Recensie Hot Brazilian July/Juliana, Lanaken/Maasmechelen (Voorheen Brugge) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roxas

Meubelstuk
4.352
15/01/22
5.788
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hot-brazilian-juliana
Totale kosten (in euro)
200€
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben onlangs bij haar langs geweest. Het was oké het was niet slecht maar ook niet van ik wil zeker nog een keer terug.

Ze is ook zwaarder dan 65 kg ik denk eerder 80-90 kg als ik het zou moeten schatten.

Ze is wel vriendelijk maar je voelt wel dat ze het een beetje tegen haar zin doet. Wat mij wel stoorde was dat ze vaak met haar gsm bezig was.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hot-brazilian-july/
Totale kosten (in euro)
200€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze knappe dame was alles naar wens. Ze is beeldschoon en verleidt je met haar prachtige ogen! Ze heeft respect en hygiëne staat bij haar op nummer 1! Afspraken zijn goed nagekomen en ik was zeker niet teleurgesteld! Een aanrader! Ze weet je te plezieren en is vriendelijk als je voor de eerste keer komt, ze is ook straight to the point en zegt ook als ze bepaalde dingen niet wilt, over het algemeen was ze vrijwel op elk vlak geweldig.
 
Laatst bewerkt:
In het vervolg graag de link van de dame in de review plaatsen.
Ik heb het voor nu aangepast.

En heb je nog een tijdsduur en een prijs voor ons?
En algemene waardering score. Anders telt hij niet mee in je recensie teller.
 
blijf het opvallend vinden dat als er een wat mindere recensie wordt geschreven er vaak een zeer positieve recensie volgt.

Dit kan uiteraard, maar wat bij mij voor de twijfel zorgt is dat die lovende recensie vaak door een volledig nieuw lid wordt geschreven.

@johny;
Hoe is haar gewicht? Zoals in de advertentie gesteld of eerder de 85/90 kilo?
Wel kijk ik zal eerlijk zijn. Wij kennen elkaar al een tijdje heel goed. Meer geef ik niet weg. Maar alles klopt wat er op de site staat! Alles, maar dan ook echt alles. Ze staat op haar hygiëne en geeft alles wat ze heeft en doet dat verdorie goed ook!
 
Dank voor je openheid, maar begrijp je dat het niet zinvol is om net te doen alsof je een "toevallige" wandelaar bent en één review te schrijven waarbij je haar de hemel inschrijft.

Help je haar ook niet mee volgens mij..
 
Dank voor je openheid, maar begrijp je dat het niet zinvol is om net te doen alsof je een "toevallige" wandelaar bent en één review te schrijven waarbij je haar de hemel inschrijft.

Help je haar ook niet mee volgens mij..
tjah dit is de eerste keer dat ze deze site heeft gezien en vroeg of ik een review wou schrijven, het is niet meer dan dat eigenlijk. Als je mij niet gelooft dan moet je eerst eens gaan en dan zul je wel zien.
 
dit is de eerste keer dat ze deze site heeft gezien en vroeg of ik een review wou schrijven, het is niet meer dan dat eigenlijk. Als je mij niet gelooft dan moet je eerst eens gaan en dan zul je wel zien.

Dat lijkt mij nou niet echt de bedoeling.. dit wekt nogal de schijn van belangenverstrengeling en daarmee een gekleurde beoordeling!
 
Dat lijkt mij nou niet echt de bedoeling.. dit wekt nogal de schijn van belangenverstrengeling en daarmee een gekleurde beoordeling!
Nou het is te zien hoe je het bekijkt, zoals ik zei: we kennen elkaar een tijdje en ze vroeg of ik eventueel een review wou schrijven op deze site. Want ik bedoel op hoe meer sites je een review kan schrijven over een dame des te beter en hoe meer mensen ze kan bereiken niet? Volgens mij geen gekleurde beoordeling als je het mij vraagt.
 
Even ter herinnering/opfrissing:

Recensie van een nieuw lid

Nieuwe leden zijn van harte welkom op Girlsreview.nl, als een nieuw lid een recensie plaatst kan het zijn dat een belanghebbende dit geplaatst heeft, maar het kan ook net zo goed een onschuldig nieuw lid zijn. Rapporteer zo'n recensie aan de forumleiding via de rapporteerknop en wij zullen er naar kijken, het is niet langer toegestaan hier in het onderwerp commentaar op te geven.
Dit kan je vinden op deze pagina.

Het heeft geen zin om hierover verder te discussiëren, verdere info kan je verkrijgen via dm met een van de moderatoren, of via een antwoord op je rapportage die je kan maken.
 
Een tijd geleden zijn er wat aanvullende regels geïntroduceerd mbt recensies van nieuwe leden als ook mbt commentaar over prijzen in recensietopics. Deze staan een beetje verstopt maar zijn eenvoudig te vinden als de wil er is. Als je je nu gewoon aan die regels houdt dan wordt het al een stuk eenvoudiger om te begrijpen wat er in dit geval gebeurt qua moderatie. Je doet nl precies wat volgens die regels niet de bedoeling is, en je doet precies wel wat niet de bedoeling is 🙂 Het idee achter deze regel is het voorkomen van eindeloze welles-nietes discussie (zoals hier nu gebeurt). Achter de schermen wordt de betrouwbaarheid van het nieuwe lid zo goed mogelijk bekeken, maar vaak is het wat het is, en moet iedereen vooral zijn eigen kritische blik gebruiken bij het tot zich nemen van recensies van nieuwelingen. Rigoreus snoeien van nieuwe leden is niet heel gastvrij, daarom wordt die ruimte gegeven, ook al is het in sommige gevallen bijna lachwekkend wat er gebeurt.

IMG_5422.jpeg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan