Recensie Isabella, Antwerpen, Schippersstraat 22/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
263
21/09/21
432
33
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Isabella zat voor de zomer in hetzelfde pand maar achter het linkse raam. Dan heb ik haar een tijd niet meer gezien en nu is ze terug en zit ze achter het middelste raam. Toen ze links zat was ze echt onafgebroken op haar gsm bezig, momenteel kijkt ze al eens op ook 😄

Haar borsten vind ik echt prachtig! Ze is wel degelijk mollig maar dat mag ook al eens een keer. Ze komt misschien wat nors over als je ze ziet zitten maar dat is ze eigenlijk niet. Pijpen doet ze goed en het intieme was zeker de moeite. Vijftig euro goed besteed. Ga ze nog bezoeken.
 
Isabella zat voor de zomer in hetzelfde pand maar achter het linkse raam. Dan heb ik haar een tijd niet meer gezien en nu is ze terug en zit ze achter het middelste raam. Toen ze links zat was ze echt onafgebroken op haar gsm bezig, momenteel kijkt ze al eens op ook 😄

Haar borsten vind ik echt prachtig! Ze is wel degelijk mollig maar dat mag ook al eens een keer. Ze komt misschien wat nors over als je ze ziet zitten maar dat is ze eigenlijk niet. Pijpen doet ze goed en het intieme was zeker de moeite. Vijftig euro goed besteed. Ga ze nog bezoeken.
Overdag zit er op de zelfde plaats een dame die er qua uiterlijk aan de zelfde beschrijving voldoet. Ze zal net ietsje ouder zijn. Gezien ik haar al enkele jaren op de zelfde plaats gespot heb. Vroeger was ze wat slanker. Maar nog steeds mooi. Zou haar eens willen bezoeken. Maar is altijd druk bezet. Misschien ook genoeg klanten. Gezien ze weinig oogcontact zoekt met voorbijgangers.
 
Overdag zit er volgens mij de onevenaarbare ongenaakbare Claudia. Als ze vaak bezet zijn heeft dat meestal een reden .
Claudia heeft wel geen zwart haar maar eerder donkerbruin.
Er is hier zeker een topic van haar.
 
Vorige week zag ik Claudia een keer op 22/3 zitten. Daarna een paar keer niet gezien. Maya lijkt naar 22/1 verhuisd te zijn. Haar ik al een aantal keren daar gezien. Claudia was niet slecht, maar ik ben wel beter gewend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan