Recensie Isabella, Den Haag (vh Dordrecht, Amsterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sadowscy

Newbie
11
17/06/22
14
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7893090-isabella
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
communication with the girl was terrible. Agreed to the price for 1 hour but it is only for 1 time. Whoever left the review on kinky is either a fake reviewer or somehow got the best service that she has ever given. While I was there there her phone kept going off. Despite the room having a bed, had to fuck on a tiny sofa.

when I left the area I think another client was waiting outside.

Only pro is that the girl is the girl in the pictures, young and very cute.

save the trouble and save your wallet some money.
 
Op nzc forum stond al dat ze deze dienst niet aanbied, ook geen interesse in maar dat maakt de review op kinky nog extra twijfelachtig. Ik volg dit draadje aandachtig maar iets in me zegt nog go...
 
Toch is dat wel iemand die in totaal 4 reviews heeft geschreven, waarvan 1 negatief, dat maakt het iets geloofwaardiger. En hij geeft aan dat bare niet kon (wat ik alleen maar goed vind, maar waarom het er dan opzetten en de verkeerde clientele aanspreken?!)

Dat ze eindeloos lang rondhingen en sexten kan ik me niet voorstellen, maar misschien heeft die schrijver te veel bravoure, daar waar Sadowscy hier wat te veeleisend is.

Eigenlijk is zijn kritiek alleen: Telefoon rinkelde vaak, volgende persoon stond al klaar, 2x klaarkomen mocht niet.

Dat laatste vind ik logisch voor 70/120, dat eerste is nog wel te overzien, hoewel ik te veel drukte ook niet plezierig vind, maar hij geeft 1 ster en zegt wel dat ze jong en cute was.

Over de sex zelf zegt hij eigenlijk niets.

Dus de waarheid/je eigen ervaring zou tussen die twee uitersten kunnen liggen.
 
I mean the sex was not very good. You had her demanding to cum right after you put it in her. She lays on her back, and answers a text while fucking her. I didn't come in with too many demands I just asked how many time are allowed for 1 hour and she said two. Her ad also lists way more services that are not provided, the review said she kisses but didn't happen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7893090-isabella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
gisteren contact gehad met deze dame. Dame is degene op foto. Ontvangt in hotel iets buiten centrum van Den Haag. Slanke zuid Amerikaans afkomst. Spreekt niet goed Engels. Eenmaal bij hotel aangekomen stond ze buiten te wachten. Haar man sta ook erbij en wacht buitel in de de lobby. Eenmaal in haar kamer aangekomen even over haar service en kosten onderhandelen. Ik vroeg doe je aan pzc en klaar in mond. Ja antwoord ze. Maar dat kost €300. Daar ga ik niet erop in. Ik zei. Laten we maar normaal doen. En overhandig haar €70 wat op kinky sta. Zij kijkt gelijk in je portemonnee mee en vroeg extra. Het kost €100 totaal met pzc. Ok. Prima zei ik. Gelijk uitkleden en samen douche. Je moest wel stil zijn vanwege buren. Badkamer was vies en nat. Na douchen kreeg ik een handdoek aangeboden wat gebruikt was. Heb dus half afgedroogd en snel op bed gedoken. Zij kwam ook snel erbij. Hoewel ze haar lichaam nog nat is en niet goed afdroogt. Ze pakte cd en plaats gelijk op me jonge heer. Ik zei ga je niet eerst pzc. Nee zei ze en ging snel pijpen. Pijpen was met weinig gevoel en snel. Na enkele minuten stopt ze en ging op haar rug liggen. Ik ging verder op normale standje. Haar poes is erg strak en zei. Niet te hard please. Ze geniet wel ervan. Want ze werd snel vochtig en nat. Je zie veel vocht eruit komen en ze doe goed mee. Daarna haar omgedraaid en verder gegaan met doggy style . Uit verbazing ging het ineens erg stinken. OMG wat een lucht ineens uit haar poes. Ik wilde stoppen eigenlijk maar was nog niet klaar. Dus adem ingehouden en snel proberen om klaar te komen. Kost me beetje moeite maar toch gelukt. Zij voelde dat ik in haar klaar komt en op dat ene moment trekt zij eruit en zei NO. En trok me verder af. Ik spuit de andere helft eruit zonder gevoel. Zij stapte snel uit bed en zei kom wassen. In wc help ze me cd te verwijderen. Ik ging snel wassen vanwege het lucht en haar vocht. Met douchen hebben echter wel plezier. Want ze is dol op douchen en ze was je goed schoon. Na het douchen ging ik zonder afdrogen me aankleden. Vieze handdoeken ga ik niet gebruiken. Tijdens tussendoor nog wat praatjes gedaan. Zij ik geen klokkijker. Maar haar man bel wel paar keertje tussendoor. Ook even tel opnemen met FaceTime om volgende klant te bespreken voor de volgende afspraak. Ik was al klaar om te vertrekken maar ze zei. Blijft nog even. Ik begeleid eruit. Maar zij moest eerst nog een jointje draaien. Voor mij absoluut geen herhaling. Maar alle dingetjes bij elkaar vind ik haar een vreemde vogel en slechte service waarbij zij je geld uit je portemonnee bijna letterlijk eruit wilt plukken . Ik zal zeggen. Sla over
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7893090-isabella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
waarom had ik deze post gemist :( Helemaal eens met TS. Doet er alles aan om zo min mogelijk te doen, je zoveel mogelijk te laten betalen, je zo snel mogelijk weer naar buiten te pushen en mogelijkheden (zoals zoenen) kloppen ook niet. Als je 10 min binnen bent vindt ze het al te lang duren.

Echt 200% af te raden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan