Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Lisa Lefèvre , wat ik me al een hele poos afvraag, van waar komt de naam "Instituut René"?
Mariette (roepend over het erf):

Rénéééééééééééééé! Waar zéddet gij toch wéér!? René! RÉNÉÉÉÉ!

René (achter de serre, zuchtend):

Awel Mariette, ge moet eens ophouden met dat geroep. Heel de buurt denkt dat er brand is!

Mariette (aangestormd, buiten adem):

Maar allé René, ik dacht da ge weg wàrt! Ge weet da kik paniek krijg as ik u ni zie!

René (droogjes):

Ik stond gewoon achter de hortensia's, Mariette. Moest ge mij zó missen, dan pakt ge toch een foto van mij mee naar de keuken.

Mariette (dramatisch, hand op haar hart):

Een foto!? Da geeft geen warmte, René! En gij… gij zijt mijn vuur, mijn vlam, mijn alles!

René (zacht mopperend terwijl hij wegloopt):

't Is nie normaal hoe graag da mens mij ziet… Ik mag ni eens meer op m'n gemak nen tomaat knippen.

😇😇😇

Mariette (roepend over het erf):

Rénéééééééééééééé! Waar zéddet gij toch wéér!? René! RÉNÉÉÉÉ!

René (achter de serre, zuchtend):

Awel Mariette, ge moet eens ophouden met dat geroep. Heel de buurt denkt dat er brand is!

Mariette (aangestormd, buiten adem):

Maar allé René, ik dacht da ge weg wàrt! Ge weet da kik paniek krijg as ik u ni zie!

René (droogjes):

Ik stond gewoon achter de hortensia's, Mariette. Moest ge mij zó missen, dan pakt ge toch een foto van mij mee naar de keuken.

Mariette (dramatisch, hand op haar hart):

Een foto!? Da geeft geen warmte, René! En gij… gij zijt mijn vuur, mijn vlam, mijn alles!

René (zacht mopperend terwijl hij wegloopt):

't Is nie normaal hoe graag da mens mij ziet… Ik mag ni eens meer op m'n gemak nen tomaat knippen.

😇😇😇
Niet twijfelen. Een succesvolle carrière als stand-upcomedian is in de maak.
#not
Alternatief is toch maar het antigifcentrum bellen.

Nieuws van Moon 🌙

Lieve wandelaars en gretige lezers,

Even een kleine update van onze kant!
  • Kleine prijsverhoging: vanaf nu doen we een mini-aanpassing in de tarieven van Moon. Niets schokkends, gewoon een beetje mee met de tijd 😉.
  • Leuk vooruitzicht: eind oktober plannen we een gezellige fotoshoot met iedereen. Dat betekent dat er binnenkort weer frisse, mooie foto's op de website en in de advertenties zullen staan ✨.

We kijken ernaar uit om samen op zwier te gaan en 'schone' foto's te maken die iedere dame haar troeven versterkt en laat uitblinken

Liefs,
Lisa

Nieuws van Moon 🌙

• Kleine prijsverhoging: vanaf nu doen we een mini-aanpassing in de tarieven van Moon. Niets schokkends, gewoon een beetje mee met de tijd 😉.
  • Leuk vooruitzicht: eind oktober plannen we een gezellige fotoshoot met iedereen. Dat betekent dat er binnenkort weer frisse, mooie foto's op de website en in de advertenties zullen staan ✨.

We kijken ernaar uit om samen op zwier te gaan en 'schone' foto's te maken die iedere dame haar troeven versterkt en laat uitblinken

Liefs,
Lisa
Alvast benieuwd naar de foto's! 😊

Nieuws van Moon 🌙

Liefs,
Lisa
Dag Lisa

Vraagje, die ik niet via pm stel, omdat er nog belanghebbenden zijn:
Waarom houden jullie niet open op bijvoorbeeld zaterdag?
Geen commentaar of verwijt.
Gewoon een vraag.

Groetjes

Dag Lisa

Vraagje, die ik niet via pm stel, omdat er nog belanghebbenden zijn:
Waarom houden jullie niet open op bijvoorbeeld zaterdag?
Geen commentaar of verwijt.
Gewoon een vraag.

Groetjes
Goedenavond,

Als ik hier wat kort door de bocht klink: het is avond en ben behoorlijk moe.
Wel het antwoord is simpel: omdat wij ook van ons weekend willen genieten. 🫶🏻

In deze sector kan je 7/7 24/24 werken. Maar 1 van de grootst voordelen van dit beroep is de flexibiliteit en beschikbaarheid naar je gezin/ vrienden en familie toe.

Waarom zou ik een zaterdag werken als ik daardoor een kostbare dag met mijn kinderen verlies? Geen enkel bedrag is dat waard. Jammer voor zij die enkel in het weekend kunnen, maar ik ga later de herinneringen met mijn kinderen koesteren, niet met die ene man die een bezoekje naar ons eens van zijn bucketlist wou schrappen.

Daarbij is ons beroep zwaar, mentaal en fysiek. 3/ 4 dagen is echt het maximum. De 'down time' is cruciaal om opnieuw op te laden en de volgende week er terug in te vliegen.

Alle dames bij ons staan open voor afspraken buiten hun agenda. Dit natuurlijk bij een lange boeking en gekend clienteel. Een nee heb je, een ja kan je krijgen. ☺️

Zo, denk dat dit duidelijk uitgelegd is.

Terug
Bovenaan Onderaan