Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Qua huizen heb ik er heel wat gehad, maar het valt en het staat met/door de dames die er werken. Fleur heeft op dit moment een prima aanbod, maar vindt HOD fijner. Meer dames en betere kamers, zeker als je een bad erbij wil. Bad bij Fleur is wel erg klein, zeker zoals ik een keer had met een trio.
 
Als ik je reacties zo eens bekijk ben je niet echt fan van Huize Fleur, zoveel is duidelijk 😉

Nou, Huize Fleur zit ca 700 meter van mijn huis vandaan. Ik fiets er vaak langs en zie er geregeld dames in- en uitgaan. Dat zijn bepaald niet mijn types, maar smaken verschillen inderdaad. En als ik de foto's van de dames op de website zie dan weet ik dat ik daar niet heen zal gaan. Wel lees ik dat bv Anna en Sabina een tomeloze inzet hebben en erg goed hun best doen. Maar voor mij is dat helaas niet genoeg. Het negatieve punt aan dit huis vind ik de slechte informatie. Je moet maar raden hoe oud de dames zijn. Een dame van 35+ zegt mij niets, dat kan ook 52 zijn. En dat is me te oud. Overal wordt gesjoemeld met leeftijden, maar als er bij een vrouw 24 staat, dan weet ik dat het vermoedelijk ca 27 zal zijn. Bij HF word je om de tuin geleid. Niettemin wens ik HF het beste, het is een leuk huisje dat een meerwaarde heeft voor Apeldoorn. Maar ik ga naar een paar privéhuizen waar meerdere leuke en mooie meisjes werken en waarvan ik weet dat ze onder de 30 zijn, en vaak nog ruim daaronder. Als ik inclusief de extra's ca 200 euro kwijt ben, dan wil ik er ook iets lekkers en goeds voor krijgen. Anders had ik beter bij mijn ex kunnen blijven.😜
 
Nou, Huize Fleur zit ca 700 meter van mijn huis vandaan. Ik fiets er vaak langs en zie er geregeld dames in- en uitgaan. Dat zijn bepaald niet mijn types, maar smaken verschillen inderdaad. En als ik de foto's van de dames op de website zie dan weet ik dat ik daar niet heen zal gaan. Wel lees ik dat bv Anna en Sabina een tomeloze inzet hebben en erg goed hun best doen. Maar voor mij is dat helaas niet genoeg. Het negatieve punt aan dit huis vind ik de slechte informatie. Je moet maar raden hoe oud de dames zijn. Een dame van 35+ zegt mij niets, dat kan ook 52 zijn. En dat is me te oud. Overal wordt gesjoemeld met leeftijden, maar als er bij een vrouw 24 staat, dan weet ik dat het vermoedelijk ca 27 zal zijn. Bij HF word je om de tuin geleid. Niettemin wens ik HF het beste, het is een leuk huisje dat een meerwaarde heeft voor Apeldoorn. Maar ik ga naar een paar privéhuizen waar meerdere leuke en mooie meisjes werken en waarvan ik weet dat ze onder de 30 zijn, en vaak nog ruim daaronder. Als ik inclusief de extra's ca 200 euro kwijt ben, dan wil ik er ook iets lekkers en goeds voor krijgen. Anders had ik beter bij mijn ex kunnen blijven.😜
Maar nog steeds nooit geweest dus.... Dus zou ik ook niet oordelen. Boek gewoon maar eens een uurtje Anna, Sabina, Sascha. Dit zijn dames van midden 30, wat mij betreft dé leeftijd. Volgens mij echte liefhebsters die er af en toe er werken.
 
Maar nog steeds nooit geweest dus.... Dus zou ik ook niet oordelen. Boek gewoon maar eens een uurtje Anna, Sabina, Sascha. Dit zijn dames van midden 30, wat mij betreft dé leeftijd. Volgens mij echte liefhebsters die er af en toe er werken.

Jawel, ik ben er één keer geweest. Dat was bij Amber, die nu in Overloon werkt. Dat was redelijk, maar niet top. De dames die er nu aktief zijn vind ik helaas niet aantrekkelijk. En ik heb er de laatste jaren ook geen enkele topper zien bijkomen. En datzelfde geldt voor Coco. Daar zijn ze nog véél onduidelijker en vager over hun dames.
 
Uiteindelijk hebben ze bij Fleur de allerleukste dames, dus dat vergoedt veel :) Dus is het inderdaad dit op de koop toe nemen. Dus is een gescheiden in/out gewoon een leuk bijkomend voordeel. Bij Coco in Duiven is dat ook altijd prima geregeld met een aparte uitgang en een bel voor de ingang, want dan kan de gastdame de inkomende gasten ook kanaliseren. Bij Coco kan dat ook, want de ingang is heel beschut gelegen. Bij Fleur is dat weer minder mogelijk, omdat niet veel mensen daar heel lang bij de deurbel willen staan wachten schat ik in (aan de openbare weg). Ik sneak daar i.i.g. rap naar binnen ;)
Gescheiden in en uitgang bij Coco, maar tegenover de ingang staat een kantoorpand waar 200 nieuwsgierige koppen uitkijken op de ingang van Coco. Erg discreet.
 
Nee, dat klopt. De fiets gebruik ik alleen in Apeldoorn. Voor mijn dames pak ik de auto en rijd ca 40 of 60 km vv, afhankelijk van welk huis ik ga bezoeken. Je moet er iets voor over hebben. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Je houdt het allemaal wel erg cryptisch. Noem eens een beter privé huis en betere dames.

Edit: even je reviews gelezen. Nette review, goed geschreven. Wel een beetje gedateerd. Recente tips worden dus zeker gewaardeerd.
 
Laatst bewerkt:
Je houdt het allemaal wel erg cryptisch. Noem eens een beter privé huis en betere dames.

Edit: even je reviews gelezen. Nette review, goed geschreven. Wel een beetje gedateerd. Recente tips worden dus zeker gewaardeerd.

Eigenlijk wil ik geen reclame maken in topics van een ander privéhuis. Ik wil alleen zeggen dat er bij House of Dreams in Amersfoort en met name La Cloche in Utrecht knappere en jongere dames aktief zijn. Daarnaast verlenen ze een goede service. Als je een goede klik hebt met een paar meisjes, dan heb je er maar een paar nodig en hoef je niet steeds naar nieuwe meisjes te zoeken met het risico dat het tegenvalt. En als je vaak naar vaste meisjes gaat heeft het ook weinig zin om na elk bezoek een review te schrijven, want dan val je in herhaling en daar zitten lezers niet op te wachten.
 
Maar nog steeds nooit geweest dus.... Dus zou ik ook niet oordelen. Boek gewoon maar eens een uurtje Anna, Sabina, Sascha. Dit zijn dames van midden 30, wat mij betreft dé leeftijd. Volgens mij echte liefhebsters die er af en toe er werken.
Correctie eind 30, alleen zien ze er jonger uit! Maar er werken daar ook dames waar 40+ staat en zij zijn de 50 al gepasseerd. Sorry maar dat is echt misleidend... Als man van 50 wil ik niet een vrouw van 50 en daar dan ook nog een flink bedrag voor neer moeten leggen.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk wil ik geen reclame maken in topics van een ander privéhuis. Ik wil alleen zeggen dat er bij House of Dreams in Amersfoort en met name La Cloche in Utrecht knappere en jongere dames aktief zijn. Daarnaast verlenen ze een goede service. Als je een goede klik hebt met een paar meisjes, dan heb je er maar een paar nodig en hoef je niet steeds naar nieuwe meisjes te zoeken met het risico dat het tegenvalt. En als je vaak naar vaste meisjes gaat heeft het ook weinig zin om na elk bezoek een review te schrijven, want dan val je in herhaling en daar zitten lezers niet op te wachten.
Dat is in elk geval concreet en ook ik ben van mening dat je beter "investeert" in een aantal dames en niet steeds opzoek gaat naar nieuwe dames. Met als grote risico een flinke tegenvaller en weggooit geld.

Wat betreft de reviews, daar denk ik wel ietsje anders over. Maar ik vind het dan ook wel leuk om ze te schrijven. Maar ik volg wel wat je zegt. Eén review per dame is in basis voldoende.

Ben ook wel benieuwd hoe oud je bent omdat je spreekt over jongere dames.

Dankjewel voor je reactie in elk geval. Een pb met wat tips waardeer ik altijd. Maar ik snap natuurlijk ook als je het liever voor jezelf houdt.
Correctie eind 30, alleen zien ze er jonger uit! Maar er werken daar ook dames waar 40+ staat en zijn de 50 al gepasseerd. Sorry maar dat is echt misleidend... Als man van 50 wil in niet een vrouw van 50 en daar dan ook nog een flink bedrag voor neer moeten leggen.
Waar ik dan wel benieuwd naar ben. Hoeveel maakt de leeftijd uit, als de dame er jonger uitziet? Dat doet toch niets af aan de ervaring? Of is dat een mentaal dingetje, dat zodra je de echte leeftijd weet, het anders "voelt"?

Daarbij ben ik het er overigens wel mee eens dat een onjuiste leeftijd vermelden, op zijn minst dubieus is.
 
Laatst bewerkt:
Stella is nieuw. Voormalig club de villa… wie is al eens bij deze dame geweest?
Als het Stella van club de villa is ken ik haar. Mooie dame, te beschrijven als een mix van Sarah Silverman en Alannis Morisette in haar mooie jaren. Ontzettend intelligente dame. Als je van Europese geschiedenis houdt, zit je bij haar goed. De sex heb ik als uitstekend ervaren.
 
Als het Stella van club de villa is ken ik haar. Mooie dame, te beschrijven als een mix van Sarah Silverman en Alannis Morisette in haar mooie jaren. Ontzettend intelligente dame. Als je van Europese geschiedenis houdt, zit je bij haar goed. De sex heb ik als uitstekend ervaren.
Stella is prima maar net als bij de Villa is ze er een tijdje dan weer niet , helaas ….
 
Jawel, ik ben er één keer geweest. Dat was bij Amber, die nu in Overloon werkt. Dat was redelijk, maar niet top. De dames die er nu aktief zijn vind ik helaas niet aantrekkelijk. En ik heb er de laatste jaren ook geen enkele topper zien bijkomen. En datzelfde geldt voor Coco. Daar zijn ze nog véél onduidelijker en vager over hun dames.
Dan heb je zeker nog geen ervaring met Sascha, lees de recensie 's maar eens
 
Ach ze mogen van mij best we enigszins met leeftijd spelen. Ben zelf begin 50 en hoef geen meisje van onder de 25.... die m'n dochter zou kunnen zijn. Of een dame nu 35, 38 of 39 is, in het kader van 35+ boeit me niks. Is ook haar privacy en haar marketing. Ik vind een juiste foto belangrijker, maar uiteindelijk gaat het mij om haar enthousiasme en plezier. Bij Fleur heb je "hobby-DVP" die af en toe een dagje werken, of fulltime-DVP. Mijn voorkeur heeft de eerste groep in ieder geval....

En verder moet @Hazelnoot het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik zou de fiets pakken en lekker naar Fleur gaan. Wel ff eerst een afspraak maken bij de gewilde dames, anders loop je blauwtje wellicht!
 
Ach ze mogen van mij best we enigszins met leeftijd spelen. Ben zelf begin 50 en hoef geen meisje van onder de 25.... die m'n dochter zou kunnen zijn. Of een dame nu 35, 38 of 39 is, in het kader van 35+ boeit me niks. Is ook haar privacy en haar marketing. Ik vind een juiste foto belangrijker, maar uiteindelijk gaat het mij om haar enthousiasme en plezier. Bij Fleur heb je "hobby-DVP" die af en toe een dagje werken, of fulltime-DVP. Mijn voorkeur heeft de eerste groep in ieder geval....
Precies en daar ontbreekt het bij Anna, Sascha en Sabina totaal niet aan, aan het enthousiasme bedoel ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan