Hoe ontstaat een klik?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb al zo dikwijls met autohandelaren, keuken en sanitair boeren etc te maken gehad (en nog), dat ik echt wel binnen 0,00005 seconden in de gaten heb ofdat iemand oprecht is..
Willen ze je overjaarse rommel verkopen van inbouwapparatuur.. En denken ze dat door te doen ofdat ik mega korting ga krijgen..
Door inderdaad een 'klik' te bewerkstelligen.. Zo van ' mooie bus heb je bij, of wat voor werk doe je?, ben je aannemer?'..
Je kunt bij een dvp ook al snel inschatten ofdat ze gemaakt vriendelijk is of ofdat ze je wel een leuke vent vind..
Als je een beetje mensenkennis hebt..
Als ik twijfel stel ik meestal een vraag waar ze zo 1 2 3 geen antwoord op weet.. En ofdat ze dan wel of niet moeite doet om na te denken..
Was ze dan net heel vriendelijk en nu ongeïnteresseerd of zelfs geïrriteerd..
Dan weet ik genoeg
 
Wat een hoop nutteloze discussies weeral.
Een klik is er of is er niet.
Dat kan op een bepaald gebied zijn of op meerdere vlakken.
Daar valt niets aan uit te leggen of over te discussiëren.
De topictitel is zowat 1 van de allerdomste vragen die men kan stellen.
 
Wat een hoop nutteloze discussies weeral.
Een klik is er of is er niet.
Dat kan op een bepaald gebied zijn of op meerdere vlakken.
Daar valt niets aan uit te leggen of over te discussiëren.
De topictitel is zowat 1 van de allerdomste vragen die men kan stellen.
ik denk dat er nog veel dommere vragen zijn hoor. Dit valt toch wel mee?
 
Voor de mannen is er vooral de visuele klik, zie je een dame die je mooi vindt en ze is ook nog aardig, dan zijn de meeste mannen dik tevreden.
Voor de dvp ligt het toch anders, stink je niet uit je mond en ben je hygiënisch, dan is ze al tevreden.
Ben je ook nog haar type en betaal je goed dan wordt je misschien zelfs een favoriet, maar zolang je niet gratis langs mag komen blijft het toch acteerwerk.
 
Een klik krijg je als de dame je wel soort van leuk en sympathiek vindt.

En andersom .
Met alleen maar een erg mooi lijf (en echt wel nette inzet) van een DVP maar zonder klik is het voor mij toch geen top seks . Nog steeds best lekker , daar niet van - maar de allerbeste dates zijn voor mij toch als ze ook als persoon "iets heeft" , en dan andersom de dame mij idd een 'soort van leuk' vind.

Ik zou liever zeggen - die klik *ontdek* je dan "die krijg je " of "die maak je".

Natuurlijk help je het ontdekken of je elkaar net wat beter ligt dan puur klant/dvp wensenlijstje afwerken met gesprek , stijl van intimiteit en verdere interactie .
De eerste hint/idee "goh, best kans wij een klik hebben" is toch vrij snel (eerste momenten van ontmoeting) - een enkele keer valt dat gaande de date tegen, maar gelukkig zit de eerste indruk vrij vaak goed.
 
Wat een hoop nutteloze discussies weeral.
Een klik is er of is er niet.
Dat kan op een bepaald gebied zijn of op meerdere vlakken.
Daar valt niets aan uit te leggen of over te discussiëren.
De topictitel is zowat 1 van de allerdomste vragen die men kan stellen.
Aha , pak ik toch de prijs voor de allerdomste vraag. Maar er is dus " zomaar " een klik?
 
Heb al zo dikwijls met autohandelaren, keuken en sanitair boeren etc te maken gehad (en nog), dat ik echt wel binnen 0,00005 seconden in de gaten heb ofdat iemand oprecht is..
Willen ze je overjaarse rommel verkopen van inbouwapparatuur.. En denken ze dat door te doen ofdat ik mega korting ga krijgen..
Door inderdaad een 'klik' te bewerkstelligen.. Zo van ' mooie bus heb je bij, of wat voor werk doe je?, ben je aannemer?'..

Inderdaad , verkopers, relatiemanagers e.d. - in dat vak moet je behoorlijk een allemans vriend zijn . De besten _zijn_ dat ook. Het wil niet zeggen dat ze je boezemvriend zijn, maar het oprecht "leuk" kunnen hebben met een behoorlijk ruime variatie van verschillende typen mensen maakt iemand erg geschikt voor zo'n beroep .

En alleen maar een kunstje doen - "mooie bus, hoe gaat het met je vrouw" (uit de relatie database gehaald) en denken dat ze dan een connectie hebben, inderdaad, als je een beetje alert bent zie je de nep er meteen aan af.

Je kunt bij een dvp ook al snel inschatten ofdat ze gemaakt vriendelijk is of ofdat ze je wel een leuke vent vind..
Als je een beetje mensenkennis hebt..

Idd.
Ik denk dat de betere DVPs ook meer "allemansvriendinnen" zijn, niet alleen letterlijk, maar gewoon vrouwen die het 'leuk' kunnen hebben met veel verschillende typen mannen , en niet veel of niet vaak hoeven te acteren dat ze een klant graag zien komen.

Als ik twijfel stel ik meestal een vraag waar ze zo 1 2 3 geen antwoord op weet.. En ofdat ze dan wel of niet moeite doet om na te denken..
Was ze dan net heel vriendelijk en nu ongeïnteresseerd of zelfs geïrriteerd..
Dan weet ik genoeg
Verpest dat niet ook je eigen zin in de (rest van) de date ?
 
Als ik twijfel stel ik meestal een vraag waar ze zo 1 2 3 geen antwoord op weet.. En ofdat ze dan wel of niet moeite doet om na te denken..
Was ze dan net heel vriendelijk en nu ongeïnteresseerd of zelfs geïrriteerd..
Dan weet ik genoeg


Verpest dat niet ook je eigen zin in de (rest van) de date ?
Natuurlijk verpest ie het dan! En... de schuld ligt dan uiteraard bij de DVP!
Zo krijgt hij uiteindelijk toch waar hij om vraagt...
 
In de kledingbranche " deze trui staat U erg goed mevrouw "
Waar ik dan weer nooit intrap.
Voor de mannen is er vooral de visuele klik
Serieus niet voor mij.
... zolang je niet gratis langs mag komen blijft het toch acteerwerk.
Want plezier hebben in je werk en met je klanten is afhankelijk van het geld? Volgens mij hou je geen enkele baan vol als je er geen plezier in hebt en elke dag moet doen alsof. Daarmee zeg ik niet dat er nooit acteerwerk aan te pas komt, maar zonder een flink deel echt plezier en interesse brand je snel op.
 
Ben jij nooit achterdochtig @Marco
Uiteraard! Zit heel wat kaf onder het koren!
Maar... als ik achterdochtig ben sla ik de DVP over... en ga ik er zeker niet naartoe. Steek dus wel wat meer tijd en energie in de selectie.
En... lukt dat dan altijd? Neen! Maar... kan toch wel zeggen dat ik in 80-90% van de gevallen wél een goede keuze heb gemaakt! Ik krijg dus zeker wel waar voor m'n geld!
 
Ben je ook nog haar type en betaal je goed dan wordt je misschien zelfs een favoriet, maar zolang je niet gratis langs mag komen blijft het toch acteerwerk.

Ik stort mijn salaris niet terug naar de baas, maar ik heb over het algemeen echt wel plezier in *mijn* werk.
Ik zit ook niet te liegen (of te slijmen) als ik bij een review zeg dat ik met plezier werk.
 
Maar er is dus " zomaar " een klik?
Je gaat toch niet beweren dat je nog nooit een 'klik' hebt gehad met iemand in het dagelijkse leven.
Los van eender welk soort relatie?
Een kennis, een vreemde, een collega, een familielid, enz...
Heb je je daar dan ooit afgevraagd hoe die klik is ontstaan of heb je vastgesteld dat er een klik was?
Wat je antwoord hier ook op is, het is meteen het antwoord op je vraag.
 
Uiteraard! Zit heel wat kaf onder het koren!
Maar... als ik achterdochtig ben sla ik de DVP over... en ga ik er zeker niet naartoe. Steek dus wel wat meer tijd en energie in de selectie.
En... lukt dat dan altijd? Neen! Maar... kan toch wel zeggen dat ik in 80-90% van de gevallen wél een goede keuze heb gemaakt! Ik krijg dus zeker wel waar voor m'n geld!
Een goede voorbereiding is de helft van het werk.
Rustig nakijken welke dvps het soort dienst aanbieden waar je interesse in hebt en dan kijken of ze goede recensies halen.
tot nu toe enkel maar positieve ervaringen gehad.
 
Waarom is er wel of geen klik? Waarom is er wel of geen verliefdheid? Waarom........ willen we op alles een antwoord? Sommige dingen zijn - gelukkig - niet te verklaren. Het overvalt je en dan moet je je geen vragen stellen, maar genieten. ;)

Als je zelf vriendelijk, netjes, galant, schoon, vrolijk, noem maar op, bent, krijg je dat vaak ook terug. Dan is de kans op een klik in ieder geval groter. En als je weet wat je zoekt, ook dan kun je er iets van invloed op uitoefenen.
 
De term "klik" is natuurlijk wel problematisch wanneer deze op dit forum wordt aangehaald als reden voor een goede date. Zeker wanneer deze "klik" niet te definiëren valt (en daar lijkt het hier toch sterk op). Houdt dit dan in dat een goede date enkel weggelegd is voor de bezoekers die een goede klik hebben? Dat zou dan weinig professioneel zijn van de dame.
Of er echt een klik van beide kanten was, kan alleen de dame bevestigen.
 
Je gaat toch niet beweren dat je nog nooit een 'klik' hebt gehad met iemand in het dagelijkse leven.
Los van eender welk soort relatie?
Een kennis, een vreemde, een collega, een familielid, enz...
Heb je je daar dan ooit afgevraagd hoe die klik is ontstaan of heb je vastgesteld dat er een klik was?
Wat je antwoord hier ook op is, het is meteen het antwoord op je vraag.
Bij een kennis, een vreemde, een collega of een familielid is er geen sprake van een financieel belang voor één van de partijen waardoor er een meer natuurlijke klik ontstaat
 
Je kunt een uitstekende date hebben zonder een speciale "klik". Die klik is iets extra's, houdt voor mij in dat je elkaar na een paar minuten al wederzijds sympathiek vindt. Komt niet heel vaak voor, des te leuker als het gebeurt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan