Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, dat weet ik. Maar die klopt vaak niet.
Idd, klopt vaak helemaal niks van. Of als je per profiel kijkt waarbij huize Fleur al 2 weken vooruit de planning inzichtelijk kan hebben bij de tweede week er alleen maar rode kruisjes staan terwijl de dame in kwestie er die week wel gewoon is.
Website is vaak niet up-to-date en daar verliezen ze klanten door
 
Idd, klopt vaak helemaal niks van. Of als je per profiel kijkt waarbij huize Fleur al 2 weken vooruit de planning inzichtelijk kan hebben bij de tweede week er alleen maar rode kruisjes staan terwijl de dame in kwestie er die week wel gewoon is.
Website is vaak niet up-to-date en daar verliezen ze klanten door
Agenda's van HOD en la Cloche zijn beter, die van Amersfoort prive vind ik persoonlijk het beste qua overzichtelijk. Zo'n één moesten ze bij Fleur ook hebben.
 
Gaan jullie meestal in het weekend of doordeweeks naar Huize Fleur?
De keren dat ik er ben geweest was doordeweeks. Op tijdstippen dat het ook niet al te druk was met andere bezoekers. Persoonlijk vind ik het wel prettig om geen collega wandelaars tegen het lijf te lopen. 😅
Soms heb ik in het weekend tijd en zin, maar ergens weerhoudt het me toch om een Privéhuis te bezoeken. Ik heb het namelijk idee dat het super druk is in het weekend... Of valt dat wel mee?
 
Gaan jullie meestal in het weekend of doordeweeks naar Huize Fleur?
De keren dat ik er ben geweest was doordeweeks. Op tijdstippen dat het ook niet al te druk was met andere bezoekers. Persoonlijk vind ik het wel prettig om geen collega wandelaars tegen het lijf te lopen. 😅
Soms heb ik in het weekend tijd en zin, maar ergens weerhoudt het me toch om een Privéhuis te bezoeken. Ik heb het namelijk idee dat het super druk is in het weekend... Of valt dat wel mee?
Je zegt dat je liever geen medewandelaars tegenkomt. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar doordeweeks zijn vaak meer mensen, inclusief de bewoners daar in de buurt van huis; aan het werk, op school etc.
In het weekend loop je grotere kans dat buurtbewoners je daar naar binnen zien gaan.
Vindt jij dat niet ook een groter probleem? 🤔
 
Buurtbewoners maakt me normaliter niet uit eerlijk gezegd. Doordeweeks (rond werktijden) lopen en fietsen wat mensen rond op straat, zoals in elke normale straat. Niemand weet elkaars doel als je op straat loopt. En je kunt daar wel redelijk anoniem snel naar binnen daar vind ik, dat scheelt ook. Het is niet aan een plein o.i.d.

Maar inderdaad je hebt gelijk. In het weekend is het waarschijnlijk ook drukker met buurtbewoners. En er zit daar ook een horeca gelegenheid in de buurt.
 
Grootste nadeel vind ik bij Fleur dat als je een afspraak met een bepaalde dame hebt en je bent wat eerder of de dame is wat later, dat je dan je dame jouw voorganger uitgeleide ziet doen. En dat is dan natuurlijk net een oud morsig mannetje....en dan 5 minuten later komt ze jou ophalen. Tuurlijk weet je dat het zo werkt, maar je wilt dit niet. Gescheiden in/uit is toch wel gewenst vind ik.
 
Wat kan het iemand schelen of je een andere wandelaar tegen komt? Je komt allemaal voor hetzelfde: seks hebben met een dvp.

Al zit de hele ruimte vol, het zal me mijn reet roesten. En dat je jouw voorganger ziet vertrekken, duh! Je dvp heeft de hele dag seks met verschillende mannen, want dat is haar werk 🤣🤣

Ik denk er blijkbaar anders over. Gisteren nog met een buurtbewoner gesproken. Stond op het balkon van zijn huis. Ik groette hem en ik kreeg zijn halve levensverhaal, over zijn dakloosheid en het vinden van Jesus in zijn leven. Met de woorden "u hebt een lieve man en wens u alle goeds" van zijn kant stapte ik met een grote glimlach mijn auto in.

Lekker leven en genieten mannen. Het leven is veel te kort 🙏
 
Groot voordeel bij Fleur vind ik dat je altijd wel ergens in de buurt kunt parkeren en nog kosteloos ook. Ik denk dat de buurt wel gewend is aan de bezoekers van Fleur. En wat betreft de ontvangst hal, tja je weet dat de situatie zo is dus take it or leave it.
 
Bij de tandarts kom je toch ook allemaal voor het zelfde? Of bij de uroloog?
Dat klopt, en ben het ook deels wel met je eens. Het wordt hier natuurlijk wel een ander verhaal als je hier als keurig getrouwde huisvader je eeuwig vrijgezelle oud-collega of buurman tegenkomt.... Wil je dit kleine risico absoluut niet lopen dan is Fleur inderdaad niet de meest geschikte tent. HOD Amersfoort o.i.d. zou dan beter zijn, die proberen bezoekers zo goed mogelijk te scheiden. Maar ook daar kun je op de stoep net iemand tegen komen hoor.
 
Daar zijn ze bij HOD ook erg mee bezig. Kijken of er iemand staat. Bij Fleur heb ik het idee dat ze het daar niet zo mee bezig zijn. Ze zouden eerst kunnen kijken als men weg gaat of er iemand in de wachtruimte is. Laatste keer bij mij zat er ook iemand, so what.
 
Daar zijn ze bij HOD ook erg mee bezig. Kijken of er iemand staat. Bij Fleur heb ik het idee dat ze het daar niet zo mee bezig zijn. Ze zouden eerst kunnen kijken als men weg gaat of er iemand in de wachtruimte is. Laatste keer bij mij zat er ook iemand, so what.
Net zoals er iemand , minder leuk als getrouwde man een vrijgezel uit je woonomgeving of fitness tegenkomt. Was daarna erg ongemakkelijk voor beide
 
Heb in de afgelopen dertig jaar veel gewandeld in de bekende Haagse straten. Inderdaad wel eens een bekende tegengekomen. Even naar elkaar gekeken, gelachen, een knipoog en soms ook wel even staan praten. Heb geen relatie,, dat maakt het absoluut gemakkelijker voor mij. Mijn standpunt is, dat wie je daar als bekende ook tegenkomt, je dit voor jezelf houd. Het gaat niemand verder wat aan. Heb nooit last gehad van "geklets" achteraf.
Ben een aantal keren in de wachtkamer bij Fleur geweest en me daar niet druk over gemaakt. Gewoon even kletsen met een andere wachtende, als deze daar van gediend is, je komt toch voor hetzelfde. Na afloop nog even een snoepje uit de doos in de wachtruimte, groeten aan eventuele wachtenden en naar huis.
 
Grootste nadeel vind ik bij Fleur dat als je een afspraak met een bepaalde dame hebt en je bent wat eerder of de dame is wat later, dat je dan je dame jouw voorganger uitgeleide ziet doen. En dat is dan natuurlijk net een oud morsig mannetje....en dan 5 minuten later komt ze jou ophalen. Tuurlijk weet je dat het zo werkt, maar je wilt dit niet. Gescheiden in/uit is toch wel gewenst vind ik.
Dat heb ik daar ook één keer mee gemaakt. Had behoorlijk invloed op de date die ik toen had. Gaat toch tussen de oren zitten. Ben er sindsdien, mede daardoor, ook eigenlijk niet meer geweest
 
Dat heb ik daar ook één keer mee gemaakt. Had behoorlijk invloed op de date die ik toen had. Gaat toch tussen de oren zitten. Ben er sindsdien, mede daardoor, ook eigenlijk niet meer geweest
Zal ik je eens een geheim vertellen? Bijna alle dvp's neuken oude morsige mannetjes. Omdat die vaak een mooie duit uitgeven. En nog een geheim, daar doen de dames het voor. Ze willen geld verdienen. En dan mijn laatste geheimpje. Alle vrouwen, ook de knapste, moeten allemaal met regelmaat schijten. Dat is ook zo'n "ik wil het niet weten feitje". Als ik het zo lees hun je het beter bij een monogame relatie houden of er één proberen aan te gaan.
 
Zal ik je eens een geheim vertellen? Bijna alle dvp's neuken oude morsige mannetjes. Omdat die vaak een mooie duit uitgeven. En nog een geheim, daar doen de dames het voor. Ze willen geld verdienen. En dan mijn laatste geheimpje. Alle vrouwen, ook de knapste, moeten allemaal met regelmaat schijten. Dat is ook zo'n "ik wil het niet weten feitje". Als ik het zo lees hun je het beter bij een monogame relatie houden of er één proberen aan te gaan.
Uiteindelijk hebben ze bij Fleur de allerleukste dames, dus dat vergoedt veel :) Dus is het inderdaad dit op de koop toe nemen. Dus is een gescheiden in/out gewoon een leuk bijkomend voordeel. Bij Coco in Duiven is dat ook altijd prima geregeld met een aparte uitgang en een bel voor de ingang, want dan kan de gastdame de inkomende gasten ook kanaliseren. Bij Coco kan dat ook, want de ingang is heel beschut gelegen. Bij Fleur is dat weer minder mogelijk, omdat niet veel mensen daar heel lang bij de deurbel willen staan wachten schat ik in (aan de openbare weg). Ik sneak daar i.i.g. rap naar binnen ;)
 
Uiteindelijk hebben ze bij Fleur de allerleukste dames, dus dat vergoedt veel :) Dus is het inderdaad dit op de koop toe nemen. Dus is een gescheiden in/out gewoon een leuk bijkomend voordeel. Bij Coco in Duiven is dat ook altijd prima geregeld met een aparte uitgang en een bel voor de ingang, want dan kan de gastdame de inkomende gasten ook kanaliseren. Bij Coco kan dat ook, want de ingang is heel beschut gelegen. Bij Fleur is dat weer minder mogelijk, omdat niet veel mensen daar heel lang bij de deurbel willen staan wachten schat ik in (aan de openbare weg). Ik sneak daar i.i.g. rap naar binnen ;)
Blijkbaar ben je niet veel verder geweest dan deze 2 huizen als je vindt dat daar de allerleukste dames zitten.
 
Smaken verschillen.

Gelukkig wel. Vele jaren geleden hebben er bij Coco enkele aantrekkelijke dames gewerkt. Bij beide huizen worden echter amper eisen gesteld aan dames die zich aanmelden. Ze zijn daar al blij als ze een bezetting aan boord hebben. Niettemin zijn er wel dames bij die een goede service verlenen, dus voor bezoekers die niet al teveel letten op formaat en uiterlijk kan een bezoek interessant zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan