Recensie Vera, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
323
22/07/21
356
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8007496-vera
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms valt het tegen en soms tref je een pareltje. Vandaag na het lezen van WHEM de proef op de som genomen en een bezoekje gebracht aan Vera.
Contact via whatsapp verloopt soepel en snel een tijd afgesproken.

Aangekomen op locatie zag ik een hele mooie jonge dame en leuk gekleed. Communicatie in het engels uitstekend en het ijs was gebroken. Financiële gedeelte afgehandeld en kleertjes uit (vooraf thuis gedouched) en Vera rook ook fris. Beide met complimenten naar elkaar aan het strooien en maakt een afspraakje wel leuker! Een leuke klik met elkaar maakt het des te leuker.

Op bed gedoken, elkaar zoenen verkend en mijn jongeheer was in rap tempo omhoog, maar dat is ook niet raar, want ze heeft een mooi en lekker lichaam. Langzaam begon ze me heerlijk te pijpen en dit deed ze heel goed en wist mijn gevoelige plekjes te raken. Na een min of tien is zij lekker op mij komen zitten. Ze is ontzettend strak van onder en voelde haar dan ook goed van binnen, ze heeft een heerlijk poesje. Verschillende standjes revue gepasseerd en uiteindelijk in haar mondje klaargekomen en alles weggeslikt. De sex met Vera is heerlijk!! Hierna nog eventjes gekletst met elkaar, over het werk, leven en wie zij is. Ook even gevraagd naar de geannuleerde afspraken in het WHEM topic en dit had ze netjes uitgelegd en alle begrip daarvoor. Onwijs leuke meid en intelligent.

Heren, wees zuinig en respectvol op deze meid. Herhalingsgevaar 100% en gaat mij vaker terug zien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan