Recensie Samira, Vlaardingen (voorheen Rotterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
128
01/08/21
89
27
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-marokkaanse-26-jaar-_8390974
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij een afspraak maken heeft ze de straatnaam en een huisnummer indicatie. Dit is wel vaker het geval bij privéontvangst. In dit geval blijkt ze echter in een privéhuis te werken, dus ik snap dit gedoe niet. Omdat in haar advertentie niet vermeld staat welke privéhuis en ze ook niet te vinden is op de site van dit privéhuis, zal ik hier ook niet benkend maken welke het is.

In het topic https://www.girlsreview.nl/threads/samira-rotterdam.32595/ is al een ervaring van een andere wandelaar te lezen over haar.

Ze is vrij fors, dus dat moet wel je ding zijn. Maar daardoor heeft ze ook hele grote lekkere borsten. Beffen en vingeren was mogelijk. Bij het vingeren kon er met gemak 4 vingers erin. Pijpen was OK, maar verder niet speciaal. Miste zelf bijv dat ze ook de ballen meeneemt. We hebben paar standjes geneukt en heb het met glijmiddel handmatig laten afmaken.

De date was prima, al miste ik het (tong)zoenen en ze blijkt ook geen knuffeldier te zijn. Vandaar dat het voor mij bij dit bezoek blijft.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/marokkaans-hoertje-26-jaar-_8390975
Totale kosten (in euro)
80
Omdat ik zin had in een paar hele grote borsten heb ik een afspraak gemaakt bij Samira Ze ontvangt in Vlaardingen op een kamer bij een massagesalon.

Ben ik er was was ze zelf ook net binnen Wat een verschijning en wat een enorme borsten heeft die dame we hebben beide even gedoucht en zijn daarna aan de slag gegaan.

Had gevraagd om een half uur met pijpen zonder Daarvoor hoef je bij haar niet bij te betalen ook vroeg ik of ze wilde zoenen het pijpen was kort maar lekker goed diep en lekker stevig van zoenen is ze niet echt gecharmeerd en is bij een paar kusjes gebleven.

Gevraagd wat zij zelf lekker vond dat blijkt vingeren te zijn ze gingen voor klaarliggen en ik deed op haverzoek wel glijmiddel op mijn vingers was voorzichtig begonnen met twee of drie vingers maar ze wilde er wel meer uiteindelijk heb ik haar met vier vingers gepenetreerd maar ik denk dat ik gemakkelijk mijn hele vuist naar binnen had kunnen stoten heeft een Ze heeft echt een hele lekkere natte poes.

Mijn pik heeft een beetje last van condoomfrees en die werd dus ook niet meer goed stijf toen een cadeauma omheen zat dus ik n***** heb ik overgeslagen op mijn verzoek ging ze met haar dikke tieten in mijn gezicht hangen Dat was echt goddelijk daarna heb ik haar gevraagd om mijn tepel te gaan zuigen dat deed ze en haar borsten hingen bij mijn l** die ik zelf lekker aan het aftrekken was in deze houding heb ik dan ook er geen tieten heerlijk voorgespoten met mijn warme zaad.

Samira is echt een hele lieve meid Ze is wel echt heel fors maar wel mooi dik Ik zou er zo weer heen gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan