Recensie Ines (Roe), Den Haag, Geleenstraat 98 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag wezen slenteren door de straten, aardig wat aanbod. Maar jullie raden het al; ik had vandaag weer zin in een jong bikinimeisje! En het was bingo weer😉
Ik zag dit lolita dame al vaker staan, uhm ik bedoel liggen. Ze ligt er altijd heel gemakkelijk bij. Gevraagd naar de mogelijkheden en hup snel naar binnen.
Ines heet ze, 22 jaar en komt uit Roemenië.
Topje ging snel uit en de theezakjes kwamen tevoorschijn (jammer). Vervolgens ging het slipje ook uit en zag ik een zeer smakelijke dame voor mij staan. Ik had inmiddels al betaald maar vroeg toch nog om een likbeurt. Het is toch een genot om een jong dame te verwennen met een befbeurt🤤. Ze ging akkoord voor dit keer!
Ze ging even extra wassen (zeker een pluspunt) en nam plaats op bed. Ik nam op mijn buik plaats en likte haar warm en kaal spleetje🥵. Na vijf minuten werd ze aardig nat maar helaas geen finish. Komt ook door het aandringen van haar. Door alle plezier en genot helemaal niet in de gaten gehad dat ik op mijn arm lag.. mooi zeg kramp in mn onderarm😂.
Snel rollen omgedraaid en cd ging erom.
Ines trok lekker aan mn leuter en intussen zoog en likte ze aan mijn tepels. Ze begon heerlijk te pijpen, wel een beetje hard en in snelle tempo. Ines ging op haar ruggetje liggen en prikte mn stamper in haar kleine gleufje. Echt een geil gezicht! Kon lekker mijn gang gaan en ze klemde zich helemaal om mij. Overgegaan naar doggy. Heerlijk zitten ketsen tegen die mini kontje. En zij luid en duidelijk kreunen. Intussen helemaal bezweet en uitgeput. Ik mocht liggen op bed en cd ging eraf. Ze spuugde heerlijk smerig op mn pik en begon met haar kleine handje te trekken. Ze zat binnen handbereik waardoor ik haar kontje kon aaien haha! Ik spoot mn eigen warme vla om mn eigen buik. Zalig bezoekje! Ines maakte mn buikje schoon en we gingen allebei opfrissen. Dolblij het pand verlaten en ik kom zeker terug!

Ps: Ines doet ook aan kinky dingen voor de liefhebbers.
 
deze dame gisteren bezocht. erg vriendelijk en kan wel babbelen.
theezakjes zijn inmiddrls ingeruild.
pijpen was vrijkort. neuken moest heel rustig van haar. ze was wel strak. uiteindelijk na doggy gekomen.
blijft bij eenmalig bezoek.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame heb ik voor het laatst een week of 2 geleden gezien, maar is inmiddels weer weg geloof ik.

Bij haar ben je aan het goede adres voor kinky verzoeken. Ze is erg goed in footjobs. Ik ben een keer intiem gegaan, maar dat was niet zo een succes. Ze zegt dat het te veel pijn doet (ik weet niet of het echt zo is). Bij haar kreeg ik ook een kopje thee en we hebben even gezellig gebabbeld, dit ben ik niet gewend op de Geleenstraat. Telkens begonnen we met een footjob, daarna probeerde ze het met de hand af te maken, en uiteindelijk mocht ik dan heerlijk klaarkomen of haar mooie voetjes (die ze ook van te voren goed schoon maakt met een speciaal doekje).

Wat ik ook leuk aan haar vindt is dat ze iets meer gfe geeft, je mag haar op haar wang kussen en ze lag wang tegen wang naast me terwijl ze me aftrok. Wat een heerlijk lichaam heeft ze ook (als je van petite houdt).

Nou ja goed, ik mis haar dus wel een beetje, maar aan de andere kant kom ik liever klaar in een kutje. Dus ik was op een gegeven moment wel wat op haar uitgekeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan