Hollandse shemale/transvrouw voor beginner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike

Stamgast
Forumpionier
276
05/07/21
214
20
Hallo,
Ik ben op zoek naar een Nederlandse shemale/transvrouw , dus graag met borsten en pik voor een beginner/eerste maal zoals ik. Voorkeur een jongere dame.

hoor het graag. Regio maakt niet uit
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel een Nederlandse. Maar weet niet geheel of de leeftijd nog klopt. Heb haar ooit in Den Haag in de Geleenstraat bezocht.

 
In de Geleenstraat staat af een toe een Nederlandse TS "Naomie" (met NL vlaggetje en papiertje met naam achter het raam volgens mij). Is denk ik een jaar of 30 en zeker aantrekkelijk. Ik ben een keer bij haar geweest. Vrij klein geschapen, dus misschien geschikt voor beginners die geneukt willen worden? Ik vond haar niet overdreven enthousiast destijds, maar het kan natuurlijk zijn dat ik te oud en te lelijk was voor haar.
Ze heeft ook een kinky-advertentie gehad maar die kan ik niet meer vinden.
 
In de Geleenstraat staat af een toe een Nederlandse TS "Naomie" (met NL vlaggetje en papiertje met naam achter het raam volgens mij). Is denk ik een jaar of 30 en zeker aantrekkelijk. Ik ben een keer bij haar geweest. Vrij klein geschapen, dus misschien geschikt voor beginners die geneukt willen worden? Ik vond haar niet overdreven enthousiast destijds, maar het kan natuurlijk zijn dat ik te oud en te lelijk was voor haar.
Ze heeft ook een kinky-advertentie gehad maar die kan ik niet meer vinden.
Deze?
 
Heb nooit een review op het oude forum of hier gezien maar ik volg haar - Ana Mason - al een tijdje (ben ook nieuwsgierig naar een eerste keer met een ts die graag bottom is) maar ik ervaar nog een drempel. Als ik me eroverheen zou kunnen zetten zou ik voor haar gaan:



Op die website staan er veel en overwegend alleen goede reviews en ze is Nederlands.
 
Ik weet het deze dame is niet jong meer maar is echt de moeite waard, bekijk haar video's maar eens!
En dat doet ze echt geloof me, ik kom al 4 jaar bij haar.
En haar pik gebruikt ze wel degelijk als je dat wilt.
Recensies zijn toen door hookers verwijdert niemand weet waarom.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken er twee die onder de 30 zijn.
Eentje lang en slank met een ccup en 15cm, niet te groot dus voor een eerste keer. En eentje wat kleiner met een heel klein buikje en ook iets van 15cm. Beiden erg vrouwelijk. Hebben op kinky gestaan maar wilden ze niet meer. Staan nu regelmatig op chatboxen.
Ken ze vrij goed van de Lellebel en Mekongbar waar ze vaak kwamen.
Heb er ook foto's van alleen mogen die hier niet geplaatst worden.
Die hier boven worden aangeraden zijn toch veel ouder. Voor mij geen probleem maar als je jonger zoekt..
Die Angel bv is al jaren 31 als ik kinky advertentie mag geloven.
 

ook goede reviews op hookers.
Vandaag een bericht gestuurd met de vraag om eens kennis te maken en kort daarna nogmaals een app gestuurd met de mededeling dat ik graag wat af wil spreken en geen gehoor. Ik zou graag in contact komen met haar. Iemand suggesties of ervaring met Alexandra?
 
Vandaag een bericht gestuurd met de vraag om eens kennis te maken en kort daarna nogmaals een app gestuurd met de mededeling dat ik graag wat af wil spreken en geen gehoor. Ik zou graag in contact komen met haar. Iemand suggesties of ervaring met Alexandra?
Ik heb hetzelfde. Ooit eens app contact gehad met haar, toen is het er helaas niet van gekomen. Later nog eens geappt, maar geen reactie gehad. Haar advertentie is van 8 april, dus ik was al bang dat ze gestopt was. Maar ze heeft advertentie niet weggehaald en nu zie ik zelfs dat ze onlangs nog een nieuwe foto heeft geplaatst, dus ze is er nog wel. Zou ook graag met haar in contact komen, maar de gouden tip heb ik helaas niet.
 
Ik heb hetzelfde. Ooit eens app contact gehad met haar, toen is het er helaas niet van gekomen. Later nog eens geappt, maar geen reactie gehad. Haar advertentie is van 8 april, dus ik was al bang dat ze gestopt was. Maar ze heeft advertentie niet weggehaald en nu zie ik zelfs dat ze onlangs nog een nieuwe foto heeft geplaatst, dus ze is er nog wel. Zou ook graag met haar in contact komen, maar de gouden tip heb ik helaas niet.
Alexandra is idd moielijk om contact mee te krijgen.
Ik heb jaren geleden eens een date met haar gehad door gewooon elke week/2 weken eens te bellen/smsen.
 
In de Geleenstraat staat af een toe een Nederlandse TS "Naomie" (met NL vlaggetje en papiertje met naam achter het raam volgens mij). Is denk ik een jaar of 30 en zeker aantrekkelijk. Ik ben een keer bij haar geweest. Vrij klein geschapen, dus misschien geschikt voor beginners die geneukt willen worden? Ik vond haar niet overdreven enthousiast destijds, maar het kan natuurlijk zijn dat ik te oud en te lelijk was voor haar.
Ze heeft ook een kinky-advertentie gehad maar die kan ik niet meer vinden.
Iemand nog recente ervaringen met Naomie? Ik probeer al een tijdje via Whatsapp contact te krijgen, maar tevergeefs helaas….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan