Is een transdame (post-op) een dame of niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben niet gevallen, geen blauwe plekken, ik vraag even wat wordt bedoeld met "Kinky staat vol" -- is dat 5% of meer? En hoe komt men aan dat vermoeden?
Percentages weet ik niet maar we weten wel dat er veel zuid amerikaanse transvrouwen aanwezig zijn
 
een afgeleide van vol is vol
Misschien ook een reden, om ze niet meer binnen te laten als ze uit verweggistan moeten komen
Succes daarmee. Weer een kansloze missie. En dan alles wat binnenkomt 100% controleren? Hoe ga je dat doen als ze een toeristenvisum hebben?
 
volgens mij is dat pas veranderd, namelijk dat dat niet meer nodig is. Wet is niet zo lang geleden aangepast.

"
Voor een wijziging van vermelding van geslacht heeft u een verklaring nodig van een deskundige. Dat kan een arts, psycholoog of psychotherapeut zijn. Het gaat om een verklaring met de aanwijzing 'deskundige transgenders'. U hoeft geen operatie, hormoonbehandeling of sterilisatie te hebben gehad.
"
 
Succes daarmee. Weer een kansloze missie. En dan alles wat binnenkomt 100% controleren? Hoe ga je dat doen als ze een toeristenvisum hebben?
hoe je kan ten eerste kijken of ze voldoende leefgeld bij zich hebben, voor een hotel eten etc.
Dus een die hier komt met alleen maar € 500, 00 voor 2 maanden, de toegang weigeren, gebeurt al in een hoop landen. Dus in je eigen onderhoud voorzien als je hier wilt komen, zonder te werken. Immers je bent tourist.
Simpel te regelen, enkele keren meegemaakt in op vliegvelden waaronder een aantal keren in Frankfurt. dat er gelijk controle was, na het verlaten van het vliegtuig. Degene met te weinig financiele middelen of zondedr garantverklaring werd de toegang geweigerd.
 

"
Voor een wijziging van vermelding van geslacht heeft u een verklaring nodig van een deskundige. Dat kan een arts, psycholoog of psychotherapeut zijn. Het gaat om een verklaring met de aanwijzing 'deskundige transgenders'. U hoeft geen operatie, hormoonbehandeling of sterilisatie te hebben gehad.
"
is uit september 2022, is het niet zo dat het pas een paar maanden geleden is veranderd?
In ieder geval stelt die verklaring van een deskundige niet veel voor, een zogenaamd " keukentafel " gesprek.
geen enkele deskundige die het verzoek zal weigeren. Dat was volgens mij ook de reden van de wetsaanpassing.
 
Dat is volgens mij toch het risico dat die transdames bewust nemen, om niet open te zijn, met wat ze zijn, en dan bedoel ik niet wat ze zijn volgens de wet.

Je zei dat in het begin van de discussie al @Nachtjager, dat als er een alarm afgaat in het SKW, het in de meeste gevallen bij een transgender was.
Maar het gaat er niet om dat er geen shemales of transgender mogen werken in een ramenbuurt, maar dat het duidelijk moet zijn wat hun status is.
En van wie moet hun status duidelijk zijn? Van jou? Kansloos. Misschien stoer om te zeggen hier maar het gaat niet gebeuren of denk jij dat er een beleidsmaker hier mee leest en dat gaat regelen?
 
Door dit geintje heb ik nu wel moeten opzoeken hoe ik officieel m'n geslacht kan laten veranderen, zal je zien dat ik daar nu een week lang advertenties voor krijg.
en..............
Wanneer gaat het gebeuren?
Volgens mij hoef je je naam niet aan te passen want die heeft al een vrouwelijk uitgang :D
 
Wat houdt de nieuwe transgenderwet in? Vijf vragen en antwoorden - https://nos.nl/l/2446147

Voor de geïnteresseerden, heb het zelf niet gelezen.
ok, Rony had gelijk over de verklaring

sja ok prima, paar weken bedenktijd zijn ervoor in de plaats gekomen, vrijheid blijheid verder maar ik dacht inderdaad dat er nog een deskundige tussen zat
 
hoe je kan ten eerste kijken of ze voldoende leefgeld bij zich hebben, voor een hotel eten etc.
Dus een die hier komt met alleen maar € 500, 00 voor 2 maanden, de toegang weigeren, gebeurt al in een hoop landen. Dus in je eigen onderhoud voorzien als je hier wilt komen, zonder te werken. Immers je bent tourist.
Simpel te regelen, enkele keren meegemaakt in op vliegvelden waaronder een aantal keren in Frankfurt. dat er gelijk controle was, na het verlaten van het vliegtuig. Degene met te weinig financiele middelen of zondedr garantverklaring werd de toegang geweigerd.
We zijn hier niet in Frankfurt maar als jij denkt dat ze dat hier gaan doen dan kan dat wel eens een teleurstelling worden. Je kan het aankaarten maar dat moet je dat motiveren. Kom je weer op de hoerenloper die geen sex met een man wil.
 
Pfff lezen beste man..als je niet " per ongeluk" sex met een man wil dan zou ik niet meer naar een prostituee gaan. Niemand dwingt je daartoe.
Ah, zijn we al zover gekomen. Meneer/mevrouw de trans heeft dus het recht om mensen te belazeren en verplicht hun hobby te laten beëindigen. Allemaal omdat hij/zij te mentaal kwetsbaar is om gewoon toe te geven dat hij vroeger een ander geslacht had. Grow up zeg. Toffe bende die LGBTQ+, altijd maar spreken over meer rechten, begrip en tolerantie voor iedereen. Maar alleen zolang je 100% het eens bent met hun praatjes. Anders krijg je de keuze: aanpassen of ophoepelen. Heel tolerant allemaal.
 
Ah, zijn we al zover gekomen. Meneer/mevrouw de trans heeft dus het recht om mensen te belazeren en verplicht hun hobby te laten beëindigen. Allemaal omdat hij/zij te mentaal kwetsbaar is om gewoon toe te geven dat hij vroeger een ander geslacht had. Grow up zeg. Toffe bende die LGBTQ+, altijd maar spreken over meer rechten, begrip en tolerantie voor iedereen. Maar alleen zolang je 100% het eens bent met hun praatjes. Anders krijg je de keuze: aanpassen of ophoepelen. Heel tolerant allemaal.
Ik had het niet beter kunnen zeggen @diewanderer
Helemaal mee eens.
 
We zijn hier niet in Frankfurt maar als jij denkt dat ze dat hier gaan doen dan kan dat wel eens een teleurstelling worden. Je kan het aankaarten maar dat moet je dat motiveren. Kom je weer op de hoerenloper die geen sex met een man wil.
ik heb het hier ook al diverse keren meegemaakt met vluchten van uit Bangkok. Gelijk bij de "slurf" opwachten en controleren, en eventueel oppakken.
 
ok, Rony had gelijk over de verklaring

sja ok prima, paar weken bedenktijd zijn ervoor in de plaats gekomen, vrijheid blijheid verder maar ik dacht inderdaad dat er nog een deskundige tussen zat
Je hebt helemaal gelijk, ik had de kennis niet even paraat. Excuses daarvoor.
Er is zo te lezen nog wel een deskundige voor nodig, maar dat stelt niet zo veel voor, een huisarts is al voldoende.
ik vind het allemaal wel iets te makkelijk, zeker als het jonge mensen betreft, die nog op zoek zijn naar hun indentiteit.
 
Ah, zijn we al zover gekomen. Meneer/mevrouw de trans heeft dus het recht om mensen te belazeren en verplicht hun hobby te laten beëindigen. Allemaal omdat hij/zij te mentaal kwetsbaar is om gewoon toe te geven dat hij vroeger een ander geslacht had. Grow up zeg. Toffe bende die LGBTQ+, altijd maar spreken over meer rechten, begrip en tolerantie voor iedereen. Maar alleen zolang je 100% het eens bent met hun praatjes. Anders krijg je de keuze: aanpassen of ophoepelen. Heel tolerant allemaal.
Ze verplichten niemand tot iets. Een hobby??? Wel een beste anti trans tirade dit. Je kan ook gewoon kijken waar je naar binnen stapt.
 
Ah, zijn we al zover gekomen. Meneer/mevrouw de trans heeft dus het recht om mensen te belazeren en verplicht hun hobby te laten beëindigen. Allemaal omdat hij/zij te mentaal kwetsbaar is om gewoon toe te geven dat hij vroeger een ander geslacht had. Grow up zeg. Toffe bende die LGBTQ+, altijd maar spreken over meer rechten, begrip en tolerantie voor iedereen. Maar alleen zolang je 100% het eens bent met hun praatjes. Anders krijg je de keuze: aanpassen of ophoepelen. Heel tolerant allemaal.
Jij snapt het 👍
Het is te gek voor woorden dat ik dan maar doodleuk niet meer naar prostituees zou moeten gaan als ik niet onbedoeld met een trans in bed wil belanden
 
ik heb het hier ook al diverse keren meegemaakt met vluchten van uit Bangkok. Gelijk bij de "slurf" opwachten en controleren, en eventueel oppakken.
Nogmaals kaart het aan. Bij bv een politicus. Die zal overigens wel willen weten waarom jij dat zo graag wil.
Ben je nog nooit bij een dvp geweest die hier illegaal aan het werk was?
 
We zijn hier niet in Frankfurt maar als jij denkt dat ze dat hier gaan doen dan kan dat wel eens een teleurstelling worden. Je kan het aankaarten maar dat moet je dat motiveren. Kom je weer op de hoerenloper die geen sex met een man wil.
ik zal verder niet meer ingaan op je commentaar, naar mijn idee raken ze kant noch wal. Als je niet verder wilt denken dan dat het de wet is, ben je mijn inziens ook uitgepraat en is het zonden van ons beiden tijd.
 
Laatst bewerkt:
@jerom6 zijn enige argumentatie is dat het de wet is. Dat is geen waardevolle argumentatie, want de wet is maar wat er onderling in het parlement beslist wordt. En laat de LGBTQ+-lobbygroepen daar nu net een heel, heel lange arm hebben. Om vervolgens op te roepen dat wij dan maar bij de politiek moeten gaan klagen is zo mogelijk nog grotere onzin, alsof ze naar eender wie gaan luisteren, tenzij je een heel grote cheque meebrengt. De fracties in het parlement die bedenkingen hebben bij de huidige trans-ontwikkelingen worden nu al weggezet als transfoob, populistisch of whatever scheldwoord ze op links nu weer hebben uitgedacht.
 
De fracties in het parlement die bedenkingen hebben bij de huidige trans-ontwikkelingen worden nu al weggezet als transfoob, populistisch of whatever scheldwoord ze op links nu weer hebben uitgedacht.
of ze worden weggezet in de hoek van extreem rechts, althans in Nederland.
 
Jij snapt het 👍
Het is te gek voor woorden dat ik dan maar doodleuk niet meer naar prostituees zou moeten gaan als ik niet onbedoeld met een trans in bed wil belanden
Of beter kijken. Je gaat naar een prostituee en daar heb je sex mee en dan kom je erachter dat je met een man bent geweest? Gaat ze je dat achteraf zeggen? Of wordt je gebeld?
En als jij het te gek voor woorden vindt dan moet je er wat aan doen. Heb ik je al tig keer gezegd alleen dat kan niet anoniem. Of denk je dat er een beleidsmaker hier meeleest en denkt dat is inderdaad te gek voor woorden? Dus hoedan denk jij dat je het voor elkaar krijgt dat een trans prostituee het moet aangeven dat ze trans is?
De wet veranderen? En dan kom je weer op hoerenloper wil dat transhoeren aangeven dat ze omgebouwd zijn. Ga je dat doen? En denk je dat je ook maar een kans hebt? Hoerenlopers staan niet in een hoog aanzien in de maatschappij.
Dus als jij wil dat transen dat moeten aangeven dan moet jij maar eens vertellen hoe dat moet gebeuren met die wet die er is. Want in al die discussies kom je niet met een oplossing maar zoek je medestanders voor je zaak.
 
Of beter kijken. Je gaat naar een prostituee en daar heb je sex mee en dan kom je erachter dat je met een man bent geweest? Gaat ze je dat achteraf zeggen? Of wordt je gebeld?
En als jij het te gek voor woorden vindt dan moet je er wat aan doen. Heb ik je al tig keer gezegd alleen dat kan niet anoniem. Of denk je dat er een beleidsmaker hier meeleest en denkt dat is inderdaad te gek voor woorden? Dus hoedan denk jij dat je het voor elkaar krijgt dat een trans prostituee het moet aangeven dat ze trans is?
De wet veranderen? En dan kom je weer op hoerenloper wil dat transhoeren aangeven dat ze omgebouwd zijn. Ga je dat doen? En denk je dat je ook maar een kans hebt? Hoerenlopers staan niet in een hoog aanzien in de maatschappij.
Dus als jij wil dat transen dat moeten aangeven dan moet jij maar eens vertellen hoe dat moet gebeuren met die wet die er is. Want in al die discussies kom je niet met een oplossing maar zoek je medestanders voor je zaak.
Dat ben ik met je eens, ze horen het inderdaad van te voren aan te geven, probleem opgelost
 
De wet veranderen? En dan kom je weer op hoerenloper wil dat transhoeren aangeven dat ze omgebouwd zijn. Ga je dat doen? En denk je dat je ook maar een kans hebt? Hoerenlopers staan niet in een hoog aanzien in de maatschappij.
Jij bekijkt het op een mechanische, kille manier. En de facto denk ik dat je gewoon gelijk krijgt. Er is geen andere optie dan de wandelbroek aan de haag te hangen.

'Wij' bekijken het op een ethische manier en vinden het dieptriest dat dit de toekomst is die ons wacht. Dat jij daarop alleen maar kan reageren met het doorbomen en tientallen keren herhalen van jullie bevoorrechte positie (de wetgever in jullie lobby-achterzak), vind ik beangstigend kil. Geweldige wereld wordt dat, waarin zo'n figuren het voor het zeggen hebben.
 
of in ze worden weggezet in de hoek van extreem rechts, althans in Nederland.
Die fracties die daar vraagtekens bij zetten hebben het erover dat we bestuurd worden door hagedis mensen en dat het blanke ras superieur is ( hebben ze zelfs boeken over geschreven,)
Niet zo heel vreemd dat die als extreem rechts worden weggezet.
 
of ze worden weggezet in de hoek van extreem rechts, althans in Nederland.
Hier in Vlaanderen ook. Inmiddels stem ik Vlaams Belang, zoals 25% van de Vlamingen. Allemaal te negeren nazistisch gespuis, volgens de klassieke partijen. Hun partijprogramma is nochtans softer dan het programma van die klassieke partijen nog geen 20 jaar geleden :ROFLMAO:

Vijftien jaar geleden stelde ik verdomme nog op de communisten, totdat heel deze woke-onzin zijn intrede deed en ik en vele anderen zogezegd naar rechts opschoven. Neenee, de politiek is naar (sociologisch) links opgeschoven (ook Vlaams Belang, vroeger zou ik er nooit op gestemd hebben wegens te extreem), ik ben wel degelijk hetzelfde gebleven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan