Hoe komen jullie aan contant geld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag dat sommige bureaus ook crypto aannemen. Ik zie voor me dat ik een crypto portefeuille opzet en daar maandelijks wat geld neerzet en af en toe de hobby van betaal.

Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe is het risico als je de ballen verstand hebt van de verschillende munten. Kan ik er ook gewoon geld "stashen" ipv actief gokken op verschillende coins?

Ik zag dat sommige bureaus ook crypto aannemen. Ik zie voor me dat ik een crypto portefeuille opzet en daar maandelijks wat geld neerzet en af en toe de hobby van betaal.

Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe is het risico als je de ballen verstand hebt van de verschillende munten. Kan ik er ook gewoon geld "stashen" ipv actief gokken op verschillende coins?
Tsja... waarom makkelijk doen... als moeilijk ook kan?

als je zaken doet als zzp-er dan kan het redelijk gemakkelijk. Als je bv iets verkoopt dat een redelijk grote waarde heeft, dan zeg je, ok 25% in cash en daarover betaald je geen btw.. willen de meesten wel
je kan ook iets kopen bij een winkel, pinnen en dan terugbrengen.. vragen of ze het in cash willen teruggeven. Bij de AH kan dat maar de bedragen waar het daarom gaat, daar mag je een dvp alleen even voor sniffen :ROFLMAO:
Gewoon pinnen, waarom moeilijk doen
op zich wel, maar dan lijkt met mij toch het handigste om bij een pinautomaat in je eigen woonplaats te pinnen en dan cash de dvp te betalen. Minder kans op vragen en je kan het altijd nog uitleggen dat je een vriend wat cash moest betalen oid

Kan ik er ook gewoon geld "stashen" ipv actief gokken op verschillende coins?

Nee niet op dezelfde manier als een bankrekening. Maar als je bv bij Monero blijft vallen de schommelingen wel mee. In het ergste geval kan je een paar weken of maanden niet of minder gaan tot eea weer wat stabiliseert.

Dat gezegd zijnde is mijn advies er niet aan te beginnen tenzij je echt, echt 100% weet wat je doet. Er zijn zoveel risicos voor deze toepassing die je als leek niet eens begrijpt. Gewoon cash is het veiligst vanuit opsec perspectief.

Die crypto is te veel onderhevig aan schommelingen om echt betrouwbaar te zijn.

Thanks voor de perspectieven, heren.

De opmerkingen "gewoon pinnen" heb ik niet zoveel aan. Ik zoek een manier om geen opvallende transacties op mijn bankrekening te hebben. Dat jij dat probleem niet hebt is heel fijn, maar voegt weinig toe aan dit topic.

Kijk vooral eens rond op een van de vele andere threads of plaats een recensie :)

Een van de weinige manieren om aan contanten te komen, is lege blikjes verzamelen voor het statiegeld en die inleveren.
Gezien het fanatisme van sommigen, zit daar een interessant verdienmodel in.

Thanks voor de perspectieven, heren.

De opmerkingen "gewoon pinnen" heb ik niet zoveel aan. Ik zoek een manier om geen opvallende transacties op mijn bankrekening te hebben. Dat jij dat probleem niet hebt is heel fijn, maar voegt weinig toe aan dit topic.

Kijk vooral eens rond op een van de vele andere threads of plaats een recensie :)

Het lijkt me heel onhandig om beperkt te zijn tot dames/buro's die je met crypto kunt betalen .
Je gebruikt dan dat crypto account als een bankrekening waar alleen jij op kunt kijken, en verklaart het geld wat je ernaar wegzet als "investering".

Waarom dan geen "gewone" beleggingsrekening gekoppeld aan een betaalrekening (bij een andere bank) - je beleggingen zijn de reden waarom daar geld in grotere brokken naar toe gaat zo af en toe , en je kunt van de betaalrekening erbij normaal pinnen (of overboeken)

Een van de weinige manieren om aan contanten te komen, is lege blikjes verzamelen voor het statiegeld en die inleveren.
Gezien het fanatisme van sommigen, zit daar een interessant verdienmodel in.
aha, dus die gasten met volle vuilniszakken met blikjes die altijd voor me staan bij de inleverautomaat zijn misschien wel gewoon medewandelaars die thuis een vrouw hebben zitten die op de financiën let.

Spulletjes verkopen op marktplaats

Ik heb moeite om me dat praktisch voor te stellen :

Spullen die niet echt gemist worden (voor jezelf en die partner waarvoor je het aan het verstoppen bent) , en dan ook nog tweedehands 200 euro (1 uur) waard zijn . En dat een aantal keren per jaar .
Zoveel op te ruimen zooi heb ik niet (en kijkend bij vrienden - zij ook niet).

Ik heb wel eens wat overbodig spul op marktplaats gezet, maar het gaat echt niet heel hard.
Als het wel waarde heeft zie ik niet hoe de mensen die hun betalingen moeten verstoppen dat wel verborgen houden . ("zeg schat, die sieraden van tante Jo, waar zijn die gebleven ? " )
Of elke drie maanden je telefoon vervangen - verliest toch wel een hoop geld, en dat gaat ook opvallen lijkt me.

Ik vraag me af of iemand kan zeggen : ik DOE dat zo en ze heeft niks door.

ik zelf deed voor een aantal klantjes wat werkzaamheden zonder rekening, hierdoor had ik zelf ook altijd wat contant geld voor mij zelf.
Wat je ook kan doen om iedere keer als je boodschap(jes) doet, vragen of je wat geld op kan nemen, meeste winkels hebben daar geen probleem mee.

Bovendien had ik in mijn relaties altijd wel mijn eigen bankrekening(en),

Laatst bewerkt:
Ik heb moeite om me dat praktisch voor te stellen :

Spullen die niet echt gemist worden (voor jezelf en die partner waarvoor je het aan het verstoppen bent) , en dan ook nog tweedehands 200 euro (1 uur) waard zijn . En dat een aantal keren per jaar .
Zoveel op te ruimen zooi heb ik niet (en kijkend bij vrienden - zij ook niet).

Ik heb wel eens wat overbodig spul op marktplaats gezet, maar het gaat echt niet heel hard.
Als het wel waarde heeft zie ik niet hoe de mensen die hun betalingen moeten verstoppen dat wel verborgen houden . ("zeg schat, die sieraden van tante Jo, waar zijn die gebleven ? " )
Of elke drie maanden je telefoon vervangen - verliest toch wel een hoop geld, en dat gaat ook opvallen lijkt me.

Ik vraag me af of iemand kan zeggen : ik DOE dat zo en ze heeft niks door.
Tja dat is bij iedereen anders, ik geef gewoon een methode aan. Ik heb geen partner nu dus heb het probleem niet, en toen ik die wel had had ik nog wel 1 eigen rekening waarop zij niet kon kijken.

Terug
Bovenaan Onderaan