Is een transdame (post-op) een dame of niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou zat ik even terug te zoeken waar ik ook al weer las dat een verhoogd SOA risico bij transen een argument was dat transen hun status moeten melden, en, uuuhhhm, nou blijkt dat dat argument van jou zelf kwam @VixenandherStag

En nu zit je hier te beargumenteren dat SOA risico's niet relevant zijn.

En nu ben ik in de war.
Klopt, 😂 je ziet meer soa's, waaronder ook hiv. Op zich zou het risico niet relevant zijn, als iedereen keurig met condoom zou seksen, maar deze groep vertoont helaas hetzelfde risicogedrag als veel andere MSM.

Risico om soa op de lopen = soa prevalentie x risicogedrag. 😜
 
Ben nieuw op dit forum, dus las even mee. Ben wel eens per ongeluk bij een trans naar binnen gegaan . Mooie vrouw maar alles mee gezegd. Je kan vaak aan de bouw en aan de voeten zien dat het nog steeds een vent is. Kan zijn dat het aan de buitenkant een vrouw is, binnenkant blijft een man. En dat merk ik aan alles. Kut voelt niet hetzelfde aan etc Dus kom bij mij niet aanzetten dat het een " vrouw" is wordt erg moe dat je alles maar moet accepteren en dat alles tegenwoordig door je strot wordt gestuurd. Net zoals ze op basisscholen tegen woordig kinderen gebrainwashed worden dat deze dingen normaal zijn etc. Er moet tegen woordig voor alles en iedereen reclame worden gemaakt.. iedereen mag zijn wie hij of zij is maar kom mij er niet lastig mee vallen. Zoals God of de natuur het bedoeld heeft is er een man en een vrouw. Niets er tussen in. Geen non binaire nonsens je bent verder bi of gay. Klaar. Ben klaar met deze onzin en er groeit een verknipte nieuwe generatie op
 
In de Geleenstraat hebben ze een bordje voor het raam zoals het hoort met: Shemale of trans, alhoewel er in de rose passage eentje van 1.90 zit die het niet aangeeft
ik heb zondag aan de moderator gevraagd of hij onderstaande recensie van een trans die tussen de recensie van raamprostitutie van Den Haag stond te verplaatsen naar het transen en shemale forum.
Idem destijd met Kelly, of te wel Ferry van der Veer. de trans van Big Brother.
Ik vind het verwerpelijk dat transen hun diensten aanbieden als vrouw in de Geleenstraat, en zich niet als trans. Mijn inziens pure misleiding.




 
ik heb zondag aan de moderator gevraagd of hij onderstaande recensie van een trans die tussen de recensie van raamprostitutie van Den Haag stond te verplaatsen naar het transen en shemale forum.
Idem destijd met Kelly, of te wel Ferry van der Veer. de trans van Big Brother.
Ik vind het verwerpelijk dat transen hun diensten aanbieden als vrouw in de Geleenstraat, en zich niet als trans. Mijn inziens pure misleiding.




Als ze een bordje voor het raam hebben zoals de meesten daar dan is er niks aan de hand, zoniet dan heb ik wel medelijden met al die onwetende hetero mannen die daar naar binnen gaan en misschien ook nog gaan liggen likken :sick: 🤮
Ik vind het geil om in de kont van een vrouw te likken maar ik moet er niet aan denken dat ik dat bij een transvrouw doe, dat is de kontgat van een man
 
Met "zoals het hoort" bedoel je toch "zoals ik het zelf graag heb"?

"Hoe het hoort" is ook maar relatief, vooral sociaal - cultureel bepaald toch? Afhankelijk van rang, stand, klasse, opvoeding, welstand, ras, afkomst etc.
waarom de hele tijd zo tegendraads?
eigenlijk al de hele discussie.
Wat is een transgender dan in jou ogen?
Een man of een vrouw?
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt ook, ik denk dat je zelf wel kan bedenken waarom dat zo is.
Als je de context leest, dan zie je dat ik daar reageer op iemand die stelt dat SOA risico niet relevant is.

Ik vind een verhoogd SOA risico wel relevant en droeg slechts aan dat het zelfs gelieerd is aan dit topic. (Door dezelfde persoon die zei dat een verhoogd SOA risico niet uitmaakt, maar dat terzijde)
 
Laatst bewerkt:
Als een dvp een soa verzwijgt en gewoon klanten ontvangt dan kan je dat in mijn ogen vergelijken met een transvrouw die verzwijgt dat ze een omgebouwde man is, als je normen en waarden hebt dan zou je dat zelf ook aan moeten willen geven, dat zou niet eens een discussie moeten zijn
 
dat alles tegenwoordig door je strot wordt gestuurd. Net zoals ze op basisscholen tegen woordig kinderen gebrainwashed worden dat deze dingen normaal zijn etc. Er moet tegen woordig voor alles en iedereen reclame worden gemaakt.. iedereen mag zijn wie hij of zij is maar kom mij er niet lastig mee vallen. Zoals God of de natuur het bedoeld heeft is er een man en een vrouw. Niets er tussen in. Geen non binaire nonsens je bent verder bi of gay. Klaar. Ben klaar met deze onzin en er groeit een verknipte nieuwe generatie op
Grappig, zo denk ik over godsdienst.
 
Als je de context leest, dan zie je dat ik daar reageer op iemand die stelt dat SOA risico niet relevant is.

Ik vind een verhoogd SOA risico wel relevant en droeg slechts aan dat het zelfs gelieerd is aan dit topic. (Door dezelfde persoon die zei dat een verhoogd SOA risico niet uitmaakt, maar dat terzijde)
Je moet dan wel mijn reactie daarop ook lezen.

Een soa is vaak goed te behandelen. De wetenschap dat je als man met een man seks hebt gehad is nooit meer terug te draaien. Toch wel van een andere orde lijkt me.

Waar het om gaat is dat je keuzevrijheid hebt, dat je informed consent kunt geven voor bepaalde activiteiten, en dat je als betalende klant mag verwachten dat je volledig ingelicht wordt over essentiële zaken waar je jezelf niet tegen kunt weren. Het gaat over respect hebben voor je klanten, zo je ook als DVP respectvol behandeld wilt worden door klanten.

Als je als klant geen seks wilt hebben met een man, en je wordt toch bewust misleid door een transvrouw , dan zou je het zelfs als ongewenste seks kunnen zien, misschien als een vorm van seksueel geweld?

Misschien van dezelfde orde dat je als 16-jarige afspreekt met een andere tiener, maar dat een man van middelbare leeftijd komt opdagen en je als tiener zonder voldoende weerbaarheid slachtoffer wordt?
 
Ja, je hoeft mij er niet meer van te overtuigen dat het goed is je trans-status vooraf te melden, met dat deel ben ik het wel eens.

Het hoeft verder geen wapenwedloop te worden over wat belangrijker is, SOA's leveren concreet fysieke schade op (die lang niet altijd goed te behandelen is), verrast worden door een trans kan blijkbaar cognitieve schade opleveren, de één vindt het ene zwaarder wegen, de ander het andere.

Ik wilde alleen aan Rony de insteek van m'n post uitleggen, want volgens mij liggen hij en ik over die post best op 1 lijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja, je hoeft mij er niet meer van te overtuigen dat het goed is je trans-status vooraf te melden, met dat deel ben ik het wel eens.
Goede conclusie wat mij betreft.
Het is handig, verstandig en netjes om het vooraf te melden. Maar de keuze is aan de trans.

Het is overigens een stelling, niet per se een bestaande situatie. Ik denk ook dat de kans heel klein is dat een trans het niet meldt en dat het vervolgens ook niet wordt opgemerkt door de klant.
 
Laatst bewerkt:
Het is overigens een stelling, niet per se een bestaande situatie. Ik denk ook dat de kans heel klein is dat het voorkomt dat een trans het niet meldt en dat het vervolgens ook niet wordt opgemerkt door de klant.
Mwa, ik denk dat Kelly van Big Brother op de Wallen al heel wat toeristen heeft gezien die niet helder genoeg waren om te beseffen dat het misschien wel eens een trans zou kunnen zijn.
 
Zoals God of de natuur het bedoeld heeft is er een man en een vrouw. Niets er tussen in.
heb je je weleens verdiept in wat De Schepper of anders De Natuur heeft bedacht? Hij heeft veel ruim te gelaten tussen wat jij 'man' of 'vrouw' zou willen noemen in de natuur, toen Hij bezig was.

Many animals and plants often portray behaviour that does not fit their reproductive ascribed sex. For example, snakes, lizards, fish and even birds all showcase gender fluidity. Males often imitate species-specific female behaviour to gain advantages like improved mating opportunities or easier access to territory. However, there are also examples of females mimicking male modes of gender expression. For instance, a research team at the University of Cornell found out in 2021 that 20% of female hummingbirds kept their juvenile male-like plumage to avoid harassment and get easier and prolonged access to food.

Moreover, the natural world also proves that sexuality is not always heterosexual. Same-sex relationships are actually quite common, with bisexuality being widespread. From red foxes, red squirrels to bonobos, bisexual behaviours are normal. For bonobos, same-sex female relationships are at the core of their social hierarchy. It is not only animals that showcase gender fluidity, though, but also plants. For example, avocado trees have both female and male flowers on the same plant. This means they can wake up with their female flower opened, go to sleep, and wake up as males the next day. Fungi also exhibit numerous forms of gender-fluid behaviour, such as asexual and nonsexual reproduction methods.
 
waarom de hele tijd zo tegendraads?
Als jij het prettiger vindt dat jij de enige bent die kan bepalen "hoe het hoort" dan bied ik jou die ruimte graag, maar als je niet bang bent voor een andere mening dan doe ik graag mee.

Wie van ons 'tegendraads' is, dat is toch moeilijk te bepalen?

Zouden we een poll organiseren en ik blijk te behoren tot de minderheid, betekent dat dan dat de minderheid 'tegendraads' is? Of nog scherper gesteld, zijn wij dan 'tegennatuurlijk' en zouden we als onkruid moeten worden verdelgd?

In Rusland mag er over dit soort onderwerpen niet worden gesproken om de jeugd niet te bederven. Dat is voor sommigen een heilstaat ;-)
eigenlijk al de hele discussie.
Ik heb jou gedurende het hele gesprek ook niet veranderd, dat is ook niet mijn doel. Ik heb graag dat jij gewoon jezelf mag zijn en dat we allebei onze visie kunnen uiten en van elkaar accepteren.
Wat is een transgender dan ik jou ogen?
Een man of een vrouw?
Een persoon, zou ik zeggen.

Ik las hier dat er zoiets bestaat als 'tgirl' en ik weet niet waar dat forum of die chatbox te vinden is maar als ik zoek op die term vind ik wel een reeks foto's en filmpjes op reddit. 90% daarvan zou ik onmiddellijk als man herkennen (magere jongeman met tieten) en ik kan me niet voorstellen dat iemand daar binnen zou stappen en 'niks in de gaten hebben' en dan achteraf heel boos zijn.

Maar er zijn ook pracht vrouwen met iets extra's, of zelfs na operatie met vagina. Of die, als ik ze zou ontmoeten, ook overtuigend aanvoelen weet ik niet, maar ik heb er geen algemeen oordeel over.

Als ik iemand aantrekkelijk vind en leuk, en ik heb zin ermee te vrijen, why not.

Of die ooit man was, zou mij niet boeien.
 
Volgens mij is het in deze discussie wel duidelijk hoe de meeste wandelaars er over denken, haast allen zien een trans niet als een vrouw, maar als een man.
Behoudens een paar woke mensen, die vinden het wel een vrouw.
Maakt het wat uit hoeveel er aan welke kant staan? Is het nodig anderen uit te maken voor 'woke', voelt dat voor jou fijn?
 
waarom de hele tijd zo tegendraads?
eigenlijk al de hele discussie.
Wat is een transgender dan ik jou ogen?
Een man of een vrouw?
Het is een uitwisseling van meningen, soms een debat. Via argumenten probeer je mekaar te overtuigen. Gryphon is openminded en analytisch. Ik kan dat alleen maar waarderen.

Over "hoe het hoort": Wat heb ik daar een hekel aan, om te moeten zijn zoals de meerderheid wil. Dan leef je in een gevangenis. Het "hoort" ook niet om naar de hoeren te gaan, schijnt de meerderheid van de bevolking te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het in deze discussie wel duidelijk hoe de meeste wandelaars er over denken, haast allen zien een trans niet als een vrouw, maar als een man.
Ik denk dat de meeste mensen het niet 100% zwart/wit zien. Ik ben het met je eens dat de meesten het geen vrouw zullen vinden. Maar een man ook niet. Het lijkt me niet dat een strikt heteroseksuele vrouw of homoseksuele man op zo iemand zou vallen.
 
Allereest een vette disclaimer dat het niet mijn bedoeling is mensen aan te vallen of beschuldigen, maar het standpunt van anderen wil leren begrijpen.

Het valt me in de discussie op dat veel mensen het onderwerp koppelen aan het wel of niet hetero zijn. "Als hetero ....". Wat bij mij de indruk wekt dat men dat label belangrijk vindt en/of het hetero zijn als onderdeel van hun identiteit zien.

Heb soms het idee dat mensen het prima vinden als iemand anders homo is, maar het toch liever niet zelf zijn, of daar een bepaalde angst voor hebben om het mogelijk te zijn. In veel groepen is heterosexualiteit toch nog steeds de norm, en homoesexualiteit of andere geaardheden de 'afwijking'. En afwijken van de norm is nog steeds voor veel mensen ongemakkelijk.

Zelf vind ik het alleen belangrijk om iemand aantrekkelijk te vinden om er sex mee te hebben. In de praktijk blijk ik alleen vrouwen of "mensen met vrouwelijke kenmerken" aantrekkelijk te vinden. Ook vrouwen die er wat mannelijk of grof uitzien vind ik niet aantrekkelijk. Piemels vind ik ook vies (behalve die van mezelf ;-) dus ook met shemales heb ik niks. Daarmee val ik in principe helemaal in het hokje van hetero (een homosexuele collega klassificeerde mij ook ooit als 'een ontzettende hetero'), maar vind tegelijk dat label eigenlijk niet zo belangrijk.

Is dat voor anderen wel belangrijk? Vinden mensen het belangrijk om hetero te zijn?

Zolang ik iemand aantrekkelijk vindt maakt het mij verder niet uit wat iemand is of geweest is. Als ik sex met iemand gehad met een aantrekkelijk iemand en daar van genoten heb verandert mijn mening daar echt niet over als ik daarna leer dat die persoon vroeger een man is geweest. Voor mij persoonlijk verandert dat ook niks aan mijn gevoel hetero te zijn (voor zover ik dat gevoel heb, zoals uitgelegd vind ik het niet zo belangrijk in welk hokje ik pas).

Of zoals het ook in dit topic genoemde voorbeeld, als ik een lekkere biefstuk gegeten heb en het blijkt later paardenvlees te zijn, of vlees van welk willekeurig dier dan ook, dan boeit me dat ook niet. Ik heb lekker gegeten dus waarom boeit het wat het precies was? Het gaat toch om de beleving op het moment zelf?

Als ik met een DVP afspreek is het mijn doel om lekkere sex te hebben. Niet om per se sex met een vrouw te hebben. Dat ik die lekkere sex in de praktijk alleen met iemand kan hebben die er (heel) vrouwelijk uitziet en een kutje heeft is meer een bijkomstigheid dan een voorwaarde op zich.

En dat is wat ik niet zo goed begrijp, je kan dus in theorie lekkere hete stomende sex gehad hebben waar je enorm van genoten hebben, maar dat ineens toch vies vinden als later blijkt dat de 'vrouw' waar je dat mee had een trans blijkt te zijn. En dat later kan in theorie ook jaren later zijn. Waarom verandert dat het idee van de beleving die je op dat moment had?

Als je in een sterrenrestaurant de meest heerlijke gerechten heb gegeten, maar later blijkt de chef gewoon een kant-en-klaar maaltijd uit de supermarkt heeft opgewarmd, dan voel je je misschien bekocht als je sterrenrestaunt-prijzen hebt betaald voor een goedkope maaltijd, maar het verandert toch niks aan het feit dat je heel lekker gegeten hebt? Dan vind je de maaltijd toch niet ineens vies?
 
Dat ik die lekkere sex in de praktijk alleen met iemand kan hebben die er (heel) vrouwelijk uitziet en een kutje heeft is meer een bijkomstigheid dan een voorwaarde op zich.
Wellicht wel een kutje, maar een nep kutje, wat volgens de kenners toch net even iets anders is dan een echt kutje. Je kan kan misschien zelfs zeggen, dat het wellicht niet eens een kutje genoemd mag worden.

Als ik met een DVP afspreek is het mijn doel om lekkere sex te hebben. Niet om per se sex met een vrouw te hebben. Dat ik die lekkere sex in de praktijk alleen met iemand kan hebben die er (heel) vrouwelijk uitziet en een kutje heeft is meer een bijkomstigheid dan een voorwaarde op zich.
Wellicht, zit je dan anders in de wedstrijd dan de meeste hier, die willen juist lekkere sex hebben met juist een vrouw.

En wat ik al eerder zei, je bent geen homo als je sex hebt met een trans.
Maar een trans is in mijn ogen, wel een man waar aan gesleuteld is.
Het klinkt wellicht wat tegenstrijdig met elkaar, maar ze voelt het voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Allereest een vette disclaimer dat het niet mijn bedoeling is mensen aan te vallen of beschuldigen, maar het standpunt van anderen wil leren begrijpen.

Het valt me in de discussie op dat veel mensen het onderwerp koppelen aan het wel of niet hetero zijn. "Als hetero ....". Wat bij mij de indruk wekt dat men dat label belangrijk vindt en/of het hetero zijn als onderdeel van hun identiteit zien.

Heb soms het idee dat mensen het prima vinden als iemand anders homo is, maar het toch liever niet zelf zijn, of daar een bepaalde angst voor hebben om het mogelijk te zijn. In veel groepen is heterosexualiteit toch nog steeds de norm, en homoesexualiteit of andere geaardheden de 'afwijking'. En afwijken van de norm is nog steeds voor veel mensen ongemakkelijk.

Zelf vind ik het alleen belangrijk om iemand aantrekkelijk te vinden om er sex mee te hebben. In de praktijk blijk ik alleen vrouwen of "mensen met vrouwelijke kenmerken" aantrekkelijk te vinden. Ook vrouwen die er wat mannelijk of grof uitzien vind ik niet aantrekkelijk. Piemels vind ik ook vies (behalve die van mezelf ;-) dus ook met shemales heb ik niks. Daarmee val ik in principe helemaal in het hokje van hetero (een homosexuele collega klassificeerde mij ook ooit als 'een ontzettende hetero'), maar vind tegelijk dat label eigenlijk niet zo belangrijk.

Is dat voor anderen wel belangrijk? Vinden mensen het belangrijk om hetero te zijn?

Zolang ik iemand aantrekkelijk vindt maakt het mij verder niet uit wat iemand is of geweest is. Als ik sex met iemand gehad met een aantrekkelijk iemand en daar van genoten heb verandert mijn mening daar echt niet over als ik daarna leer dat die persoon vroeger een man is geweest. Voor mij persoonlijk verandert dat ook niks aan mijn gevoel hetero te zijn (voor zover ik dat gevoel heb, zoals uitgelegd vind ik het niet zo belangrijk in welk hokje ik pas).

Of zoals het ook in dit topic genoemde voorbeeld, als ik een lekkere biefstuk gegeten heb en het blijkt later paardenvlees te zijn, of vlees van welk willekeurig dier dan ook, dan boeit me dat ook niet. Ik heb lekker gegeten dus waarom boeit het wat het precies was? Het gaat toch om de beleving op het moment zelf?

Als ik met een DVP afspreek is het mijn doel om lekkere sex te hebben. Niet om per se sex met een vrouw te hebben. Dat ik die lekkere sex in de praktijk alleen met iemand kan hebben die er (heel) vrouwelijk uitziet en een kutje heeft is meer een bijkomstigheid dan een voorwaarde op zich.

En dat is wat ik niet zo goed begrijp, je kan dus in theorie lekkere hete stomende sex gehad hebben waar je enorm van genoten hebben, maar dat ineens toch vies vinden als later blijkt dat de 'vrouw' waar je dat mee had een trans blijkt te zijn. En dat later kan in theorie ook jaren later zijn. Waarom verandert dat het idee van de beleving die je op dat moment had?

Als je in een sterrenrestaurant de meest heerlijke gerechten heb gegeten, maar later blijkt de chef gewoon een kant-en-klaar maaltijd uit de supermarkt heeft opgewarmd, dan voel je je misschien bekocht als je sterrenrestaunt-prijzen hebt betaald voor een goedkope maaltijd, maar het verandert toch niks aan het feit dat je heel lekker gegeten hebt? Dan vind je de maaltijd toch niet ineens vies?

Mooi geschreven.

Wat ik met je gemeen heb is dat ik die tweestrijd homo/hetero niet zo zie die soms genoemd wordt. Het lijkt me echt onnodig dat mensen hun geaardheid aangetast wordt.

Wat ik met anderen eens ben is dat de informatie achteraf wel invloed kan hebben. In ons voorbeeld is paard is gewoon goedkoper dan rund. Je hebt gewoon te veel betaald. En in het geval van voedsel heb je ook gewoon allergieën en religieuze bezwaren waardoor je eerlijk moet zijn.

Wat betreft seks... In extreme situaties kan ik me best voorstellen dat je je achteraf rot kan voelen als je iets over een voormalig bedpartner ontdekt wat je gewoon te erg tegenstaat. Extreem voorbeeld, stel je voor dat je je ex ineens in een pro Nazi betoging ziet lopen, dan zou ik me toch wel rot voelen bij het idee dat ik daar ooit mee ging.

Nou wil ik ook de disclaimer plaatsen dat ik geen transen en Nazi's wil vergelijken, wilde gewoon het voorbeeld tot in het extreme trekken om kracht bij te zetten dat kennis achteraf volgens mij wel gevolgen kan hebben.

Ik denk persoonlijk dat ik het ook wel naast me neer kan leggen als een ex bedpartner een trans bleek te zijn, maar dat zal per persoon verschillen.
 
Laatst bewerkt:
Is dat voor anderen wel belangrijk? Vinden mensen het belangrijk om hetero te zijn?
Ik gebruik het woord hetero om aan te geven dat de klant alleen op vrouwen valt en dus geen sex wil met een omgebouwde man en daarom zou zou dat van te voren aangegeven moeten worden, ik snap niet wat daar nou zo moeilijk aan is om dat te begrijpen, het is gewoon misleiding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan