Recensie Jane, Antwerpen, Schippersstraat 36/2, nacht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
107
12/07/21
86
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
zaterdagnacht na de nodige wandeling en veel aarzelen , dan toch maar binnengestapt bij de zwartharige jane khad ze al dikwijls zien staan en steeds getwijfeld iets hield mij steeds tegen om haar te benaderen ! nu toch gedacht " laten we haar toch maar eens uitproberen " op haar toegestapt en kennis gemaakt , Jane 32 jaar oud en van bulgaarse afkomst , haar de 50 euro overhandigd en dan de kleren uitgedaan ondertussen een babbeltje gedaan met haar , aan het raam zit ze er een stille uit maar valt reuze mee ! op het bed beland waarna ze een cd omdoet over mijn inmiddels gegroeide willy en zachtjes beginnen pijpen omdat ze het zo zalig deed heb ik haar nog wat langer laten doordoen waarna zij dan bovenop is gekomen , daarna nog een wissel doorgevoerd naar de missionaris houding en nog efkes goed doorgestoten waarna de cd mooi begon te vullen en wel lekker ben klaargekomen , dan wasje en de kleren terug aan . ondertussen nog wat gepraat met haar en voor mijn part zeker geen tijdsdruk gewaar geworden !! borsten mooi gevuld met silicone naar een c cup zeker niet teveel en staat haar goed !

herhalingsgevaar !! deze dame mag mij zeker nog terug verwachten , voor mij was haar service top !!
 
Gisterenavond bij deze dame langsgeweest, is eerder een "petite", heel slank gebouwd , eerder tenger figuurtje met volgens mij, een toch iets té groot bijgewerkte c cup (en ik moet toegeven heb er toch al gezien die mooier bijgewerkt zijn) maar dat doet niks af aan de toch wel goede service die ze geeft. Zalig standje 69 met dat sexy kontje bovenop mijn gezicht, had echt niet veel nodig met haar zalig pijpwerk. Leuke meid met een leuke babbel.
Is volgens eigen zeggen meestal aanwezig vanaf 18u tot 23u (is daar blijkbaar het nieuwe sluitingsuur in het Schipperskwartier)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Deze smalle, lange met donker haar heb ik ook bezocht. 50 euro voor pijpen, neuken en beffen. Intiem was leuk: ze deed lekker mee in missionaris en schildpadje. Ze smaakte fris tijdens het beffen.

Ook achteraf nam ze tijd voor een babbeltje.

Ik vind ze zelf niet speciaal knap, dus het valt nog te bezien of ik er nog eens ga. Misschien als back-up voor de vele continue bezette toppers.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De leuke lach van deze dame trok me deze keer gelijk naar binnen zonder na te denken. Ben al langer benieuwd naar haar maar kon geen review van haar vinden, maar nu ik haar naar weet wel. Leuke meid waar je gerust naar binnen kan gaan. Bj doet ze heel rustig en langzaam afwisselend met soms stevig wat ik erg kan waarderen. De seks zelf was ook meer dan goed en ze doet zelf lekker enthousiast mee. Grote kans dat ze mij nog vaker gaat zien. Gewoon erg lekkere seks met een vriendelijke dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan