Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Lisa Lefèvre , wat ik me al een hele poos afvraag, van waar komt de naam "Instituut René"?
Mariette (roepend over het erf):

Rénéééééééééééééé! Waar zéddet gij toch wéér!? René! RÉNÉÉÉÉ!

René (achter de serre, zuchtend):

Awel Mariette, ge moet eens ophouden met dat geroep. Heel de buurt denkt dat er brand is!

Mariette (aangestormd, buiten adem):

Maar allé René, ik dacht da ge weg wàrt! Ge weet da kik paniek krijg as ik u ni zie!

René (droogjes):

Ik stond gewoon achter de hortensia's, Mariette. Moest ge mij zó missen, dan pakt ge toch een foto van mij mee naar de keuken.

Mariette (dramatisch, hand op haar hart):

Een foto!? Da geeft geen warmte, René! En gij… gij zijt mijn vuur, mijn vlam, mijn alles!

René (zacht mopperend terwijl hij wegloopt):

't Is nie normaal hoe graag da mens mij ziet… Ik mag ni eens meer op m'n gemak nen tomaat knippen.

😇😇😇

Mariette (roepend over het erf):

Rénéééééééééééééé! Waar zéddet gij toch wéér!? René! RÉNÉÉÉÉ!

René (achter de serre, zuchtend):

Awel Mariette, ge moet eens ophouden met dat geroep. Heel de buurt denkt dat er brand is!

Mariette (aangestormd, buiten adem):

Maar allé René, ik dacht da ge weg wàrt! Ge weet da kik paniek krijg as ik u ni zie!

René (droogjes):

Ik stond gewoon achter de hortensia's, Mariette. Moest ge mij zó missen, dan pakt ge toch een foto van mij mee naar de keuken.

Mariette (dramatisch, hand op haar hart):

Een foto!? Da geeft geen warmte, René! En gij… gij zijt mijn vuur, mijn vlam, mijn alles!

René (zacht mopperend terwijl hij wegloopt):

't Is nie normaal hoe graag da mens mij ziet… Ik mag ni eens meer op m'n gemak nen tomaat knippen.

😇😇😇
Niet twijfelen. Een succesvolle carrière als stand-upcomedian is in de maak.
#not
Alternatief is toch maar het antigifcentrum bellen.

Terug
Bovenaan Onderaan