Recensie Jaimy, Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befman69

Newbie
8
13/12/21
7
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-jaimy-nl_8158601
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag impulsieve date met Jaimy. Een mooie, ietswat gezette dame. Ze adverteert op Sexjobs, maar heeft geen foto. Bij het appen krijg je foto toegestuurd. Ze wil zeker weten dat ze je niet kent, vandaar. De date zelf was prima. Had het gevoel dat ze het niet alleen voor het geld deed. Prima sex voor een keer. Miste een klik, vandaar voor mij geen herhalingsgevaar. Maar voor impulsieve sexdate prima!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben afgelopen zaterdag bij jaimy langs geweest. Huis was gewoon netjes. Alles wat ze zei deed ze ook. Vond dr een mooie dame met lkkre volle lippen en had nu geblondeerd haar. Hellaas deed ze geen anaal wat wel aangegeven stond op de site. Maar had ze al voordat we afgesproken hadden al gezegd. Deed ze hellaas niet bij een eerste date. Dus volgende keer maar weer kijken. Want wil nog wel een keer terug.
 
Heren. Volgens mij heb ik een date gehad met deze dame! Ze heet nu anders op SJ. Heeft ze redelijk wat tattoos?? Dan hebben we het over dezelfde. Ik vind haar alleen helemaal niet mollig…ze is niet slank. Maar zeker ook niet dik. En heeft stevige, kleine tieten. Ik vond haar érg geil en dat maakte de date top!
 
Volgens mij heeft ze geen advertentie meer. Heb wel een screenshot van haar oude advertentie gevonden op een ander forum. Maar kan niks vinden op sj wat lijkt op die advertentie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan