Recensie Iris, Bekkevoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kareltje1234

Wandelaar
26
22/09/22
18
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/iris-39j-bekkevoort
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was deze dame al een tijdje aan het volgen. Nederlandstalig en vooral ze bood veel zaken haar die ik graag heb.
Bij aankomst bleek ze wel wat molliger dan op de foto's, maar dat vond ik niet erg. Leeftijd lijkt wel te kloppen.
Eerst samen een douche genomen, Dan wat met elkaar spelen, en klaargekomen op haar mooie borsten. Dan nog een tijdje van elkaar genoten, een 2e keer klaarkomen zat er niet in, maar dat ligt vooral aan mij. Ben ook niet meer van de jongste ;😉
 
Was deze dame al een tijdje aan het volgen. Nederlandstalig en vooral ze bood veel zaken haar die ik graag heb.
Bij aankomst bleek ze wel wat molliger dan op de foto's, maar dat vond ik niet erg. Leeftijd lijkt wel te kloppen.
Eerst samen een douche genomen, Dan wat met elkaar spelen, en klaargekomen op haar mooie borsten. Dan nog een tijdje van elkaar genoten, een 2e keer klaarkomen zat er niet in, maar dat ligt vooral aan mij. Ben ook niet meer van de jongste ;😉
En weeral fake borsten :( Gelieve dit te melden bij recensie !
 
En weeral fake borsten :( Gelieve dit te melden bij recensie !
Deze dame heeft zeker geen fake borsten.
Alles naturel juist gelijk hier boven vermeld iets molliger maar voor de rest een top service van een heel leuke dame .
Pijpen zonder condoom en klaarkomen in haar mondje zelde betere als deze dame gehad.
Ze weet hoe het moet!!
 
Laatst bewerkt:
Was deze dame al een tijdje aan het volgen. Nederlandstalig en vooral ze bood veel zaken haar die ik graag heb.
Bij aankomst bleek ze wel wat molliger dan op de foto's, maar dat vond ik niet erg. Leeftijd lijkt wel te kloppen.
Eerst samen een douche genomen, Dan wat met elkaar spelen, en klaargekomen op haar mooie borsten. Dan nog een tijdje van elkaar genoten, een 2e keer klaarkomen zat er niet in, maar dat ligt vooral aan mij. Ben ook niet meer van de jongste ;😉
Waar ontvangt ze want er staat in de advertentie privé huis.
Maar is dit op een kamer, een club of bij haar thuis?
 
Waar ontvangt ze want er staat in de advertentie privé huis.
Maar is dit op een kamer, een club of bij haar thuis?
Ze ontvangt in Bekkevoort.
Kort aan afrit autostrade.
In een bekend pand met kamerverhuur.
Zij zelfs ontvangt altijd in de zijkant van het pand dus eigenlijk hoeft je achter nooit de trap op nemen.
Parking is trouwens discreet achter het pand.
Dit zal voor veel wandelaars wel bekend zijn
 
Ontvangt nu in Wetteren:
Knappe dame op de foto's, staat al een tijdje op mijn verlanglijst maar was wat te ver weg. Nu ze in Wetteren ontvangt denk ik binnenkort bij haar langs te gaan.

Iemand recent bij haar geweest?
 
Iris al enkele keren bezocht, vorige maand nog. Ze pendelde altijd al tussen Wetteren en Bekkevoort. Hoop dat het geen definitieve verhuis is, want ik kwam er graag :(
Liefhebbers van borsten en billen (wie is het niet) zullen er hun handen vol hebben. Zijn wel wat kilootjes bij tegenover de fotos, maar of dat slecht is weet ik niet!
Heel lieve dame, misschien tikje té lief, ik twijfel wel wat of ze het beroep graag doet (veronderstel dat geen enkele dame het beroep "graag" doet, maar de ene kan er beter mee om dan de andere).
Anyway, m.i. de vijf sterren van de topicstarter wel waard!
 
Iris al enkele keren bezocht, vorige maand nog. Ze pendelde altijd al tussen Wetteren en Bekkevoort. Hoop dat het geen definitieve verhuis is, want ik kwam er graag :(
Liefhebbers van borsten en billen (wie is het niet) zullen er hun handen vol hebben. Zijn wel wat kilootjes bij tegenover de fotos, maar of dat slecht is weet ik niet!
Heel lieve dame, misschien tikje té lief, ik twijfel wel wat of ze het beroep graag doet (veronderstel dat geen enkele dame het beroep "graag" doet, maar de ene kan er beter mee om dan de andere).
Anyway, m.i. de vijf sterren van de topicstarter wel waard!
Hoe bedoel je té lief?
Denk je dat ze iemand nodig heeft om haar te "redden" of wat bedoel je?
snap niet geheel hoe een dmv te lief kan zijn :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan