Hoe ontstaat een klik?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De term "klik" is natuurlijk wel problematisch wanneer deze op dit forum wordt aangehaald als reden voor een goede date. Zeker wanneer deze "klik" niet te definiëren valt (en daar lijkt het hier toch sterk op). Houdt dit dan in dat een goede date enkel weggelegd is voor de bezoekers die een goede klik hebben? Dat zou dan weinig professioneel zijn van de dame.
Of er echt een klik van beide kanten was, kan alleen de dame bevestigen.

Tsja - een goede date zit ook gewoon tussen de oren van de bezoeker. Net zo goed als "schoonheid" . Er zijn best wat gelijkgestemden voor wat "mooi" is , maar ook een hoop variatie . Ik zie soms schrijvers hier zwijmelen van dames waar ik met geld toe nog niet op zou willen.

Sommige reviews hier beschrijven een date - en zeggen dat ze die als 'goed' ervaren hebben - die voor mij niet gewerkt zou hebben.
Sommigen die een zakelijke inslag hebben vragen een offerte voor een set handelingen, en zijn helemaal tevreden als ze dat geleverd krijgen - die hoor je nooit over "klik".
Ieder z'n smaak.

Sommigen hebben een klik met een dame waar ik dat niet mee had. Sommigen hadden geen klik met een van mijn toppers met wie ik het wel heb,

Om eerlijk te zijn - als je een dame bezoekt omdat een recensent er een klik mee had - en jij blijkt dat niet te hebben - pech gehad.
Het wil niet zeggen dat je de handelingen niet netjes uitgevoerd krijgt, de tijd volgemaakt - alleen dat "net beetje extra gevoel" kun je hebben of missen .
En nee - ik denk niet dat je een goede klik goed genoeg kunt acteren. Misschien netjes als ze dat probeert , maar eigenlijk liever niet , voor mij.
Net zo goed als ik een compliment best leuk vind , maar laat ze nou niet komen dat ik zo'n enorm grote pik heb. Ik heb een prima maat , maar echt geen Guiness Book of Records klasse. Het haalt de aardigheid eraf, als het overduidelijk onzin is.
 
Soms is een klik niet zomaar een klik, het begint met respect en waardering voor elkaar, de wandelaar bekijkt de dame niet zomaar als een lustobject en de dame bekijkt de klant niet zomaar als iemand die eens zijn zaad wil lozen en op die manier kom je al sneller tot een klik waar er waardering is langs beide kanten en soms valt dit eens tegen omdat niet iedereen hetzelfde denkt, het is niet omdat jij er zo over denkt dat de tegenpartij er hetzelfde over denkt.

Zelf met het goede voorbeeld beginnen is de eerste stap en de rest moet je afwachten, maar de bal ligt bij jezelf
 
Een klik ontstaat volgens mij door het gevoel dat je hebt tijdens de date.

Wanneer de dame en jezelf tijdens de date op dezelfde golflengte zit zonder stress en je bepaalde overeenkomsten hebt met elkaar bv. dezelfde persoonlijkheid , interesses , bepaalde handelingen die spontaan gebeuren...

Zoals hierboven reeds gezegd , je kan met een dame een totaal andere ervaring hebben dan iemand anders beschrijft in zijn recensie.
 
Laatst bewerkt:
De klik gebeurt gewoon het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je haar behandeld als je haar het gevoel geeft dat het enkel om sex draaid ga je ook enkel dat krijgen het is simpel behandel iemand zo als je zelf behandeld wil worden

Voor de rest wees je zelf en de rest komt van zelf
 
Je kan inderdaad verschillende ervaringen hebben. Ik kan wel goede sex hebben met iemand met wie ik geen klik heb. Ik kan ook wat minder goede sex hebben met iemand met wie ik wel een goede klik heb. Toch zou ik eerder bij die laatste teruggaan. Een goede klik en goede sex is natuurlijk het beste.

Toch vind ik situatie 2 niet zo erg. Een goede connectie met iemand geeft mij ook een goed gevoel. Eigenlijk is dat wel weer het mooie. Met iedereen kan het weer een beetje andere ervaring zijn.
 
Het is denk ik een combinatie van fysieke en mentale aantrekkingskracht.
Als je een klik hebt dan hoef je weinig moeite te doen om het leuk te hebben met iemand omdat je op dezelfde golflengte zit qua interesses, humor en andere zaken.
Geen klik is betekent een gemis aan aanknopingspunten of andere externe factoren die een negatieve invloed hebben.

Zelf ben ik vrij introvert en daardoor voel ik met dezelfde type personen niet snel een klik. Hiervoor heb ik echt open mensen nodig. Dat werkt bij een DVP net zo als ik daarmee afspreek.
 
Het is voor mij het gevoel bij iemand VOOR de seks en zelfs voordat we poedelnaakt zijn

Dit is ongeveer hoe ik het ook ervaar. Nog voor we echt aan seks toe zijn is het duidelijk dat we matchen en dat het een feest wordt. Soms nog voor we iets gezegd hebben.

Heel recent opnieuw mogen ervaren.
Er komt een SMS'je binnen, 'ik ben aangekomen'. Keurig stuur ik een reactie dat hij al naar binnen mag komen, ik loop naar de inkomhal om hem te onthalen. Het is onze eerste ontmoeting en ik voel de spanning oplopen. Door het rookglas van de deur kan ik net zijn silhouet raden, hij lijkt ontspannen en zelfzeker. Hij kijkt recht voor hem, zijn kin ietsje omhoog wijzend, zijn rug naar de spiegelmuur gedraaid. Meer als dat kan ik niet zien, in één beweging duw ik de deur volledig open om hem beter te aanschouwen.
Ik zeg niets, ik kijk naar hem en onze blikken kruisen elkaar. Twee wildvreemden die elkaar van kop tot teen aanstaren, alsof we elkaar jaren geleden uit het oog verloren en nu toevallig weer op elkaar botsen. Het duurt niet langer dan een paar seconden maar de tijd lijkt stil te staan.
Ik zoek naar adem, het enige wat ik kan uitbrengen is een zucht gevolgd door Oh, My, God! Dat zorgt voor een glimlach op zijn gezicht, maar ook gefronste wenkbrauwen. niet goed wetend hoe mijn OMG te interpreteren. Nu heb ik zelf een brede glimlach op mijn gezicht, duidelijk geamuseerd fluister ik in zijn oor dat hij helemaal mijn ding is en ik er ongelooflijk veel zin in heb. Hij bloost niet eens, denkt vermoedelijk dat het gaat om een marketing trucje.
We lopen samen naar mijn vertrekje, net achter de hoek. Zestig minuten, dat is de tijd die ik krijg om hem duidelijk te maken dat het niet zijn centen zijn die me zo beroeren.
Het vervolg is...:cool:

Een klik is chemie, allesbehalve rationeel, het is er of niet.

Feromonen zijn hier trouwens nog niet genoemd, blijkbaar niet echt bekend dan? Bijzonder, want dat is toch echt iets om rekening mee te houden. Het lijkt geurloos maar je hersens nemen het wel op en reageren erop.
Het zou zelf zo zijn dat we vooral reageren op feromonen van potentiële partners waarvan het genenpoel een goede match maakt met ons eigen genenpoel.
Op voorwaarde natuurlijk dat er geen straffe geuren van deo of parfum de boel verpesten!
 
Laatst bewerkt:
Op voorwaarde natuurlijk dat er geen straffe geuren van deo of parfum de boel verpesten!
Inderdaad. Voor mij als astmapatiënt zijn sommige (goedkope, sythetische en sterke) parfums letterlijk adembenemend...
En ik ruik graag de gezonde, frisse, natuurlijke lichaamsgeur van een vrouw. De reuk die vrijkomt bij sommige dames als ik hun hals uitgebreid zoen en lik... heerlijk!
 
Inderdaad. Voor mij als astmapatiënt zijn sommige (goedkope, sythetische en sterke) parfums letterlijk adembenemend...
En ik ruik graag de gezonde, frisse, natuurlijke lichaamsgeur van een vrouw. De reuk die vrijkomt bij sommige dames als ik hun hals uitgebreid zoen en lik... heerlijk!
Ben ik mee akkoord de natuurlijke lichaamsgeur is heerlijk om te ruiken.
Ik kan ook verdragen dat ze een lichte parfum op hebben maar niet dat het te sterk is.
 
Tut tuut zeker niet ik heb prachtige dames privé ontmoet. En ik heb 2022 afgesloten met een knaller 🥳. En in 2023 ga ik verder op deze weg .
Ik ook, ik heb prachtige dames bezocht in 2022, merendeel raamdames maar ook dames in een privéhuis en vroeger ook dames in privé maar ondanks ik meer ervaring heb met raamdames verkies ik op basis van seks toch voor raamdames in het algemeen, meer keuze naar mijn mening, mooiere dames al heb je bij privédames ook toppers natuurlijk!
Maar indien je nooit raamdames bezocht hebt of louter eentje mag je toch niet te snel oordelen vindt ik!
 
Ik ook, ik heb prachtige dames bezocht in 2022, merendeel raamdames maar ook dames in een privéhuis en vroeger ook dames in privé maar ondanks ik meer ervaring heb met raamdames verkies ik op basis van seks toch voor raamdames in het algemeen, meer keuze naar mijn mening, mooiere dames al heb je bij privédames ook toppers natuurlijk!
Maar indien je nooit raamdames bezocht hebt of louter eentje mag je toch niet te snel oordelen vindt ik!
Heb meerdere raamdames geprobeerd. En is totaal niet mijn ding.
 
Als je meer dan 5 raamdames geprobeerd hebt en je zegt het is mijn ding niet dan begrijp ik jouw mening en dan is het werkelijk jouw ding niet!
Volledig akkoord, ik had tijdens de eerste 4 raamdates 3 negatieve ervaringen maar toch 1 positieve en toch probeerde ik het opnieuw en had veel betere ervaringen en is het mijn eerste keus, meer aanbod en you see what you get.
 
Als je meer dan 5 raamdames geprobeerd hebt en je zegt het is mijn ding niet dan begrijp ik jouw mening en dan is het werkelijk jouw ding niet!
Volledig akkoord, ik had tijdens de eerste 4 raamdates 3 negatieve ervaringen maar toch 1 positieve en toch probeerde ik het opnieuw en had veel betere ervaringen en is het mijn eerste keus, meer aanbod en you see what you get.
Laat me zeggen dat ik het 6 of 7 keer geprobeerd heb en telkens zei ik wel ik ga het niet doen maar toch wilde ik het nog eens proberen maar doet me totaal niets.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan