Recensie Inga, Amstelveen 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Punisher

Wandelaar
78
02/08/21
124
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag niets te doen, dus dacht; ga maar eens op pad en weer een keertje take one for the team. In het op zoek topic waren er wat vragen over deze dame.

Ik was nieuwsgierig naar deze dame, voornamelijk door foto nr 5. Echter, enkele fotos verderop zijn er wat fotos waar ik een dikke spleet tussen haar voortanden zie, maar er zijn ook fotos waarop duidelijk geen spleet te zien is. Ikzelf knap een beetje af hierop. In het andere topic @Omdatikhetlekkervind gevraagd of hij het op de door hem ontvangen videos kon zien, maar helaas werd ik daar ook niet wijzer van. Dan maar zelf op onderzoek uit.

Vanochtend dus geappt. Reageert snel en spreekt engels. Kon snel terecht dus betreft communicatie helemaal top.
Helaas kun je niet altijd mazzel hebben en bij binnenkomst lachte de spleet me al toe. Het is zeker de dame van de fotos, alleen je moet niet de jonge, slanke deerne verwachten van de foto waardoor ik aangetrokken was. Ze is langer en steviger dan ik had verwacht. Denk te vergelijken met Veronica die voorheen ook vaak in Amstelveen ontving. Op de fotos perfect, maar bij aankomst een stuk groter. Alles is wel in proporties, al zijn haar borsten niet groot.
Appartement is schoon en er is een mogelijkheid om te douchen, voor en na.

De dame zelf is echt heel aardig en lief. Service is goed en ze doet alles wat je kan verwachten. Ze is actief en absoluut geen zak aardappelen. Ze kreunt ook lekker en leek er van te genieten. Misschien komt dit ook omdat ik de eerste van de dag was. Ze zegt dat ze niet heel druk is, dus ik denk dat zij daarom nog goed te bereiken is. Op aanraden van @Gefikst zoveel mogelijk tongzoenen om de spleet te ontwijken. Dit advies deed het em helaas niet. Normaal kom ik minimaal 2x in een uur klaar, maar helaas was ik in gedachten teveel bezig met de verkeerde spleet.

Dame is absoluut geen dame om te mijden en is echt leuk in omgang. Helaas voor mij niet voor herhaling vatbaar, omdat ik mij niet kan focussen op de rest dan haar voortanden.

Ze blijft tot begin maart, dus nog zat tijd om deze dame te proberen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag eens een zijstapje gemaakt. Lange tijd, maandenlang, kon ik grotendeels "teren" op bezoekjes aan afwisselend m'n #1 en #2 , maar helaas zijn ze beiden naar huis en ik weet dat sowieso #1 (Kristy) voorlopig niet terugkomt...

Tijd voor "een bezoekje elders". Ik had de hoop Jessica te bezoeken, maar dat ging niet (te druk). Uiteindelijk naar Inga geweest.

Afgaand op de foto's dacht ik: lekker! Eerder verkregen selfies waren leuk, videootjes interessant...ik naar Inga d'r locatie. Bij binnenkomst dacht ik: "yes, prima ontvangst", meteen zoenen en een vrolijk koppie.
Snel ff douchen, kreeg een schone handdoek mee en deed m'n ding.

Terugkomend op de kamer staat ze voor me in een mooi rood lingeriesetje. En toen dacht ik: "maar wacht eens even: jij bent bijna net zo groot als ik! En lang niet zo slank als de foto's doen vermoeden! Sterker: ik vind je groot!"

Tja, als liefhebber van slank en petit was dit wel ff slikken. Natuurlijk, ik wist dat ze niet voldeed aan mijn ultieme uiterlijke wensen, zeker niet omdat mijn voorganger dit al had beschreven:

"Het is zeker de dame van de fotos, alleen je moet niet de jonge, slanke deerne verwachten van de foto waardoor ik aangetrokken was. Ze is langer en steviger dan ik had verwacht"

Nou, exact dát dus.

Anyway...
Haar services vond ik "ok". Zoenen prima, ruikt lekker, goed verzorgd, vriendelijk...
PZC deed ze top, vrij diep ook en ik dacht nog, "ok dit wordt hem tóch wel (met m'n ogen dicht)". Maar al vrij snel ging het erg rapido. Voor ik het wist, zat het condoom erom en ik dacht: "nou, doe maar eigenlijk ook".

Wel lekker actief en goed lenig ook moet ik zeggen. Maar waar mijn voorganger haar tandspleetje niet kon ontkennen, kon ik haar "wat meer gezette lijf" niet ontkennen. Sorry, maar simpelweg voor mij niet aantrekkelijk.

Het was voor mij een tegenvaller en was alleen maar blij dat dat niet bij een dame was die 200+ vraagt. Geen goede motivatie om zijsprongetjes te maken, maar goed.

Gok gewaagd, niet geslaagd.

En dóór 😉
 
Ik denk dat we ongeveer dezelfde ervaring hadden, alleen was ze bij mij niet gehaast. Misschien dat het bij mijn recensie niet duidelijk genoeg was, maar ik vond het ook erg jammer dat ze niet het uiterlijk had waar ik op gehoopt had. Service was goed, alleen niet mijn smaak dame. Dit was voor mij ook voorlopig de laatste try-out/zijsprong/proefkonijn sessie. Heb nu maar drie weken zelf de handkar getrokken, wachtend op een van mijn eigen dames die binnenkort terug is.
 
Had 2 weken geleden afgesproken met haar. Terwijl ik al onderweg was, appte ze dat ze de afspraak helaas moest afzeggen omdat haar automatische
wc het heeft begeven en dat ze op de loodgieter moest wachten. Helaas kon ik haar berichtje pas lezen nadat ik in Amstelveen was gearriveerd (vanuit Den Haag) en was wel heel erg teleurgesteld en ik weet niet wat ik ervan moest denken of het waar of niet waar was. Maar nu ik de berichten lees is het achteraf misschien geluk bij een ongeluk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag weer bij Inga geweest en had een top ervaring. Als je een klik met haar hebt is de seks geweldig .heerlijk gepijpt ook DT. Vervolgens diverse standjes geneukt . En op einde heerlijk nogmaals gepijpt en afgetrokken.
Ook lekker knuffelen , zoenen en ze heeft humor. Ik heb genoten . Ze is er nog tot 1 mei .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan mij in bovenstaande reacties niet helemaal vinden, maar heb haar dan ook zeker een jaar geleden ofzo bezocht toen ze net begon in NL. Dat wil zeggen, misschien dat ze in de tussentijd vrij veel is aangekomen, maar ze was zeker niet stevig te noemen toen. Ze is inderdaad wel lang, en ja de spleet is er ook. Toch had ik wel een leuke klik met haar en de diensten waren prima. Aanstalten voor een tweede ronde kwamen van haar af, maar dat lukt mij meestal toch niet dus dat had ik afgeslagen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kom net van Inga vandaan.
Die selfie (nr2) komt goed over een.
Het was een leuke date, maar echt spetterend ook niet. Tegen het eind aan zit ze wel een beetje op te haasten.
Tijdens doggy nog een duimpje erin gedaan en het werd niet geweigerd 😉
Misschien volgende keer eens anaal proberen.
Maar tot die tijd zijn er genoeg andere meiden om te bezoeken.
 
Heb haar onlangs ook weer bezocht. Was mijn vierde keer maar viel nu toch een beetje tegen . Reageerde nauwelijks op beffen . Op de een of andere manier ontbrak de chemie. Ik heb verder wel echt een klik met haar . Lekker knuffelen en kletsen . Weet niet zeker of ik nog is zal gaan . Ze deed verder wel haar best .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga#reviews
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een hele prettige date gehad met deze wonderschone dame. Ja, ze heeft een spleetje tussen haar tanden, maar ik had nauwelijks kans gehad om daarop te letten omdat we vanaf de eerste tot de laatste minuut van onze date heftig hebben staan, liggen, zitten (tong)zoenen.
Ook tijdens intiem heeft zij hier geen problemen mee, wat voor mij heel belangrijk is, maar wat de meeste dames niet doen. Voor mij is dit namelijk dat beetje extra naar een echte GFE.
Na de douche (schone handdoek) en de financieen op bed beland waar we elkaar hebben verkend. Dit was echter zo intens dat ik, toen we overgingen naar intiem, het condoom in notime heb volgespoten. Ondanks verwoede pogingen van haar zat er niet meer genoeg leven in om anaal te proberen, alhoewel ik er wel voor had betaald. Daarna al zoenend en voelend op bed doorgebracht totdat de tijd erop zat, maar toen was ik al meer dan een uur binnen.
Samenvattend, Inga gaat mij zeker terugzien, beste date die ik jaren heb gehad. Hele mooie meid met een lekker lichaam, maar vooral met een fantastische inzet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inga heeft ook van mij nog een recensie tegoed.

Deze mevrouw is een top-professional. Echt een goede GFE gaf ze mij. En ze ziet er goed uit. Lekker fris ook. En ik vind het spleetje tussen haar tanden geweldig. Wordt ook gezien als een van de "zeven" schoonheden overigens. Goede DT ook, bijna tot de wortel. Ondanks dat ik geen kleine jongen ben. Ook het kontje ging zeer soepel. Ik schat wel dat ze iets ouder is als de opgegeven 26. Ik gok haar rond de 32.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Inga toch ook weer bezocht . Toch een zwak voor haar . En wat je zegt ik vind haar er geweldig uitzien . Al heerlijk zoenend binnenkomen. Na douchen elkaar staand verkend en ik werd al heel opgewonden. Als ik haar niet gestopt had was ik binnen 5 min al klaargekomen . Daarna verder op het bed . Haar gelikt , zij mij gepijpt . Standje 69 en vervolgens geneukt . Nog lekkere massage gehad en heerlijk gekletst . Had chocolade letter voor haar meegenomen en dat kon ze wel waarderen. Kortom weer een heerlijk uurtje gehad .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Inga nogmaals bezocht en het was nog fijner dan de eerste keer. Absolute GFE zoals ik nog niet eerder heb meegemaakt.

Gebeurt niet vaak dat ik dames meerdere malen bezoek, aangezien ik niet vaak wandel en er zoveel leuks en lekkers op de markt is, maar voor Inga maak ik graag een uitzondering.

Topmeid, ze gaat me zeker vaker zien.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs toch maar even langs gegaan, mijn eerste optie ging niet door en ik had toch zin. Uiteindelijk bij Inga terecht gekomen.

Inga is een bijzonder vriendelijke dame, ze spreekt matig Engels maar is enthousiast en ze doet haar best. Maar dat was het wat mij betreft wel zo'n beetje.

Ik kan niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd was In de recensies hierboven. Inga is inderdaad gewoon groot. En niet alleen qua lengte (Ik denk rond de 1.80) maar ook gewoon vrij fors. Ik bedoel daarmee niet dik maar vrij gezet/lomp. Dat zie je op de foto's toch niet helemaal terug.

Zoenen doet ze vol overgave, valt niets op aan te merken. Het spleetje is er inderdaad maar daar stoorde ik me niet aan. Pijpen deed ze in eerste instantie met volle overgave waardoor ik toch een positief gevoel had maar daarna ging de turbo erop. Snel een condoom, ze kwam op me zitten en voordat ik het wist sprong ze er weer af en wilde ze doggy. Daarna draaide ze zich in no time om om me (PZC) klaar te pijpen. Het was allemaal niet slecht maar er werd totaal geen tijd genomen om een beetje te genieten. Ik kreeg het idee dat ze haast had.

Na de daad snel nog even een douche gepakt en er snel vandoor gegaan. Ik stond na 20 minuten weer buiten. Geen extreem slechte date of zo maar ook niet iets om te onthouden. Herhalingsgevaar is 0 wat mij betreft.
 
Toen ik de advertentie van Inga zag op kinky, dacht ik: Wauw wat een prachtige dame. Dat is te mooi om waar te zijn. Daar moet een oplichter achter zitten.

Ik zit nu enorm te twijfelen om deze mooie Inga een bezoekje te brengen.
Kunnen jullie mij Inga van harte aanbevelen, of is ze toch niet zo geweldig?
En houdt ze ook van anaal??
 
Inga is zeker dame van de foto's. Ik heb altijd prima bezoeken gehad . Anaal vond ik niet zo bijzonder . Zij houd wel van lekker pijpen, zoenen en knuffelen. Maar dat was mijn ervaring.
 
When I saw Inga's ad on kinky, I thought: Wow what a beautiful lady. That's too good to be true. There must be a scammer behind that.

I am now very hesitant to pay this beautiful Inga a visit.
Can you wholeheartedly recommend Inga, or is she not that great after all?
And does she like anal too??
For me she was not that great after all, similar experience to the one reported by @Richard75
 
Voor mij ook niet, zie #2
Vind haar foto's ook niet representatief, maar ja...het is haar wel. Tel er alleen wat cm bij.

Maar goed, al met al krijgt ze hier 4 sterren dus tja... Smaken verschillen zullen we maar zeggen 😅
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Retrospective review. Visited quite some time back. Please do review more recent reviews before visiting. Excellent service overall. She started sucking my nipples right after I entered the room. That made me really horny and we indulged in some deep French kissing. She was open to it. Swallowed all my cum inside and then sucked my dick again to finish the remaining drops. No repeat for me as the looks aren't exactly what arouses me but a great experience.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8589410-inga
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Inga geweest. Makkelijk afgesproken via whatsapp, was na een uur al plek.

Dame ontvangt op een prima locatie, gratis parkeren.
Appartement zag er netjes uit. Kamer was klein maar netjes. Badkamer redelijk. Mogelijkheid om voor en na op te frissen.

Na de financiën geregeld te hebben even gewassen, toen ik de badkamet uitkwam stond ze in een leuk setje klaar. Ze zoende vol passie, drukte mij tegen de muur en ging lekker los. Daarna pzc , hield ze lekker lang vol. Op t bed verder alvorens ik haar kleine strakke poes mocht verwennen met mn mond. Na een tijdje kwam de rubber en kwam ze op me zitten. Toen ging ze zo wild tekeer dat ik op dat moment even vergat waarvoor ik kwam. Na een minuut of 10 gingen we verder met 69 en heeft ze mij heerlijk klaar gezogen.

Toen nog een tijdje tegen mij aan gelegen, beetje praten zoenen en knuffelen. Het is geen klok kijker, al met al langer binnen geweest dan afgesproken

Al met al een prima tijd gehad. Voor herhaling vatbaar vanwege haar persoonlijkheid, humor en omdat het toch een lekker wijf is.


Ze lijkt niet meer op de foto's, heeft inderdaad een flinke spleet tussen dr tanden.
Ze is wel aantrekkelijk, heeft een mooi (natuurlijk) lijf en een heerlijke poes.

ze komt uit Ukraine, spreekt prima engels en is vrij lang. Voor mij met mijn 2 meter schoon aan de haak was het een prima lengte.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wordt voor mij een no go.
Ik zou het ook niet (meer) doen....dame valt tegen als je dr ziet....ik ben er geweest en gebleven omdat ik dr reet hard kon naaien en dat was wel lekker...voor de rest is er beters...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan