Okay. Grote pik ? Makelijk te pijpen?Ben slecht met echte recensies schrijven maar ze is wel echt een aanrader
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOkay. Grote pik ? Makelijk te pijpen?Ben slecht met echte recensies schrijven maar ze is wel echt een aanrader
Enige idee wie die vriendin was?Heb Irina vorige week op een avond bezocht. Ze stuurde me eerst naar een adres dat eennkilometer verderop zat. Maar na een tijdje was ik toch bij haar in haar studio.
De ontvangst was goed en ze ziet er super uit. Ze is iets voller dan ik de foto's maar ik hou daar wel van.
Meteen voor een uurtje betaald. Toe lekker beginne en zij ging liggen zodat ik haar goed kon pijpen. Jaarboek is niet echt groot, viel beetje tegen. Voor pijpen zonder condoom moest ik 100 euro bijbetalen. Daarna vroeg ze of ik zin had in een trio met haar vriendin. Dit heb ik afgeslagen. En toen ik weer lekker met haar naturel lolly aan de gang was ging ineens de badkamer deur open en komt haar vriendin uit de badkamer. Die moest haar spullen pakken want had een oproep gekregen. Bijzonder moment. Beetje vreemd maar Ok. Irina bleef relaxed en ik ook. Ze is echt leuk. Nadat de vriendin weg was ging Irina ook verder los en hebben we het nog leuk gehad en heb het uurtje nog verder verlengd.
Samengevat; ze is echt leuk, heerlijk lijf maar breng voldoende geld mee. Dan heb je een super date.