Recensie Ira (Ita), Antwerpen, Vingerlingstraat 5/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ira stond gisteren op VT 24 of 25. Voor mij is Ira te skinny. Ik zal dus niet zo snel bij haar binnen gaan. En ik drink de champagne het liefst rechtstreeks uit de "fles", niet uit een glas. :p :D ;)
Ik heb het ook niet zo voor skinny. Maar wanneer Ira haar borsten boven haalt zie je toch wel een van de knapste lijfjes ooit. En ook dat poesje, inderdaad zonde om daar een glas onder te houden, rechtsreeks uit dat doosje plas oplikken is veel lekkerder :). Ira is één van die meiden waarbij ik spontaan een stijve krijg als een knoert wanneer ik er aan denk....
 
Ik heb het ook niet zo voor skinny. Maar wanneer Ira haar borsten boven haalt zie je toch wel een van de knapste lijfjes ooit. En ook dat poesje, inderdaad zonde om daar een glas onder te houden, rechtsreeks uit dat doosje plas oplikken is veel lekkerder :). Ira is één van die meiden waarbij ik spontaan een stijve krijg als een knoert wanneer ik er aan denk....
Aaaaaaaaaaaaah, nu ik dit lees, zit ik ook met een knoert in m'n broek en begint m'n tong al vochtiger te worden.
Bij Ira drink ik ook liever aan de bron...
En inderdaad. Ira heeft gewoon het knapste lijfje van Antwerpen!:love:
 
Blijkbaar een grote hoop fans. Ze heeft mij altijd geïntrigeerd, maar zoals haar vriendin Kiana - die ik al jaren bezoek - weet: ik heb er om een of andere reden schrik van :ROFLMAO: Onverklaarbaar.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dat men (zoals hierboven geschreven) schrik heeft van Ira kan ik begrijpen. Maar dan toch vooral schrik om er verliefd of té afhankelijk van te worden?
Gisteren heb ik deze duivelse engel dan ook nog eens bezocht. ik kon haar onwezenlijk knappe lijf en haar kinky mind niet langer missen.
Eerst heeft ze me (boven in haar kamer) voor het raam hard genomen met een grote vibro. Vervolgens heb ik uitgebreid de smaak van haar spuug, haar laarzen en haar hemelse urine mogen proeven. Daarna volgde een vibro en nadien zelfs haar vuist in mijn kont.
Een rustig intermezzo volgde waarbij ik lang haar hemelse mosseltje en geile kontgaatje moest likken. Tot slot trok ze me klaar terwijl er een vinbro in mijn kont en een flamoes in mijn mond geduwd werd.
Wat een onwezenlijk wijf/lijf toch die Ira....
 
Geen ervaringen te delen? Komt ze zoals voorheen terug?
Sommige ervaringen zijn gewoon niet neer te schrijven....
En ja ze is terug!
Ik bezoek Ira al sinds haar prille begin hier in het SKW en voor mij persoonlijk is en blijft Ira ,de absolute topper, als ik eens goed onderhanden wil genomen worden.
Voilà, dit was mijn korte reclame intermezzo, voor mijn favoriete meesteres.
 
Zoals gezegd, vandaag dit fotomodel weer bezocht. Het was een zalige en perverse bedoeling. Mijn kontje en maag werden stevig gevuld.
Ze geniet zelf duidelijk ook van het perverse. Normaal blijft ze nu wat langer.
 
Het is hier intussen ook gezegd. Wou er geen lange quiz van maken. Back to Ira. Prachtwijf/prachtlijf. De laatste posts passen wellicht beter in een kinky-kick rubriek 😉
 
Zelfs zonder spiegel. En massa's in mijn mond liefst, en dan slikken. Die strapon of dildo in mijn kont mag zeker.
Daar gaat ira wel raad mee weten, vuile vetzak. Goed mogelijk dat je mijn zaad al hebt geproefd. Vraag eens anna erbij. Kort blond haar in VT die steekt haar vingers tot in je keel en dan kun je nog altijd slikken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan