Honey, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco2021

Wandelaar
58
29/10/21
18
2
Honey uit Groningen is zo fake als wat.

Advertentie:

Overeengekomen om 20 aan te betalen, voordeel van twijvel na videocall, afijn toch gedaan. Na betaling nog zitten appen en afspraak final, wanneer ze zou vertrekken, nooit meer gehoord. Gelijk op de block op WHatsApp en telefoon. Andere telefoon gebeld gelijk VM, appt wel terug maar blokt je na 1 vraag.

Graag ontwijken!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze ervaring kan ik helaas niet delen.
Heb reeds 2 x een afspraak gehad met deze dame beide keren een leuke tijd gehad.
 
Deze ervaring kan ik helaas niet delen.
Heb reeds 2 x een afspraak gehad met deze dame beide keren een leuke tijd gehad.

Zou zeggen. Leef je uit :)
 
23.33 lid en 23.51 weg.
Zegt genoeg.
Moet ik dan de hele dag hier zijn?
Maar goed, heb het wel nagevraagd en klopt dus schijnbaar ook niet wat poster schrijft. Er is schijnbaar geen afspraak geweest en ook geen video call. Weet niet de waarheid maar mogelijk wel dat er fakers zijn die de dames in het algemeen zo in een negatief daglicht proberen te zetten omdat hun plan voor een nep afspraak te maken niet werkt.
 
Waar staat je ervaringen met deze dame , en andere dames!!
Moet ik dan verplicht mijn ervaring delen?

Als ik kijk naar overige berichten van poster topic zie ik wel dat hij schijnbaar een aanleg heeft voor dames die hij dan fake noemt. Ook las ik daar aanbetaling no go, waarom nu dan wel? Is mijn inziens toch wel weer raar dan.
Denk dat er toch iets meer aan de hand is hier.
Ook gekeken naar telefoonnummer 1 melding van gisteren ga ervanuit door zelfde persoon. Denk als dame echt fake zou zijn, wat ik uit eigen ervaring weet van niet, zou er al eerder melding van zijn gemaakt en was ze ook bij Sexjobs.nl van de site verwijderd.
Geeft te denken aan de waarheid 🤔
 
Jij beschuldigd TS. Want omgekeerd gebeurd het ook. Dit zijn allemaal dingen die wij niet kunnen controleren.
 
Jij beschuldigd TS. Want omgekeerd gebeurd het ook. Dit zijn allemaal dingen die wij niet kunnen controleren.
Ben ik helemaal met je eens, maar vind het dan raar dat iemand sinds einde mei op sexjobs staat er dan nu opeens een negatieve reactie is, er zou dan toch al eerder wel iets van te vinden zijn. Neem ook niet aan dat deze site er is om iemand, maakt dan even niet uit welke dame, negatief te beoordelen als het niet klopt, maar valt mij wel op dat er genoeg personen zijn die onvoorwaardelijk dingen aannemen. Het zou een stuk makkelijker zijn als er een soort van keurmerk of waarborg merk zou zijn,maar dat zou dan ook weer voor de mannen gelden dus eigenlijk weer niet haalbaar.
Vind het persoonlijk gewoon jammer.
En met TS, ik beschuldig niets en niemand maar is een vaststelling in de reacties dat deze meneer misschien dit aantrekt. Was dus op feiten gebaseerd.
 
Moet ik dan verplicht mijn ervaring delen?

Als ik kijk naar overige berichten van poster topic zie ik wel dat hij schijnbaar een aanleg heeft voor dames die hij dan fake noemt. Ook las ik daar aanbetaling no go, waarom nu dan wel? Is mijn inziens toch wel weer raar dan.
Denk dat er toch iets meer aan de hand is hier.
Ook gekeken naar telefoonnummer 1 melding van gisteren ga ervanuit door zelfde persoon. Denk als dame echt fake zou zijn, wat ik uit eigen ervaring weet van niet, zou er al eerder melding van zijn gemaakt en was ze ook bij Sexjobs.nl van de site verwijderd.
Geeft te denken aan de waarheid 🤔

En wat is nu je punt? Ik heb ook heel veel mensen aan het digitale kruis genageld en maar weinig recensies geschreven.
Feit dat de advertentie er nog staat kan ook te maken met het feit dat niemand nog de moeite heeft genomen om hem te melden en/of er niet genoeg bewijs te verzamelen is.
@jumpstreet : wat denk jij?
 
Er verschijnt een waarschuwing.
Dan verschijnt een nieuw account die de waarschuwing tegenspreekt.
Nieuw account heeft zelf wel goede ervaringen, maar schreef geen review maar reageert wel op de waarschuwing door te zeggen dat het niet waar is.
Om het nog ongeloofwaardiger te maken, nieuw account checkt de waarschuwing even bij de dame.
Blijkt onwaar te zijn, nee maar, wat een verrassing!

Yeah right.
Ik geloof geen enkel woord van dat lulverhaal van @CorneeS .

De advertentie zelf heeft de gebruikelijke alarmbellen.
Nieuw SJ account, geen telefoonnummer, NZC, nietszeggende foto's, slecht Nederlands ("een lekker sletje wat voor alles in is" is bontkraagtaal), vraagt vergoeding om fakers te vermijden (als ze over fakers schrijven zijn ze het opvallend vaak zelf), alle opties mogelijk.
Volgens TS wordt er om een vooruitbetaling gevraagd.
Het is dus een faker.
En om het af te maken nog even een neppe account hier op GR die bij hoog en laag beweert dat het echt geen faker is.

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ik neem nog een koffie en ga straks lekker neuken.
 
Laatst bewerkt:
Tig berichten verder. En zie niemand bericht plaatsen dat het klopt of niet klopt. Dus waarheid zal wel in het midden liggen.
 
Ik praat niks goed verder, maar de fotos nietszeggend?

Ik denk dat deze foto's meer zeggen dan al die advertenties ZONDER foto's waar mensen op af gaan. Even los van het feit of de foto's echt zijn natuurlijk. Maar dan kun je op basis van fake nog omdraaien bij de deur.

En ik vind Cornees ook twijfelachtig, maar TS ook wel een beetje. Zonder verder iemand te beschuldigen, kan het ook zijn natuurlijk dat in communicatie na aanbetaling iets fout is gelopen, waardoor dame niet meer wil afspreken....

Zomaar een gedachte....


Zoals @Veerlexx al zegt: de tijd zal het leren.
 
Ben ik helemaal met je eens, maar vind het dan raar dat iemand sinds einde mei op sexjobs staat er dan nu opeens een negatieve reactie is, er zou dan toch al eerder wel iets van te vinden zijn. Neem ook niet aan dat deze site er is om iemand, maakt dan even niet uit welke dame, negatief te beoordelen als het niet klopt, maar valt mij wel op dat er genoeg personen zijn die onvoorwaardelijk dingen aannemen.
Ik vind het raar dat als er een negatieve reactie komt, jij je na 1 uur registreert en het tegendeel probeert aan te tonen.

"Moet ik dan de hele dag hier zijn?"
Nou nee hoor, maar mijn eerste keer hier duurde langer dan 20 minuten en heb ik echt niks geschreven, alleen gekeken.

"Maar goed, heb het wel nagevraagd en klopt dus schijnbaar ook niet wat poster schrijft. Er is schijnbaar geen afspraak geweest en ook geen video cal."
Aha, je hebt een shortcut met de dame. Als ik zoiets aan de dame vraag krijg ik waarschijnlijk geen antwoord.

"Moet ik dan verplicht mijn ervaring delen?"
Je hebt het misschien in de gauwigheid over het hoofd gezien , maar de site heet Girlsreview. Het is de bedoeling om recensies over dames te schrijven, en dat heb je tot op heden nog altijd niet gedaan.

"Weet niet de waarheid maar mogelijk wel dat er fakers zijn die de dames in het algemeen zo in een negatief daglicht proberen te zetten omdat hun plan voor een nep afspraak te maken niet werkt."
Een aanbetaling doen noem ik geen nepafspraak; ik ga er van uit dat TS in de veronderstelling verkeerde een afspraak te hebben, vandaar de aanbetaling.

"Ik ben Honey een lekker sletje wat voor alles in is."
Mag ik aan de aanwezige dames vragen of zij zich ook zo presenteren?
 
Laatst bewerkt:
En wat is nu je punt? Ik heb ook heel veel mensen aan het digitale kruis genageld en maar weinig recensies geschreven.
Feit dat de advertentie er nog staat kan ook te maken met het feit dat niemand nog de moeite heeft genomen om hem te melden en/of er niet genoeg bewijs te verzamelen is.
@jumpstreet : wat denk jij?
Wel iets te toevallig na het plaatsen van een negatieve review dat er dan een account wordt aangemaakt en dan wordt benoemd dat er 2x positief is afgesproken....

En het om zich heen slaan bevestigd voor mij wel dat die positieve reviews van hem niet helemaal kloppen.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zo ook in dit geval....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan