Recensie Iris, Vooruitgangstraat 12, Oostende (raam linkse zijde) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er gisteren rond 11 u langs gewandeld en dacht dat ze misschien de veel besproken Melissa was. Haar naam was dus Iris. Het aanbod in de buurt was niet veel soeps en de goesting was redelijk groot. Naar het verdiep dan maar . 50 euro afgerekend in de ruime kamer (al is het allemaal "oud zooi" daar in die buurt) maar daar komen we niet voor hè . Ze begon me direct te pijpen met condoom weliswaar ,maar de eerste keer betaal ik standaard niet meer dan het minimum, meestal voor dit bedrag wordt er snel mee gestopt om over te gaan tot neuken maar zij niet en deed toch wel 10 minuten haar orale best. Dan missionaris waar ze wel wat overdreven begon te kreunen , om na een 5 minuten stevig door te gaan ,wat ze toeliet , klaar te komen . Maar eigenlijk voor 50 euro een heel positieve ervaring. Lieve meid ( vond ik) sprak wat Nederlands en denk dat ze zei dat ze Frans was
 
Wou even langsgaan bij Melissa maar die was een weekje met verlof. Haar buurvrouw Iris mag er echter ook zijn. Begonnen met het likken van haar frisse kale poesje. Daar genoot ze echt van. Overgegaan naar 69 en toen ik het bijna niet meer kon houden haar doggy genomen. Ze is bovenop mij rijdend geëindigd toen ik haar helemaal kon volspuiten. Lekker . Ter afronding nog wat geknuffeld, gebabbeld en met haar zalig kleine tietjes gespeeld. Leuke 40min. Aanrader.
 
vandaag ook bij deze Iris geweest. Was de bedoeling om eens met Melissa te wandelen , maar ze was er niet en heb dan deze genomen. Zeker geen slechte ervaring voor 50 euro. Positief : ruime kamer met natuurlijk licht. Geen poeierdoos. gewoon gekleed. Mocht eigenlijk meer dan 2 posities ( zei ze achteraf ). Negatief : ze probeert zichzelf wat op te hemelen. Ze zei vooraf dat ik daar kon douchen , maar achteraf gezien zou je jezelf daarvoor , 15 meter verder , in de spoelbak moeten manoeuvreren )-:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan