Recensie Isabel, Amsterdam, Molensteeg 6-1 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.603
01/07/21
1.688
90
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Isabel is een goedlachse Dominicaanse, die ik al vaak heb bezocht.
Ik kom binnen en ze pakt je gelijk vol op de bek, of best friends elkaar lang niet gezien hebben en soms is dat ook zo.
Ze pijpt je eerst zonder condoom en slobbert er lekker op los, in de tijd heeft ze geleerd om hem aardig deepthroat te nemen.
Daarna neuken met condoom.
Bij de tweede keer dat ik bij haar was was ik zo geil dat hij er zo in floepte en sindsdien doen we het zonder.
Maar later leerde ik dat ik niet de enige ben, die dat zo doet.
Ik moet haar ook altijd effe beffen en als je dat met overtuiging doet, dan komt ze geheid klaar, je voelt haar kutsappen stromen.
Soms komt ze meerdere keren klaar als ik blijf beffen.
Na het pijpen, rimt ze meest mijn kontgaatje of er een potje nectar verstopt zit.
Neuken doen we in allerlei standjes, de ene keer het hele repertoire, de andere keer verschiet ik mijn kruit al in missio.
Maar als jij effe moe bent, dan neemt zei weer de leiding, cowgirl on top of reverse of pijpen.
Ik heb haar ook wel een paar keer anaal genomen, soms erg lekker, soms wat minder.
Trio's gedaan met Angela eveneens Dominicaanse, stond vroeger in hetzelfde pand, maar staat nu paar deuren verderop.
Ooit binnengestapt bij Isabel vanwege de goede recensies, ondanks dat het niet helemaal mijn type is.
Maar al gauw werd ze een vaste waarde, althans voor coronatijd.
Dit jaar pas recent 1x geweest, omdat mijn mogelijkheden wat beperkt zijn om de ramen te bezoeken.
Binnenstappen bij Isabel is altijd een feestje
 
Ik ben ook verschillende keren bij Isabel geweest. Heel aardig en in het begin vond ik het ook allemaal heel spannend en opwindend met haar. Heb haar echt wel vaak bezocht. Maar het werd een beetje minder. Kan ook door mezelf geweest zijn. Vind haar nog steeds goed en aardig. Maar ga toch een tijdje niet meer naar haar toe. Misschien over een paar maanden weer. Maar als je nooit bij haar geweest bent. Zeker een keer naar binnen gaan. Valt echt niet tegen.
 
Intiem: 4,00 ster(ren)
Pijpen: 5,00 ster(ren)
Zoenen: 4,00 ster(ren)
Aftrekken: 3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant: 5,00 ster(ren)
Tongzoenen: 4,00 ster(ren)
Anaal bij klant: 5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker: 3,00 ster(ren)
Highclass companion: 5,00 ster(ren)
Extra's:
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren

Isabel is een goedlachse Dominicaanse, die ik al vaak heb bezocht.
Ik kom binnen en ze pakt je gelijk vol op de bek, of best friends elkaar lang niet gezien hebben en soms is dat ook zo.
Ze pijpt je eerst zonder condoom en slobbert er lekker op los, in de tijd heeft ze geleerd om hem aardig deepthroat te nemen.
Daarna neuken met condoom.
Bij de tweede keer dat ik bij haar was was ik zo geil dat hij er zo in floepte en sindsdien doen we het zonder.
Maar later leerde ik dat ik niet de enige ben, die dat zo doet.
Ik moet haar ook altijd effe beffen en als je dat met overtuiging doet, dan komt ze geheid klaar, je voelt haar kutsappen stromen.
Soms komt ze meerdere keren klaar als ik blijf beffen.
Na het pijpen, rimt ze meest mijn kontgaatje of er een potje nectar verstopt zit.
Neuken doen we in allerlei standjes, de ene keer het hele repertoire, de andere keer verschiet ik mijn kruit al in missio.
Maar als jij effe moe bent, dan neemt zei weer de leiding, cowgirl on top of reverse of pijpen.
Ik heb haar ook wel een paar keer anaal genomen, soms erg lekker, soms wat minder.
Trio's gedaan met Angela eveneens Dominicaanse, stond vroeger in hetzelfde pand, maar staat nu paar deuren verderop.
Ooit binnengestapt bij Isabel vanwege de goede recensies, ondanks dat het niet helemaal mijn type is.
Maar al gauw werd ze een vaste waarde, althans voor coronatijd.
Dit jaar pas recent 1x geweest, omdat mijn mogelijkheden wat beperkt zijn om de ramen te bezoeken.
Binnenstappen bij Isabel is altijd een feestje
Wat zijn haar werkdagen en tijden??
 
Isabel werkt alle dagen, behalve de woensdag, Molensteeg 6-1.
Begint meestal tussen 08.00 en 8.30 uur en stopt tussen 17.00 en 17.30 uur.
Werkt soms wat langer door, als je op de valreep binnenkomt.
 
Het leven is niet zonder risico, zeker in deze corona tijden.
Oke, daar ben ik inmiddels voor ingeent.
Maar nog nooit wat opgelopen, van de incidentele keer dat het bare gebeurt.
 
Ik heb Isabel drie keer bezocht. Eerste keer alleen pijpen (zonder condoom), de andere twee keren ook geneukt.

Over het algemeen kan ik zeggen; beste prijs-kwaliteit verhouding die je kunt krijgen. Persoonlijk vind ik alleen het tongzoenen een beetje te wild en ongecontroleerd. Ben meer van het langzame, sensuele tongzoenen. Maar dat ze het al doet voor deze prijs kan ik alleen maar waarderen.

Tweede puntje; de laatste twee keer mocht ik op het laatste moment steeds geen anaal, ondanks dat ze vooraf zei van wel. Misschien dat ik het nog eens probeer en desnoods aanbied om €50 extra te betalen, want wil haar toch graag eens in die lekkere kont van d'r neuken.

Ze is trouwens wel afgevallen, maar heeft nog steeds die lekkere rondingen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor mijn 1e bezoek bij Isabel, tevens sinds jaren weer een raamdame bezocht. Gelukkig kon ik nav de positieve ervaringen van anderen direct op mijn doel af. Gelukkig zat Isabel klaar en kon ik meteen naar binnen. Wat een leuke vrouw, geen gezeur en gewoon chill en lekker en ook gezellig napraten. Voor de komende tijd mijn vaste dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag 13 augustus vroeg in de morgen mijn vriendin Isabel weer eens bezocht voor een lange date.
De laatste twee keer was ik nogal snel klaargekomen, dus vandaag al heel vroeg in de morgen effe het eerste zaad geloost.
Uit de kleren en effe staand pijpen, maar al gauw op het bed beland en verder met pijpen.
Isabel pijpt echt lekker en neemt je ballen ook mee en pakt hem af en toe wat dieper in haar mond.
Onderwijl vergeet ze niet om met je te zoenen en te tongen
Daarna heeft ze me langdurig gerimd, thuis mijn gaatje al goed schoongemaakt, haar tong probeert ze echt naar binnen te wurmen.
Verder met neuken zij on top, dat houd ze nu langer vol sinds ze is afgevallen.
Ziet er by the way gewoon erg goed uit nu en ze heeft nog steeds haar grote kont, voor de liefhebbers.
Gewisseld naar doggy en haar langdurig keihard geneukt tegen die grote kont.
Gewisseld naar missio, maar eerst haar langdurig gebeft, ze moest echt weer opgewarmd worden, maar met een paar vingers in haar kut werd ze zo gel als wat en ondertussen ook verder likken aan haar kleine klit.
Naar boven met mij hoofd, zoenen/tongen en mijn pik in missio naar binnen.
Lekker doorneuken, wisselen naar pijpen en rimmen.
Haar anale gaatje gerimd en voorzichtig een vingertje erin, ze had 6 - 7 maanden geen anaal gedaan,
Bij de zevende poging kreeg ik hem eindelijk anaal naar binnen, voorzichtig was erg gevoelig
Floep eruit en weer een tijd kutten voordat ik hem er opnieuw in had.
Effe doorgeneukt in haar strakke kontje, kreunend doorstond ze dat, totdat ik hem er maar weer uithaalde.
Effe mijn paal wassen en verder sexen
Pijpen en rimmen
Nog wat standjes
Ik zei tegen haar dat ik vandaag kon blijven gaan zonder klaar te komen
Na ruim een uur, maar gestopt op mijn verzoek, Isabel wilde nog wel door, maar mijn eikel werd toch wel erg rood en gevoelig.
Ongeremde ruige sex, dat was het en superlekker
Zal niet lang duren voordat ik op herhaling ga
 
Ben laatst ook bij Isabel geweest en ze is erg afgevallen. In een paar weken tijd wel 15 kg. Teveel en te snel als je het mij vraagt. Ik vond haar oude figuur aantrekkelijker. Haar borsten zijn helaas ook geslonken. Haar service en inzet nog steeds top maar mis wel haar stevige postuur.
 
Nog even over haar werktijden want makkebeer schrijft dat ze meestal tussen 08.00 uur en 08.30 uur begint en tussen 17.00 uur en 17.30 uur stopt

Dit is niet juist aangezien ze vanaf 10.00 uur begint. Dat appt ze me ook altijd als ik vraag of ze op een bepaalde dag werkt. Het zou best kunnen dat ze soms iets eerder begint want trof haar ook wel eens even voor 10.00 uur aan.
Voor wat betreft haar eindtijd ligt die rond 17.00 uur maar ook voor die tijd is ze soms al gestopt dus als je zeker wil zijn van een bezoek zou ik zeker niet later als 16.30 uur voor haar raam gaan staan. Woensdag is ze altijd vrij.
 
Dat waren haar tijden voor de coronacrisis.
Kan ze dus best aangepast hebben, want s'ochtends vroeg kom je nu alleen de schoonmaakploeg tegen.
Zondagmorgen 9.30 slechts 3 ramen bezet.
Isabel heeft in ieder geval deze zondag niet gewerkt.
Beste is even bellen of appen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn favoriete lieveling is al anderhalve maand 'missing in action' -- eerst was het bij het privé-huis "morgen is ze er weer", toen "over 2 dagen", daarna "eind van de week komt ze terug", dan "ja ze is een beetje ziek, beetje vakantie, na het weekeinde weer" en dan "drie weken vakantie". Die 3 weken waren begin vorige week voorbij en eergisteren was het "maandag is ze terug" al was reserveren niet mogelijk want "bel tevoren, dan weten we of ze er is" en vandaag was het dus opnieuw "bel morgen nogeens."

Ik had me er enorm op verheugd dus ging dan maar wat anders verzinnen.

Naar de Molensteeg 6 gereden/gewandeld en gevraagd aan de kleine schoonheid die daar zat of zij Isabel is. Ze zat te praten met een Aziatische vrouw die een stukje achter haar op de grond gehurkt zat.

Bijzonder knap, hartelijk en vriendelijk. Gesprek was niet eenvoudig omdat ze nauwelijks Nederlands of Engels spreekt, dus als ik vroeg of ze naast me kwam liggen, ging ze op me zitten. Geeft niet, ook fijn. Haar houding is heel nuchter en grappig, voortdurend zoiets van "geen punt ik heb wel gekker meegemaakt."

Meestal lukt klaarkomen me niet een eerste of tweede bezoek dus hoewel ze ijverig wilde doorgaan, stelde ik haar gerust, het was wel goed zo, gewoon leuk haar nog wat aan te kijken en te strelen. Een pracht wezentje.
 
Mijn favoriete lieveling is al anderhalve maand 'missing in action' -- eerst was het bij het privé-huis "morgen is ze er weer", toen "over 2 dagen", daarna "eind van de week komt ze terug", dan "ja ze is een beetje ziek, beetje vakantie, na het weekeinde weer" en dan "drie weken vakantie". Die 3 weken waren begin vorige week voorbij en eergisteren was het "maandag is ze terug" al was reserveren niet mogelijk want "bel tevoren, dan weten we of ze er is" en vandaag was het dus opnieuw "bel morgen nogeens."

Ik had me er enorm op verheugd dus ging dan maar wat anders verzinnen.

Naar de Molensteeg 6 gereden/gewandeld en gevraagd aan de kleine schoonheid die daar zat of zij Isabel is. Ze zat te praten met een Aziatische vrouw die een stukje achter haar op de grond gehurkt zat.

Bijzonder knap, hartelijk en vriendelijk. Gesprek was niet eenvoudig omdat ze nauwelijks Nederlands of Engels spreekt, dus als ik vroeg of ze naast me kwam liggen, ging ze op me zitten. Geeft niet, ook fijn. Haar houding is heel nuchter en grappig, voortdurend zoiets van "geen punt ik heb wel gekker meegemaakt."

Meestal lukt klaarkomen me niet een eerste of tweede bezoek dus hoewel ze ijverig wilde doorgaan, stelde ik haar gerust, het was wel goed zo, gewoon leuk haar nog wat aan te kijken en te strelen. Een pracht wezentje.
Ben ik toch wel nieuwsgierig wie je favoriete dame was. Ik weet dat er 1 uit Amsterdam vertrokken is, en nu in alphen ad Rijn werkt
 
Ben ik toch wel nieuwsgierig wie je favoriete dame was.
Dat is Suzy https://prive42.nl/suzy/ - ik heb al eens over haar geschreven. Knap, vrolijk, hoffelijk, attent, zoent ongelooflijk heerlijk, heeft er zelf ook veel pret van wanneer ik bij een heftig orgasme in onbedaarlijke schaterlach uitbreek. Maar is dus al lange tijd min of meer spoorloos. Wanneer ik dan elders collega's van haar opzoek ga ik er maar vanuit dat ik dat doe met haar stilzwijgende instemming (grapje!). Bij privé42 heb ik eenmaal een ander bezocht maar daar kreeg ik de 'slappe lach' van, de vrouw deed echt oprecht haar best maar ik vond het een klucht. De laatste tijd zijn er andere vrouwen, als ik de website en hun Twitter bekijk, echte knapperds ook, maar ik wil op die ene plek toch liefst gewoon met Suzy zijn.
 
Ja, ik zag het bordje ook. De plakplaatjes zijn mij niet eens opgevallen, veel vrouwen hebben die. Mijn vorige partner vond het vreemd dat ik niet goed kon zien of ze zich wel of niet had opgemaakt. Die dingen vallen mij niet op.
 
Normaal is ze er overdag iedere dag behalve woensdag en op speciale feestdagen en vakanties. Dus grote kans dat je haar treft als ze niet bezet is.
 
Ik zag haar bij de molensteeg staan een goedlachse dame met van die heerlijke rondingen waar ik zo van hou. Maar ik had pech die dag omdat van die stomdronken toeristen voor het raam stonden te schreeuwen en de weg blokkeerden. Het is maar dat ik ver weg woon anders had ik haar allang bezocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan