Hoeveel tijd breng je door bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe altijd afspraken van 45-60 min omdat ik te snel kom. Heb kort geleden vluggertje gedaan en stond na 2 minuten en 34 seconden en 21 milliseconden al buiten.

Alhoewel ik ook wel voldoening had gekregen hieruit, dus ik denk dat ik vaker korte dates ga proberen. Het is wel bijna 1/3 van de prijs.
 
Ik doe altijd afspraken van 45-60 min omdat ik te snel kom. Heb kort geleden vluggertje gedaan en stond na 2 minuten en 34 seconden en 21 milliseconden al buiten.

Alhoewel ik ook wel voldoening had gekregen hieruit, dus ik denk dat ik vaker korte dates ga proberen. Het is wel bijna 1/3 van de prijs.
En da's inclusief de 2 minuten om je schoenen uit en aan te doen? ;)
 
Hij kwam binnen, wou zijn schoenen uitdoen maar ze deed direct zijn gulp open. Ondertussen was hij nog met zijn horloge bezig .
'godverdomme' zei hij, want hij wou meten hoeveel hij zou verbranden tijdens de seks, maar zijn horloge werkte niet mee. Ondertussen ging zij rustig door. 'Yes' zei hij, ik heb het ingesteld'' en heel toevallig kwam hij tegelijkertijd klaar. 'oh dat was 2 minuten 34 seconden 21 milliseconden en 0 calorieën '
 
Minimaal 1 uur. Bij een voor mij nieuwe dvp is dit ook het maximum. 1 uur kan heel lang zijn als het tegenvalt. Bij een goede klik/inzet kan een vervolgafspraak ook wel eens 1,5 of 2 uur zijn. Zal ook van de rest van mijn agenda afhangen, omdat ik meestal wandel in combinatie met bezoek aan een concert of theater. Incidenteel korter dan 1 uur als ik moet wachten voordat het mijn beurt is of bij vertraging trein. Dan 3 kwartier. Half uurtjes (of korter wat ik ook op prijslijsten zie) ben ik nooit gecharmeerd van. Zeker niet bij massage met 2x douchen en 2 kanten masseren.
Maar nooit langer dan 2 uur.
Bij Aziatische max 1 uur ivm communicatieprobleem wat er meestal is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan