Recensie Hwan, Thai Massage, Oostende 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank1975

Wandelaar
38
24/04/22
53
5
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben fan van Thaï massage. In combinatie met happy ending... daar zeg ik niet snel neen tegen ;)
In een andere (positieve) recensie hier, had ik het over Nara Thai Massage. Deze zit op Van Iseghemlaan 38RA maar ik vond er geen advertenties meer van en op sms kreeg ik geen gehoor meer zoals voorheen. (Blijkbaar (van horen zeggen) werd de zaak overgenomen)
Tot ik advertenties begon te zien van een Thai Massage. Zou het dezelfde zijn?
Neen dus. Deze 'nieuwe' Thai Massage zit een deur verder en op het eerste verdiep, met lift.
Ik voeg een foto van het gebouw bij om zo de verwarring die ik zelf had uit te klaren.
Wat de dame betreft, het is wel degelijk zij (Nancy) op de foto's. Maar de foto's zijn enorm bewerkt en heel wat jaren geleden gemaakt. An sich geen lelijke dame, maar niet zoals op de foto, verre van. Nancy werkte vandaag alleen, normaal heeft ze nog twee dames extra maar die waren nu met verlof. (Bron: http://hwanthaimassage.be/ en wat ze zelf dus zei)
Heel mooie ruimte en mogelijkheid tot douchen, alles proper, niets van te zeggen.
Als ze masseerde was het best lekker maar ze onderbrak de massage regelmatig omdat de (typische oosterse) muziek uitviel op haar gsm, er plots reclame te horen was, de muziek weer uitviel,.... je bent zo steeds uit je 'rust' wat heel jammer en ook heel storend is. We zijn 2022, hoe moeilijk kan het zijn Oosterse muziek af te spelen voor 60 minuten zonder dat dit een keer of 7-8 fout gaat?
Dan is er het moment van omdraaien en ze komt wat naast je zitten zodat je bij de borsten kan e.d. maar geweldig was het allemaal niet. Eerder gewoon. Wel attent voor de ballen maar het blijft toch een aftrekbeurt zoals dat ook zou kunnen in de auto bvb.
Op het moment van klaarkomen stopt ze ook meteen met alles, wat jammer is. Ik heb dan steeds zo het gevoel van doe nu toch gewoon 10-15 seconden verder! Ik wou met haar hand wat verder doen, maar haar hand bleef onverbiddelijk stil. Beetje opkuis werk en dan nog wat verder massage. Benen, schouders, dan zittend nek, achterhoofd etc...
De massage startte om 17u55 en om 18u40 stond ik weer buiten op de stoep... Ik betaalde thans voor een uur. Dus reken aankleden e.d. erbij en je komt, denk ik, op 35 minuten effectieve massage. Ik vind dat persoonlijk te weinig als je betaalt voor een uur.
En dat laatste zal de doorslag geven waarom ik trouwe klant was bij Nara Thai Massage, maar niet meer zal terugkeren naar Hwan Thai Massage. Als ik betaal voor een uur, wil ik een uur service. Ik wil ook een massage die niet wordt onderbroken omdat het niet lukt wat achtergrondmuziek af te spelen. En tenslotte wil ik een volledig hoogtepunt en niet eentje die bij de eerste straal wordt lam gelegd. Jammer voor hen, ik woon niet veraf en kon vaste klant worden. Maar het zal dus hier niet zijn.
Ik zag wel wat beweging bij Nara en zal één dezer daar eens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn en of er nog iets te beleven valt wat de moeite is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan