Recensie Erica , Antwerpen , Schippersstraat 39/2 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
104
12/07/21
85
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zondagavond deze darme bezocht , khad haar al geregeld zien zitten op haar bureaustoel , dan is het in gedachte zal ik haar eens een bezoekje brengen !
Die avond toch op haar deur afgestapt en een kort praatje gemaakt waarop ze me binnen liet !
Haar look sprak me wel aan , haar kniehoge laarzen met die zwarte body die ze aanhad haar lange zwarte haren , voor mij heeft ze iets van een gipsy girl !
Eenmaal op de kamer de 50 euro overhandigd en de kleren gingen uit , beide een wasje vooraf en toen liet ze mij plaatsnemen op het bed waar ze over mij kwam gebogen en met een glimlach nog een paar kusjes uitdeelde , ondertussen had ze al een condoom vast , deze werd aangedaan en toen kon het pijpen beginnen , zachtjes en toen wat harder en om te eindigen terug zachter . Na een tijdje vroeg ze of ik er klaar voor was en welke positie ik wou , op mijn rug liggend is ze toen op mijn lul komen zitten en is ze zachtjes beginnen rijden van mijn kant toch wel een steviger ritme aangegeven , met haar hand zocht ze wel contact met mijn tepels , zalig !! Het hoogtepunt kwam opeens heel hard in de buurt dus geen positiewissel meer doorgevoerd en in deze positie gefinisht !!
Na het spel beide nog een wasje , dus hygiene zit wel ok !
Toch wel een zalig moment beleefd met deze 23 jarige Bulgaarse Erica !!
Deze zal mij nog wel eens terug over de vloer krijgen !!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Denk niet dat ik al voorbij haar raam gewandeld ben en ze er niet zat te zitten koekeloeren met haar hoge zwarte laarzen. Van ver heeft ze wat weg van Marthe van K3 vind 'k. Na al die keren oogcontact en verder te wandelen er dan toch eens op afgestapt. Ze dacht precies hetzelfde, "finally".

Alles verliep goed zoals je kan verwachten: wat gepraat, ze is vriendelijk en heeft een wat gekke stem, betalen, ze wast zich, opwarming, pijpen, "ready for fuck?" yes.
Voorlopig niets aan de hand. Ze verdwijnt even om 'gel' te gaan halen. 'Normal position' gestart best ok. Dan zij 'on top' en vanaf hier gaat het bergaf.
Niet de beste berijdster lijkt me maar veel erger, er bereikt een eerste keer een zeer onaangename walm m'n neus. Gewoon negeren dacht ik. Maar daar is die geur alweer, een soort mengeling van muffe foef en Daktozin(luierzalf). Overschakelen op doggy dan maar, ze zet zich klaar. Haar kontgat en omgeving is wit gekleurd. Gel volgens haar (wit door de blacklight) vreemde locatie maar goed, heb er niet moeilijk over gedaan. Nog even geprobeerd maar met de geur en het zicht was de goesting verdwenen. Ik zei dat het niet ging werken waarna ze als de bliksem op haar bidet zat. Mezelf dan maar gewassen en aangekleed en vriendelijk afscheid genomen.

Allicht trof ik haar op een slecht moment maar vrolijk werd ik er niet van.
Vanaf nu kan ik er zonder het idee van "daar moet 'k op een dag toch eens binnengaan" voorbij stappen.

(Heb ze het voordeel van de twijfel gegeven vandaar alsnog 3 i.p.v. 2 sterren)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan