Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

• Totaal aantal stemmers
    20
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

GeefGeniet

Stamgast
325
13/08/25
407
4
Ik bezoek zelf het liefst een dvp maximaal 1x per halfjaar omdat ik het erg geil vind om nieuwe ervaringen op te doen en het gevoel om seks te hebben met een nieuwe dame windt mij enorm op.

Daarom ben ik benieuwd hoe jullie hierin staan. Herkennen jullie dit of ga je liever terug naar dezelfde dame?

Vandaar de vraag: hoeveel verschillende dames heb je dit jaar bezocht?

Ik heb een vast adres waar ik elke 4-6 weken heen ga. Verder probeer ik soms wat nieuws, maar het liefst zou ik twee of drie vaste adresjes hebben en niet vaak naar een nieuwe hoeven zoeken. Ik heb liever een hechte verbinding dan dat ik nieuwe ervaringen en spanning zoek.

Ik heb een vast adres waar ik elke 4-6 weken heen ga. Verder probeer ik soms wat nieuws, maar het liefst zou ik twee of drie vaste adresjes hebben en niet vaak naar een nieuwe hoeven zoeken. Ik heb liever een hechte verbinding dan dat ik nieuwe ervaringen en spanning zoek.
Ja? Maar krijg je dan geen gevoelens voor zo'n dame dan? Ik ben niet van beton en zoiets wil ik echt voorkomen. Gewoon alleen voor de goede seks. Bovendien doen nieuwe dames heel erg hun best om je te binden als vaste klant

Maar krijg je dan geen gevoelens voor zo'n dame dan?
Ik mag mijn favorieten heel graag ja, en als we niet meer kunnen afspreken vind ik dat ook erg jammer. Maar ik weet ook wel dat het voor hun werk is en dat het nooit serieus zou worden tussen ons. FWB, alleen zijn de benefits voor hun vooral financieel. Bij een nieuwe voelt het voor mij vaak heel onpersoonlijk, en na een paar dates komen ze wat meer los, en ik ook.

Ik mag mijn favorieten heel graag ja, en als we niet meer kunnen afspreken vind ik dat ook erg jammer. Maar ik weet ook wel dat het voor hun werk is en dat het nooit serieus zou worden tussen ons. FWB, alleen zijn de benefits voor hun vooral financieel. Bij een nieuwe voelt het voor mij vaak heel onpersoonlijk, en na een paar dates komen ze wat meer los, en ik ook.
Aha oke en dan blijft het voor jou leuk? Ik heb het meestal bij dezelfde dvp wel na een paar keer gezien, weet niet waarom maar word dan alweer zeer enthousiast naar haar collega's of andere dvps. Vooral als je t bij 1x houdt, heeft het zo'n one-night-stand gevoel. 1x en elkaar daarna nooit meer zien (dan vergeet je ook die dame). Dat heeft ook wat vind ik.

Zo dan, dit had ik niet verwacht qua resultaten. Het verklaart wel waarom de dvps dus zo erg van vaste klanten uitgaan, terwijl ik altijd denk van hoe zou het zijn met die andere dame… maar vooral de seks met een nieuwe dame is toch ff een bijzonder moment.

Terug
Bovenaan Onderaan