Hoe vraag je een masseuse of extra’s mogelijk zijn?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
283
21/07/21
428
14
Het is een van mijn fantasieën: een erotische massage die uitmondt in een goede pijpbeurt. Maar hoe vraag je een masseuse nu of ze in is voor extra's? En vraag je dat vooraf of tijdens de massage?
 
Het is een van mijn fantasieën: een erotische massage die uitmondt in een goede pijpbeurt.
dat is toch niet ongebruikelijk. Bij een erotische massage kun je vaak kiezen in HJ of BJ om klaar te komen.

Of bedoel je een gewone massage die per ongeluk uitmondt in een erotische? Vaak maak ik dat op tijdens de massage, het praatje dat de masseuse heeft en wat ze masseert. Vol voor de billen, inclusief bilnaad en ballen steeds aantikken is voor mij een signaal dat er meer kan. En dan bij omdraaien onschuldig met een vriendelijke lach en knipoog vragen of ze aan die kant ook wel alles meeneemt... Zegt ze nee, verpest je mijns inziens de sfeer niet (heb dit 2x meegemaakt bij een Chinese masseuse, die gewoon heel grondig allen deed en echt alleen je piemel en balzak niet, maar wel echt tot op 1 cm langs gaan), je respecteert meteen haar nee en zegt ze ja even onderhandelen (25 HJ en 50 BJ is hier in de regio gebruikelijk) en dan op naar dutch milk!!!
 
Zorgen dat je een stijve hebt als je je omdraait? Masseuse kan het gewoon negeren als ze niet in is voor extra's.
Dat is dan meer de categorie "gewone masssage met hoop op extra".
Als je bij een erotische massage een BJ ipv een HJ wil zul je dat gewoon moeten vragen lijkt me.
 
De vraag wanneer je de vraag stelt tot de mogelijkheid van extra's begrijp ik wel.

Hoewel ik er zelf zelden naar vraag merk ik dat er zowel dames zijn die het mij vooraf als tijdens de massage vragen. Als ze het vooraf vragen weet ik dat ze heel graag hebben dat je extra's afneemt, maar vaak weet ik op dat moment nog niet en dus sla ik het aanbod op dat moment eigenlijk altijd af. Als een dame het echter tijdens de massage vraagt dan beslis ik op basis van mijn stemming op dat moment.

Als ik het dan omdraai dan zou ikzelf niet snel geneigd zijn een dame vooraf al naar de mogelijkheid tot extra's te vragen, maar doe ik dit ook alleen als de stemming ernaar is. Maar los van mijn eigen voorkeur zou ik in zijn algemeenheid zeggen dat het goed is om een inschatting proberen te maken van hoe de dame zal reageren op de vraag. Verwacht je dat ze mogelijk niet op je vraag zit te wachten, dan zou ik het zeker niet aan het begin doen, want het kan ook in dat geval de stemming in dat geval negatief beïnvloeden. Bestaat er wel een redelijke kans is dat ze aan extra's doet, bijvoorbeeld omdat zij of andere dames in de betreffende salon vaker aan extra's doen, dan kun je het prima vooraf vragen, met als voordeel dat je direct daarna geheel kunt ontspannen.

Overigens denk ik dat als het specifiek alleen om pijpen gaat je best veel kans maakt bij de meeste dames en de kans dat je de stemming verpest, vooraf of tijdens de massage, vrij klein is.
 
Thanks voor de reacties, heren.
Het gaat me in mijn geval vooral over een erotische massage (alleen hj en 'geen intiem' geadverteerd). Ik heb meermaals zin gehad in wat extra's zoals pijpen of vingeren, maar wist niet goed hoe en of. Ik denk dat ik het de volgende keer gewoon eens ga vragen.
Ge kunt ook een kleine bedragje op het bedje leggen en tegen de dame zeggen graag extra , als ze dan de centjes opneemt ben je al wat meer ontspannen bij het begin van de massage , zo doe ik ook al eens , en dit is tot op heden altijd gelukt , laat ze de centjes liggen dan zal ze zelf wel zeggen ik doe dit niet of wat wenst je extra :unsure:
 
Ik houd ook wel van een lekkere massage en heb vorige zomer voor de eerste keer eens een erotische massage aangedurfd in een massagesalon. De sexy dame was top maar deed toch wel haar best zodat ik met mijn vingers niet aan de snorharen van haar poes kon. De HJ was best ook wel fantastisch maar het voelde vooral professioneel aan. Ik vroeg me nadien ook wel af of dit de gang van zaken was of was er voor haar de klik niet of was het inderdaad de bedoeling dat ik hierbij voor de massage achter de extra's prijslijst had moeten vragen. ;) Nu met kerst had ik me nog eens graag willen laten verwennen dus ik vroeg me ook af hoe ik best te weten komt of bij dit massagesalon er een eventuele mogelijkheid is tot vingeren of pmc.
 
Ik houd ook wel van een lekkere massage en heb vorige zomer voor de eerste keer eens een erotische massage aangedurfd in een massagesalon. De sexy dame was top maar deed toch wel haar best zodat ik met mijn vingers niet aan de snorharen van haar poes kon. De HJ was best ook wel fantastisch maar het voelde vooral professioneel aan. Ik vroeg me nadien ook wel af of dit de gang van zaken was of was er voor haar de klik niet of was het inderdaad de bedoeling dat ik hierbij voor de massage achter de extra's prijslijst had moeten vragen. ;) Nu met kerst had ik me nog eens graag willen laten verwennen dus ik vroeg me ook af hoe ik best te weten komt of bij dit massagesalon er een eventuele mogelijkheid is tot vingeren of pmc.

Tot 14 januari is het antwoord gewoon 'nee', als je in NL zit en een salon wilt bezoeken ...

In een erotische massagesalon varieert het - sommigen doen alleen massage met 'happy end', en anderen hebben een veel uitgebreide menukaart , die voor iedere of voor de meeste klanten (klik/hygiene/ of gewoon "geld nodig aan het eind van de maand" ) beschikbaar is.

De dames _mogen_ extras aanbieden (de vergunning van de salon "dekt" alle soorten sekswerk) , maar het zit niet in het standaard pakket dat een dame moet aanbieden als ze in zo'n salon wil werken.

Bij een massage in een erotische salon kun je rustig vragen of ze ook nog wat extra's doet , of vooraf of tegen de tijd dat ze aan het eindspel begint . Maar vaak zal het ook wel aangeboden worden als ze er voor in is.
Vraag het relaxed, en ga niet zitten mokken als het antwoord 'nee' is . Dat kan ook.

Recensies lezen helpt om een dame te kiezen bij wie de kans op "ja" groot is.
(en zorg voor korte, gladde en schone nagels )
 
Paar keer gedaan maar doe het niet Meer massage is voor massage.
De extras zijn heel duur voor een Chinees die je een beetje trekt.
Als je geil bent.... Eerst een massage daarna neuken in de Doublet.

Rekenvoorbeeld:
Massage 1 uur 40 euro (inmiddels duurder)
Dat is 10 per kwartier
Beetje trekken aan het einde stel voor dat het een kwartier duurt... Doet het niet... 20 extra..... In de tijd die je al betaald hebt dus 30 voor een kwartiertje trekken en een beetje aanraken.....
35 in de Doublet helemaal naakt neuken.....
En die Chinesen zijn meestal niet de mooiste....
Mijn vaste Chinees voor massage is wel mooi en goed..... Daar zou ik wel voor betalen.... Maar dat is een veel te net meisje..... Maar die kan echt masseren....
 
Ik ga liefst naar salons waar in de basis geen extra's worden aangeboden. Zelfs als er soms "geen erotiek" op de website staat.
Ik zorg er altijd voor dat ik een stijve krijg tijdens de massage terwijl ik op m'n buik lig.
De jongeheer positioneer ik naar beneden tijdens het op het bed stappen. Geloof me ze zien de kloppende staaf heus wel tijdens de massage.
Voor mij is de kick of ze er iets mee gaan doen.
Soms wordt ik teleurgesteld, vaak niet.
De basis van de extra handelingen is een HJ uiteraard.
Meestal is er niet direct meer mogelijk een eerste keer.
Voel eens voorzichtig aan de dame tijdens de HJ en probeer eens aan een tietje te voelen even later. Je merkt vanzelf hoe ze daar in staat.
Vanwege de olie die gebruikt wordt is pijpen meestal niet aan de orde maar heel soms...
Ik heb er bij die full service doen.

Let wel op, er zijn ook dames die absurde prijzen voor een hand job vragen. Ter plekke ben ik vaak geil genoeg om het te doen. Daarna kom ik er gewoon niet meer. Sorry 😉

Veel succes!
 
Tot 14 januari is het antwoord gewoon 'nee', als je in NL zit en een salon wilt bezoeken ...
Ja de salons wel maar als je de dames van de salons wat vaker bezoekt kan je vaak wel een 06 nummer krijgen om normaliter via Whatsapp af te spreken. Die zelfde Whatsapp gebruik ik nu om voorzichtig te polsen of ze thuis misschien een klein centje bij willen verdienen in deze lastige tijd.
Veel dames willen wel maar liever niet thuis. Als je zelf een plekje hebt is dat geweldig.
Sommige kunnen wel thuis iets regelen 😉
De kans dat je thuis tot iets meer handelingen komt is ook groter omdat dit in de meeste salons waar ik kom niet mag.

Fijne lockdown mannen 😁
 
Soms is er een klik en soms niet. Maar aan de massage voel je vaak al dat er meer mogelijk is. En een handje buitenboord waar een kutje tegen geduwd wordt is een niet te missen indicatie. Maar soms heb ik het toch helemaal mis. Geeft niets, want ik geniet van de massage.

het is overigens wel een extra kick om door de dame bereden te worden terwijl ik naar het bordje "ABSOLUUT GEEN SEKSUELE HANDELINGEN" kijk.
 
Soms is er een klik en soms niet. Maar aan de massage voel je vaak al dat er meer mogelijk is. En een handje buitenboord waar een kutje tegen geduwd wordt is een niet te missen indicatie. Maar soms heb ik het toch helemaal mis. Geeft niets, want ik geniet van de massage.

het is overigens wel een extra kick om door de dame bereden te worden terwijl ik naar het bordje "ABSOLUUT GEEN SEKSUELE HANDELINGEN" kijk.
Zoals je zegt een handje buiten boord zodat hun poesje duwt of als ze achter aan je hoofd gaan staan je borst dan even komen masseren en met hun borsten tegen je hoofd komen leunen ,dan weet je wel dat er iets meer te verwachten is 😉
 
Ik ga liefst naar salons waar in de basis geen extra's worden aangeboden. Zelfs als er soms "geen erotiek" op de website staat.
Ik zorg er altijd voor dat ik een stijve krijg tijdens de massage terwijl ik op m'n buik lig.
De jongeheer positioneer ik naar beneden tijdens het op het bed stappen. Geloof me ze zien de kloppende staaf heus wel tijdens de massage.
Voor mij is de kick of ze er iets mee gaan doen.
Soms wordt ik teleurgesteld, vaak niet.
De basis van de extra handelingen is een HJ uiteraard.
Meestal is er niet direct meer mogelijk een eerste keer.
Voel eens voorzichtig aan de dame tijdens de HJ en probeer eens aan een tietje te voelen even later. Je merkt vanzelf hoe ze daar in staat.
Vanwege de olie die gebruikt wordt is pijpen meestal niet aan de orde maar heel soms...
Ik heb er bij die full service doen.

Let wel op, er zijn ook dames die absurde prijzen voor een hand job vragen. Ter plekke ben ik vaak geil genoeg om het te doen. Daarna kom ik er gewoon niet meer. Sorry 😉

Veel succes!
als je hiervoor adresjes weet in de kop van nh hoor ik het graag natuurlijk in een pm
 
Zoals je zegt een handje buiten boord zodat hun poesje duwt of als ze achter aan je hoofd gaan staan je borst dan even komen masseren en met hun borsten tegen je hoofd komen leunen ,dan weet je wel dat er iets meer te verwachten is 😉
Haha heel herkenbaar.. de spanning an sich is ook wel leuk. Soms lukt het, meestal niet. Hand over de rand leggen en een borst die tegen m'n knokkels aanhangt, heeft ze dat door? Doet ze het expres? Zal ik er tegenaan aaien?
 
Nope, ik acteer omgeving R-dam, Dordrecht, Den Haag.
Maar mijn ervaring is dat je wat moet bouwen aan de relatie 😉
Dat zal in NH niet anders zijn denk ik
daar heb je gelijk in ik kom dan regelmatig bij verschillende thaise salons maar de eerste keren is het vaak investeren totdat ze je wat beter kunnen en dan is er soms wel meer mogelijk maar altijd subtiel blijven en de dame de indruk gevend dat zei de aanzet geeft voor meer maar ik heb ook adresjes waar echt niks meer gebeurt maar ook daar blijf ik regelmatig heen gaan omdat ik de massage al lekker vind en niet op zoek ben naar meer en als het dan toch gebeurt is dat mooi meegenomen
 
Hoe zit het met safe in de Chinese salons eigenlijk hebben zij een CD als er meer mogelijk is of doen ze het zonder?
Zelf heb ik ze niet bij me dat is niet uit te leggen thuis.
 
Herkenbaar, de beschikbaarheid van een CD is inderdaad niet altijd vanzelfsprekend.
Ik ken er die hem beschikbaar hebben en daar moet je hem zeker gebruiken, je bent vast niet de enige 😉
Er zijn er ook die hem niet beschikbaar hebben. Ik heb een plekje in de auto waar ik wel een paar cd's verborgen kan houden en neem ik er zelf één mee.
Ik heb ook een dame waarbij ik stiekem denk dat ik echt de enige ben die zo ver mag gaan en die doe ik bare.
Misschien niet verstandig maar wel heel lekker 🤣
Om bovenstaande reden geef ik die dame ook niet vrij op dit forum. Ze wordt gelijk bedolven onder de verzoekjes...

Overigens spreek ik met deze dame ook nu af in lock down tijd. Zij blij, ik ook!
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad laat de dame initiatief tonen. Handje aan de rand leggen en beetje opgewonden raken helpt altijd mee.. Ik heb wel een aantal tips in Amsterdam. Ik doe alleen aan ruilen;) dm me maar..
 
Vraag er niet naar aan de balie, maar hint/vraag ernaar, als je met de masseuse apart in de massage ruimte bent.

Je kan er mee beginnen, om geheel in je nakie (met slechts je handdoek om je middel), op de massagetafel, plaats te nemen. Zo doe ik dat in Thailand altijd en 10 van de 9 keer, mondt dat minstens uit op een lekkere pijpbeurt. Ik zoek dan wel naar etablissementen, waar een massage in aparte kamertjes gebeurt en niet in de hoofdruimte, waar de banken/tafels slechts door gordijntjes worden gescheiden.

PS Ik heb alleen ervaringen in Azië, meestal in Thailand. Dus hoe de situatie hier in NL (of in BE) is, kan heel veel anders zijn. Vergunning wordt hier uitsluitend afgegeven, voor massage, tenzij het etablissement ook specifiek in seksuele handelingen voorziet. In Nederland komen de cowboys (BOA's), hiervoor nogal eens spontaan op bezoek, om de zaak, na controle op spermaspetters, dicht te timmeren.

PS² Ik zie op kinky nogal eens advertenties, van "masseuses". Deze dvp's zijn het gewend, om hun prostitutie diensten, als masseuse aan te bieden, aangezien in het land van herkomst, een prostitutie verbod geldt.
 
Vergunning wordt hier uitsluitend afgegeven, voor massage, tenzij het etablissement ook specifiek in seksuele handelingen voorziet.
Voor massage an sich heb je geen vergunning nodig volgens mij, komt er erotiek bij kijken dan wel. Maar dan heb je het meteen over een seksinrichting, er zijn geen tussen opties.
 
Klopt inderdaad, ik was er vanwege de BOA controles, eigenlijk vanuit gegaan, dat dat wel zo was.
Iedereen mag zonder toestemming een massagesalon openen. Daar is geen speciale vergunning voor nodig.

Gemeenten kunnen het vestigen van massagesalons daardoor moeilijk voorkomen. Ze kunnen alleen iets tegen die bedrijven doen als er misstanden plaatsvinden, zoals bewezen illegale prostitutie. Bron Trouw
 
Van de week ook eens mogen ondervinden dat extra's mogelijk zijn :love:. Eerste deel van de massage was goed maar niet echt erotisch. Happy ending daar begon ze ook vrij snel aan. Ze had zelf ook wat last van haar schouder. Toen ik aanbood om haar te masseren op de plaats die ze graag had (haar schouder dus) en het daar wat losser werd; begeleide ze onverwacht mijn hand naar haar poesje. Net toen ze op dreef begon te komen ging het belletje dat aankondigde dat ze de sessie moest gaan afronden. Maar toch pas nadat ze zelf haar happy ending had gehad. :pZo zie je maar. Ik heb zeer sterk mijn twijfels dat ze dit bij de start van de massage reeds in gedachte had.
 
Mijn ervaring is dat de extra's vaak (te) duur betaald worden. Je betaalt namelijk eerst aan het huis en dan ook nog eens aan de dame. En omdat je tijdens de massage toch al in een relax stemming gekomen bent, is het meestal snel verdiend door de masseuse.
Ik ga liever naar een DVP die mij tussendoor ook nog lekker kan masseren. Dan ben ik voor één vooraf besproken bedrag klaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan