Hoeveel mannen heeft een gemiddelde DVP gehad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Da's appels met peren vergelijken, gaat voor mij niet op. Stukje privacy vergelijken met een sport 🤔
Privacy privacy... wandelaars kunnen een educated guess doen, en dvp's kunnen zelf kiezen wat ze erover kwijt willen. Ja het wordt een beetje kroegpraat en een wetenschappelijk onderbouwd antwoord gaat de topicstarter niet krijgen, maar volgens mij wordt de privacy nergens geschonden.
 
Privacy privacy... wandelaars kunnen een educated guess doen, en dvp's kunnen zelf kiezen wat ze erover kwijt willen. Ja het wordt een beetje kroegpraat en een wetenschappelijk onderbouwd antwoord gaat de topicstarter niet krijgen, maar volgens mij wordt de privacy nergens geschonden.
Aangezien er geen namen worden genoemd van dvp's is er niks aan de hand. Het internet staat vol met informatie hoeveel een persoon die een bepaald beroep doet verdient dus waarom zouden wij hier niet over mogen praten. Er lopen gasten hier rond die het over privacy hebben terwijl ze niet eens weten wat privacy echt inhoud.
 
als de vraag beantwoord is over hoeveel mannen een DVP ziet in haar carriere, kunnen we dan ook uitrekenen wat de totale lengte aan piemels dit oplevert?
En hoe wil je de resultaten aangeleverd krijgen?
Per mm, cm, m of ineens maar per km. Want bij sommige kan dat misschien al wel beginnen oplopen. Ik heb voor de lol eens even een paar berekeningen met mezelf gemaakt. Naargelang wat je meet en rekent kan dat al wel eens verwonderlijke resultaten opleveren. Ach het was en blijft maar een folietje.
 
loop sausages GIF
 
En hoeveel besteedt de gemiddelde hoerenloper per jaar? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Welk gemiddelde?
Het rekenkundig gemiddelde? Daar heb je wellicht niet zoveel aan...
Zou dan wel willen weten wat het mediaan gemiddelde is. Dus... welk bedrag door de meeste wandelaars wordt gespendeerd.
 
Laatst bewerkt:
Privacy privacy... wandelaars kunnen een educated guess doen, en dvp's kunnen zelf kiezen wat ze erover kwijt willen. Ja het wordt een beetje kroegpraat en een wetenschappelijk onderbouwd antwoord gaat de topicstarter niet krijgen, maar volgens mij wordt de privacy nergens geschonden.
Zo ken ik er nog wel een paar...maar wat boeit het eigenlijk. Weer een topic om te negeren
 
Zo ken ik er nog wel een paar...
En wat bedoel je daar mee?

Dat de privacy van een dame aangetast zou worden vind ik nogal een sterke insinuatie. Ik geef alleen maar aan, met argumenten, dat dat in dit topic volgens mij niet het geval is. Als je het anders ziet, enlighten me.

Als je punt is dat je dit topic een hoop gezwets vindt, kijk dat kan ik begrijpen, als je het daarom wilt negeren be my guest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan