Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EddieVA

Newbie
18
12/08/23
12
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/hot-amina.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Was in Sint-Gillis met een goesting en dacht deze mooie Française een bezoek te brengen, die er iets molliger inzit dan ze laat blijken. Geen probleem, ik hou wel van een cushion for the pushin... Contact ging vlot.

Volle bak Franse hiphop, wat ik wel kan smaken, maar het moet van mij ook niet te luid. Ik neem altijd een douche, welliswaar in een rommelbadkamer met enkel een bad zonder gordijn/scherm, waar haar huisgenote buiten komt gesloeft als een zombie. De handdoek mocht ook iets properder...

Amina was wel proper, maar was na mijn "douche" druk bezig met andere zaken. Na 10min in mijne blote te staan koekeloeren, stelde ze me een massage voor die vergelijkbaar is met een bomma die haar cesarreke aan't aaien is. Dan pijpen, waar ik persoonlijk niet hard van wordt (is iets waar ik enkel van geniet als ik al paraat ben) en draait een condoom rond mijn half slappe piemel. Gaat op me zitten en slorpt de condoom op in haar doos. Weer 5min toekijken hoe ze naast het bed zit te vissen. Mocht niet helpen, want geen vingers...

Ze wil een nieuwe condoom nemen, waarvoor ik het initiatief neem en haar begin te beffen, waar ik wel hard van wordt en waar ze ondanks haar terughoudendheid van genoot. Rubber om, on all 4's en gaan met de banaan... Ik zag dat de vuistje gemaakt worden, dus zakje leeg.

Achteraf nog een beetje chitchat en snel naar buiten. Geen herhaling voor mijn, maar als je van hiphop en afrikaanse konten/tetten houdt, go ahead...
 
Terug
Bovenaan Onderaan