Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.913
09/10/21
4.201
19
Wat vinden jullie is het verstandig om voor een uur seks te kiezen? Ik denk dat een date van een uur vaak overbodig is omdat je in de praktijk toch niet zolang binnen blijft. Vaak genoeg meegemaakt dat een uur seks niet wordt afgemaak, je komt of zelf te snel klaar waardoor je kunt gaan of de dvp probeert je snel af te werken. Je kunt beter voor een halfuur kiezen of in sommige gevallen voor 45 minuten waar de afgesproken tijd wel vaak wordt afgemaakt.
 
Ik kies over het algemeen voor een 30 - 90 minuten, afhankelijk van de dame. In het verleden ook wel 120 minuten gedaan. Maar dat is dus niet 90% van de tijd sex, maar dat is meer dan alleen sex. Dat is ongeveer 50-60% van de tijd sex, en de rest "andere" dingen.

Ik doe regelmatig overnachtingen, en dat is meer dan bed tijd... Het is gewoon relaxen, meer dan genoeg sex, dan slapen, en dan weer ochtend sex :) . En afhankelijk waar je het doet, met wie je het doet, kunnen de kosten heel erg meevallen...! Maar in NL is dat jammer genoeg niet te betalen, tenzij de dame meer een FWB is, dan kan het voor een paar honderd euro al ;).
 
Location, location, location...

Bij een raam zou ik waarschijnlijk altijd het standaardnummertje nemen. De dames zijn meer aan korte sessies gewend.
Prive/Club half uur - in een club misschien bij de derde sessie een uur, met 45 pijpen en dan nog even neuken.

Ik heb een aantal dates van een uur gehad. Vaak na 15 min al klaar gekomen, en dan de rest aangevuld met laten pijpen.

Het beste zijn de 30 min dates die plots 45 duren - zonder bij te betalen.
 
Het ligt idd erg aan de qualiteit van het contact en aan wat je wilt. Kom je puur voor het neuken, misschien nog laten pijpen van tevoren, dan kan je het vast kort houden. Maar kom je voor een echte GFE, met uitgebreid voorspeel en beffen, dan doe ik geregeld ten minste 1 uur. Het zelfde als je voor een massage met volledige extra service komt (Thaise salon).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk altijd voor een uur gekozen en ben daar uiterst zelden aan bedrogen geweest. Slechts een paar maal is het me overkomen dat ik sneller buitengewerkt werd of dat het na het klaarkomen over en uit was.
Ik ben wel erg voorzichtig in mijn keuze van de dames waarmee ik sex wil beleven.
En daar heb ik altijd geluk bij gehad, op die enkele uitzonderingen na.
Ik vind het maar niks om onmiddellijk te gaan neuken, en eenmaal klaargekomen te zijn het pand weer te verlaten. Ik ga altijd voor de full-service, lekker rustig beginnen met tongzoenen, beffen, pijpen en andere geile opwindenden spelletjes om dan langzaam over te gaan naar de grote manoeuvres. En nadien zelfde weg terug afbouwen. En is het uurtje nog niet om (wat meestal het geval is, ik kom ook vrij snel klaar), dan gaan we liefst voor een tweede rondje. En zelden heb ik dames gehad die daar niet voor open staan. Veelal moet ik zelf wel de eerste aanzet geven voor het volgende rondje, maar er zijn gelukkig veel dames die zelf het heft in handen nemen en me weer op oorlogssterkte brengen en klaar voor de volgende ronde.
Ga maar eens bij Manuela, als je daar je zaadjes hebt geleverd, gaat het al snel door haar hoofd "Zou er nog wat sperma extra te krijgen zijn." En zij zal al vlug een tweede keer, en als het lukt liefst nog meerdere keren doen komen. Het uurtje wordt altijd mooi volgemaakt. En zij is zeker niet de enige die je een gereserveerd en betaald uur tot het einde toe laat beleven met heerlij geile sex, of een lekkere afsluitende geile massage.
Ik lees hier wel veel van wandelaars die erover klagen dat ze snel buitengewerkt worden, maar daar heb ik slechts uiterst zelden wat van ondervonden. Ik prijs me wel gelukkig. Ik legde dit ooit voor aan een mij zeer goed gekende dame waar ik een goede klik mee heb, en zij antwoordde daarop dat er nogal wat onbeschofte en/of onrespectvolle wandelaars zijn en ja die werkt ze dan ook wel sneller buiten.
Blijkbaar ligt er toch ook wel heel veel aan de houding en mentaliteit van de wandelaars.
 
Ik heb eigenlijk altijd voor een uur gekozen en ben daar uiterst zelden aan bedrogen geweest. Slechts een paar maal is het me overkomen dat ik sneller buitengewerkt werd of dat het na het klaarkomen over en uit was.
Ik ben wel erg voorzichtig in mijn keuze van de dames waarmee ik sex wil beleven.
En daar heb ik altijd geluk bij gehad, op die enkele uitzonderingen na.
Ik vind het maar niks om onmiddellijk te gaan neuken, en eenmaal klaargekomen te zijn het pand weer te verlaten. Ik ga altijd voor de full-service, lekker rustig beginnen met tongzoenen, beffen, pijpen en andere geile opwindenden spelletjes om dan langzaam over te gaan naar de grote manoeuvres. En nadien zelfde weg terug afbouwen. En is het uurtje nog niet om (wat meestal het geval is, ik kom ook vrij snel klaar), dan gaan we liefst voor een tweede rondje. En zelden heb ik dames gehad die daar niet voor open staan. Veelal moet ik zelf wel de eerste aanzet geven voor het volgende rondje, maar er zijn gelukkig veel dames die zelf het heft in handen nemen en me weer op oorlogssterkte brengen en klaar voor de volgende ronde.
Ga maar eens bij Manuela, als je daar je zaadjes hebt geleverd, gaat het al snel door haar hoofd "Zou er nog wat sperma extra te krijgen zijn." En zij zal al vlug een tweede keer, en als het lukt liefst nog meerdere keren doen komen. Het uurtje wordt altijd mooi volgemaakt. En zij is zeker niet de enige die je een gereserveerd en betaald uur tot het einde toe laat beleven met heerlij geile sex, of een lekkere afsluitende geile massage.
Ik lees hier wel veel van wandelaars die erover klagen dat ze snel buitengewerkt worden, maar daar heb ik slechts uiterst zelden wat van ondervonden. Ik prijs me wel gelukkig. Ik legde dit ooit voor aan een mij zeer goed gekende dame waar ik een goede klik mee heb, en zij antwoordde daarop dat er nogal wat onbeschofte en/of onrespectvolle wandelaars zijn en ja die werkt ze dan ook wel sneller buiten.
Blijkbaar ligt er toch ook wel heel veel aan de houding en mentaliteit van de wandelaars.
Welke Manuela? 😊
 
Ik lees hier wel veel van wandelaars die erover klagen dat ze snel buitengewerkt worden, maar daar heb ik slechts uiterst zelden wat van ondervonden. Ik prijs me wel gelukkig. Ik legde dit ooit voor aan een mij zeer goed gekende dame waar ik een goede klik mee heb, en zij antwoordde daarop dat er nogal wat onbeschofte en/of onrespectvolle wandelaars zijn en ja die werkt ze dan ook wel sneller buiten.
Blijkbaar ligt er toch ook wel heel veel aan de houding en mentaliteit van de wandelaars.
Precies!
Maar... hier op dit forum ligt het natuurlijk (bijna) altijd aan de dames...
 
Als je de 65 bent gepasseerd heb je dat uur hard nodig, en het is toch fijn om allerlei standjes en mogelijkheden uit te proberen , en om in de laatste minuut pas klaar te komen.
Ook in de Thaise salon kies ik voor een uur want alleen die dametjes zien kans om mij nog meerdere keren te laten spuiten
Refereer jij hier nu naar medewandelaars ouder dan 65 of spreek je voor jezelf? In dat laatste geval heb ik dan toch iets van :oops::oops: als je schrijft van in het massage salon meerdere keren te spuiten binnen een uur. Beetje contradictio tgo je eerste zin. In elk geval dikke pluim voor je als je dit nog kan op die leeftijd. Vooral gezond geleefd veronderstel ik dan.
 
De eerste date doe ik altijd een half uurtje. Dan kan je even kijken of er een klik is met de dame en hoe de dame de afspraken nakomt.
Werkt het niet dat is de schade te overzien.
Is de klik er en was het een fijne date dan kan er altijd voor kiezen om de volgende langer te plannen.
 
Manuela in Brasschaat.
... maar er zijn nog meerdere dames doe je deze eerlijke service bieden.
Ja!
Zoals Coco, Xena, Kyara, Sharon, Lisa, Manon, Fleur, Lente, Lucia, Phoenix, Ruby, Kali, Nicole, Marta, Melanie... Moet ik nog verder gaan?

But... 'It takes two to tango'! Je moet er dus zelf ook wat moeite voor doen om het leuk en interessant te houden! Wat een feest in bed! Dan vliegen twee uur zo voorbij! Kan ik je verzekeren...
 
Ik betaal bij de meesten alleen maar half uurtjes; gelijk actie zodra ik binnenkom (altijd fris en schoon bij aankomst dus daar bespaar ik ook tijd op) en kom toch alleen maar 1 x. Als ze daarna willen praten prima maar daar ga ik niet voor betalen. En meestal blijf ik ruim over de betaalde tijd bij mijn vaste dames die mijn gezelschap gewoon fijn vinden. 😉
 
Wat vinden jullie is het verstandig om voor een uur seks te kiezen? Ik denk dat een date van een uur vaak overbodig is omdat je in de praktijk toch niet zolang binnen blijft. Vaak genoeg meegemaakt dat een uur seks niet wordt afgemaak, je komt of zelf te snel klaar waardoor je kunt gaan of de dvp probeert je snel af te werken. Je kunt beter voor een halfuur kiezen of in sommige gevallen voor 45 minuten waar de afgesproken tijd wel vaak wordt afgemaakt.
Persoonlijk, met een echte topper waarmee ik meteen een stijve pik krijg is een kwartier intens vrijen en klaar komen ideaal. Dus ik zal altijd voor een halfuur kiezen. De laatste 10 minuten gebruik ik dan om bij te komen, even babbelen met de dame en mijn kleren aan te trekken.
 
Als ik een dame voor de 1e keer bezoek boek ik max een half uur, als het tegenvalt ben je in elk geval niet teveel geld kwijt. Boekte eerst altijd 1 uur maar heb van mijn fouten geleerd en boek nu alleen nog maar een uur als ik de dame goed ken en weet wat ik kan verwachten.

Het is ook behoorlijk zonde van je geld als je een uur boekt en de dame stelt je teleur of wilt je zsm de deur uitwerken.

Als ik naar een privehuis ga bel ik soms vtv of ik rij er gewoon naartoe. Is er een dame beschikbaar die ik ken boek ik een uur en als ik een nieuwe dame kies dan boek ik een half uur.
 
Het ligt er natuurlijk erg aan wat je zoekt in je bezoek. Zo heb ik zelf nog nooit een date gehad van minder dan 4 uur, vind het fijn om de dame eerst wat beter te leren kennen.
Ik bezoek al meerdere jaren nog maar een viertal dezelfde dames. Van hen weet ik, uit rijke ervaring met hen, dat zij niet op de klok kijken en me een gereserveerd uurtje ook vol maken en ook moeite doen om actief te blijven. Logisch, anders ging ik er niet zo dikwijls naartoe. Soms neem ik bij een speciale gelegenheid wel eens twee uur. Maar vier uur, dat houdt pielemans waarschijnlijk (zeker weten) niet meer uit.
Het is wel zo dat bij deze dames een uur een uur is en twee uur twee uur, maar soms kan het wel eens een beetje uitlopen. Maar daar mag je geen misbruik van maken.
 
Ik kies over het algemeen voor een 30 - 90 minuten, afhankelijk van de dame. In het verleden ook wel 120 minuten gedaan. Maar dat is dus niet 90% van de tijd sex, maar dat is meer dan alleen sex. Dat is ongeveer 50-60% van de tijd sex, en de rest "andere" dingen.

Ik doe regelmatig overnachtingen, en dat is meer dan bed tijd... Het is gewoon relaxen, meer dan genoeg sex, dan slapen, en dan weer ochtend sex :) . En afhankelijk waar je het doet, met wie je het doet, kunnen de kosten heel erg meevallen...! Maar in NL is dat jammer genoeg niet te betalen, tenzij de dame meer een FWB is, dan kan het voor een paar honderd euro al ;).

FWB zou wat mij betreft voor niets moeten zijn. Anders is het geen 'Friend', maar gewoon een goedkope DVP.
 
Heb onlangs een dvp bezocht, afspraak 1 uur/ 2x komen.
Toen na 35 min ronde 2 zou beginnen had ze pijn 🙄.
Heb gewoon het prijsverschil tussen 30 & 60 min teruggevraagd en ontvangen.
Zo kan het dus ook !
Sommigen zijn wel zo netjes maar bij de meesten kun je dat wel vergeten je geld ben je kwijt. Voor mij is een halfuur op safe spelen de meeste dvp's maken die halfuur af, in sommige gevallen mag ik zelfs langer blijven en krijg ik waar voor me geld.
 
Laatst bewerkt:
Mij lijkt een half uur echt verschrikkelijk. Ieder zijn ding.
Persoonlijk vind ik een halfuurtje soms wel lekker als ik van te voren al een hele dag geil heb rondgelopen (dat is dan voor mij genoeg opgebouwd)
Vluggertjes heb je nu eenmaal ook in een relatie, en dat zijn meestal nog de meest lekkere. maar evengoed doe ik wel afspraken van 1 uur of langer als ik meer zin heb in zoenen , beffen etc. hangt een beetje af van de dame , of ze zin heeft in die diepere binding. Er zijn maar weinig dames die graag zoenen met klanten, en nog minder dames die ik innig wil zoenen. Maar voor een paar geldt dat dus wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan