel mannen, zoals ik hier, als getrouwde man in het geniep eens gaan wandelen.
Klein detail, dergelijke bezoekjes kosten ook wel iets. Hoe regelen jullie de financiën? Ik haal af toe eens een extra centje af tijdens de boodschappen, zo valt dat niet op. Nog tips?
 
Eigen rekening openen, scheiden of een andere hobby zoeken, meer opties zijn er niet imo. Hier elk eigen rekening en gemeenschappelijke waar we elke maand op storten om gezinsuitgaven te bekostigen. Als je geen priverek hebt ben je gechareld vrees ik, en zal je charel weinig dvp kutjes zien 😅
 
Van mijn klanten. Beetje wit en een heel klein beetje zwart. 😉 Verder al jaren geen relatie meer dus ik hoef ook niks geheimzinnigs te doen of mezelf voor iemand te verantwoorden. Gewoon een paar briefjes van die stapel pakken en gaan met die banaan. 🥳
 
Hoi! Ik ben een regelmatige wandelaar en mijn vrouw weet nergens van ( zoals bij zovele?!) Mijn vraag is hoe jullie je geld / betaling geheim houden. Ik druk wel eens wat contant geld achterover. Bij enkele winkels koop ik wel eens iets te veel ( DHZ artikelen) en betaal met de PIN. Als ik het later terugbreng vraag ik het retour geld contant. Dit gaat niet zo heel hard met sparen. Hoe doen anderen dat ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan