Recensie Hoon Hee, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.822
04/07/21
3.443
43
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7833674-hoon-hee#reviews
Totale kosten (in euro)
200

Kortom foto vragen en je krijgt een slank poppetje voorgeschoteld...

Spreekt gebrekkig engels... samen douchen enzo en daar begon ze al te pijpen.. altijd goed. Eerst pluspunten binnen!

op het bed neemt ze wel het initiatief. Mogelijk om vooral de controle te houden... maar nix mis mee. Dus lekker onderuit en liet haar maar d'r gang gaan. DT? Doet zeker poging... ballen? Zuigt erop alsof het zuurtjes waren.. Rimmen zal me niets verbazen in de toekomst... en grappig. Ze blaast soms over je ballen!
En op deze manier is ze echt wel ff een flinke poos bezig geweest.. nix handjes erbij en genoeg afwisseling. Natuur talentje zou ik zeggen!

69 geen probleem.. alles fris en fruitig (nee niet geschoren ze blijft Chinees) maar na paar minuutjes werd het toch te gevoelig voor dr..

intiem? Geen glijmiddel en ze wilde perse bovenop hem erin laten glijden ZONDER gebruik te maken van handen. Best dapper want 1 vinger ging al lastig zo krap maar goed. Ook hierin slaagde ze met vlag en wimpel!

Per saldo? Als je geen PSE zoekt maar van schattig en GFE houdt? Afspraak maken... gelijk!

Note: Helemaal leuk. Ik was klant #1, niet van de dag.. maar ever. Kortom was allemaal onwennig maar dat gf het juist een GFE gehalte ergens.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan