Recensie Hoon Hee, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.838
04/07/21
3.450
45
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7833674-hoon-hee#overview
Totale kosten (in euro)
200
Kortom foto vragen en je krijgt een slank poppetje voorgeschoteld...

Spreekt gebrekkig engels... samen douchen enzo en daar begon ze al te pijpen.. altijd goed. Eerst pluspunten binnen!

op het bed neemt ze wel het initiatief. Mogelijk om vooral de controle te houden... maar nix mis mee. Dus lekker onderuit en liet haar maar d'r gang gaan. DT? Doet zeker poging... ballen? Zuigt erop alsof het zuurtjes waren.. Rimmen zal me niets verbazen in de toekomst... en grappig. Ze blaast soms over je ballen!
En op deze manier is ze echt wel ff een flinke poos bezig geweest.. nix handjes erbij en genoeg afwisseling. Natuur talentje zou ik zeggen!

69 geen probleem.. alles fris en fruitig (nee niet geschoren ze blijft Chinees) maar na paar minuutjes werd het toch te gevoelig voor dr..

intiem? Geen glijmiddel en ze wilde perse bovenop hem erin laten glijden ZONDER gebruik te maken van handen. Best dapper want 1 vinger ging al lastig zo krap maar goed. Ook hierin slaagde ze met vlag en wimpel!

Per saldo? Als je geen PSE zoekt maar van schattig en GFE houdt? Afspraak maken... gelijk!

Note: Helemaal leuk. Ik was klant #1, niet van de dag.. maar ever. Kortom was allemaal onwennig maar dat gf het juist een GFE gehalte ergens.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7833674-hoon-hee#reviews
Totale kosten (in euro)
150
Vanmorgen Hoon bezocht in Amsterdam Noord, moest nog effe wachten want madam kwam net daarvoor uit haar bed rollen.
Deed de deur open in haar schoolmeisjes uniform.
Betaald voor 30 min. bare 150 €.
Uit de kleren thuis al gedouched, dus dat overgeslagen.
Gelijk aan het pijpen geslagen, doet ze wel lekker , maar verder als 5 a 10 cm max kreeg ze niet naar binnen.
Over naar missio, zonder glijmiddel, schoof hij zo naar binnen.
In missio likte en beet ze in mij tepels, dat was wel effe geil.
Lekker strak kutje, dus ik moest van standje wisselen om haar niet gelijk vol te spuiten.
Gewisseld naar Doggy en lekker liggen stoten tegen dat kleine kontje.
Daarna zij on top in reverse cowgirl, ging haar goed af.
Daarna staand doggy gedaan, lekker maar ze begon te zeuren over de tijd nog 5 min en dat mijn paal te dik was.
Gewoon doorgeneukt maar aftellen naar 4 min , 3 min etc is niet bevorderend om klaar te komen.
Ze moest effe plassen
Daarna nog 3 min extra gekregen, zonder resultaat
Bij mij geen tongzoenen cq zoenen, geen ballen likken.
Dus Gia en Sing gaan voor.

Very disappointing. All appointments are going via an "agent" Made an appointment in the morning as she stays close to where I live, so prepared showered finished my coffee etc.

Checked my phone and the agent was pushing me asking, Where are you, Are you coming, Are you still coming blah blah blah

So I replied, yes as i told you 9.30 I will be there. In the 10 min. drive I had to do he/she texted me again.

Walked all the way to the ATM as cash only, walked to the apartment, took a pic, sent it to the agent to show I was there, got the number and rang the bell No answer. Dialed again and again. Contacted the agent who told me to ring again which I did. Then he told me just to walk in with someone else. Mind you we are now 15 min. down the line.

Managed to walk in, get in the elevator, to her apartment and knocked on the door, no answer.

Agent text me she is sleeping, so I said you were pushing me to show up WTF. If i could knock harder, I was like really, you want me to wake up everyone here ??

Left after 30 min and I was promised a 50 discount next time. Well that still has to come as suddenly she never has time.

(( Starting to post here as kinky still allows girls to block their reviews, which this profile did within an an hour after I reviewed her. ))

Laatst bewerkt:
These Asian agencies are notorious for stuff like this. They are not reliable for efficiently making appointments. That being said, it's also not fair to rate the woman when the date/appointment never took place.

Very disappointing. All appointments are going via an "agent" Made an appointment in the morning as she stays close to where I live, so prepared showered finished my coffee etc.

Most ladies on KINKY use an agent. She probably send you over because she knew she would NOT have a customer. So there was some miscommunication between planner/hoon and they offered you a discount for the inconvenience.
Thats no reason for a BAD review (you did not visit her) and seems they tried to fix it the right way...

Most ladies on KINKY use an agent. She probably send you over because she knew she would NOT have a customer. So there was some miscommunication between planner/hoon and they offered you a discount for the inconvenience.
Thats no reason for a BAD review (you did not visit her) and seems they tried to fix it the right way...
Het zegt wel iets over de chaotische bookingen en dat is goed om te weten. En een aanbod om iets goed te maken is wat anders dan het ook doen. Want vooralsnog is dat concreet niet gebeurt, begrijp ik. Waarom mag hij dit niet schrijven? Hij zegt toch niets negatiefs over de dame zelf?

Zijn post is bewerkt + samengevoegd met de oorspronkelijke topic. Hij gaf een algemene beoordeling voor de dame voor 1 ster als ik me goed herinner. Dat is degelijk wel negatief.

Dat de booker er een zooitje van maakt is inderdaad goed om te weten, maar dan sluit ik mij wel aan bij @GeileGerard dat de booker correct handelde door het aanbieden van compensatie. Wel fatsoenlijk om compensatie aan te bieden, want er zijn zat bookers die je zullen naaien en je daarna gwn blokkeren of nooit meer van zich laten horen.

@Harold999 wat @mkboxer dus zegt.
Melden dat iemand er zooitje van maakt? Absoluut doen. Maar een slechte review op kinky schaadt de dame en niet de planner.
Planners rouleren! Grootste probleem is dat deze planner NUL engels spreekt en dus alles vertaald naar het Engels/Nederlands

Wat een onzin, Hij be- of veroordeelt de dame helemaal niet. Wel de gang van zaken. En dat lijkt me zeer nuttige info voor wie met haar zou willen afspreken. Daar is deze site voor. Ook als jij kennelijk een zwak voor haar hebt en haar wilt beschermen. De enige weg naar haar is toch via die booker. Dus relevant.

Terug
Bovenaan Onderaan