Recensie Bianca Antwerpen Verversrui 24/1 nacht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
107
12/07/21
86
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
zondagnacht deze dame bezocht , bianca is een 24 jarige roemeense volgens ik onthouden heb 1.50m groot en een goeie 40 kg droog aan de haak ! khad haar al dikwijls gezien en opgemerkt dat ze best wel vrij regelmatig bezet is , zondagavond was het wat kalmer op straat dus toch wel eens mijn kans gewaagd bij haar , best wel een aantrekkelijk petite figuur met haar donkere ogen en zwart haar
! na mijn gebruikelijk wasje en de 50euro overhandigd te hebben dan maar plaats genomen op het bed waarna ze met een vochtig doekje de omgeving van mijn leuter nog eens schoonmaakte , daarna cd erover en is ze beginnen pijpen wat nogal hevig begon , haar toch ietsje laten temperen waar ik meer geniet van de rustige aanpak ! na deze sessie is zij bovenop gekomen daarna missionaris en als afsluiter zij nogmaals bovenop , kortom heerlijk genoten !
achteraf nog een praatje geslagen met haar waar ze zei dat ze voorheen 1 jaar heeft gewerkt in gent en nu al 2 jaar antwerpen , ik ben er toch wel ruim 20 min binnen geweest en heb nie echt een tijdsdruk gewaar geworden mogelijks ziet ze mij nog terug !!
 
Vandaag een grappig voorval met Bianca.
Ik liep over de Verversrui en Bianca was druk bezig met wenken en roepen naar me. Wat bleek? Ze had een klant binnen en die wenste een toeschouwer erbij dus zodoende moest de dame iemand van de straat te plukken. Oke Bianca een aardige meid, ik wil haar wel helpen.Het betrof enkel een handjob dus niet lang.
ik moet in de deurpost blijven staan en kijken. Het licht gaat aan en ik zie een man met gasmarker op en zijn ballen samengebonden tussen 2 plankjes.
ik kan mijn lachen niet houden. Gelukkig trekt Bianca hem met een paar flinke rukken klaar en zit mijn taak erop.
Bianca is zeker een knap en aardig meisje maar met haar 1m50 zal ik haarzelf niet kiezen.
 
Gisteren stond ze te blinken in een geel badpakje. Ze zag er heerlijk uit. Ik raakte er alleen niet binnen omdat ze constant bezet was. Ik doe binnenkort vast nog een poging.

Weet iemand of ze ook in is voor kinky zaken, zoals een golden shower?
 
Ze viel op met haar blonde haren, wit overhemd/shirt en bril met lekker gebruind lichaam. Zo stel ik me een vrouw voor die 's ochtends na een ONS je overhemd aantrekt bij het ontbijt; sexy. Knappe verschijning maar ook gewoon leuk en relaxed. Je mag haar ook gewoon aanraken zonder gestresste reacties; ze zoent jammer genoeg niet.
PMC en ik haar beginnen beffen maar ik kwam al bijna. Dus maar snel overgegaan op neuken. Zij bovenop. Doet ze goed. Daarna missio en serieus veel gespoten; het is dat er een rubber omzat anders was ze dwars door de muur geschoten denk ik 🤣😂
 
Ze viel op met haar blonde haren, wit overhemd/shirt en bril met lekker gebruind lichaam. Zo stel ik me een vrouw voor die 's ochtends na een ONS je overhemd aantrekt bij het ontbijt; sexy. Knappe verschijning maar ook gewoon leuk en relaxed. Je mag haar ook gewoon aanraken zonder gestresste reacties; ze zoent jammer genoeg niet.
PMC en ik haar beginnen beffen maar ik kwam al bijna. Dus maar snel overgegaan op neuken. Zij bovenop. Doet ze goed. Daarna missio en serieus veel gespoten; het is dat er een rubber omzat anders was ze dwars door de muur geschoten denk ik 🤣😂
Dit kan Bianca niet zijn. Ze heeft helemaal geen blonde haren en ook geen bril. Je hebt het vast over een buurvrouw van haar.
 
De haren zijn toch eerder donkerblond, kan wel bijgekleurd zijn maar ze draagt zeker geen bril, gisteren was ze in het zwart gekleed en een paar dagen geleden had ze een gele bikini aan.
Ze kijkt nauwelijks naar het voorbijkomend volk dat passeert.
Haar telefoon is haar meest interessant speeltje!
Als je de naam niet verstaan hebt, begrijp ik niet goed waarom je de recensie hier plaatst.
Gewoon omdat ze op hetzelfde adres werkt. Je kan best een nieuw topic aanmaken, maar misschien eerst eens haar naam vragen en hopelijk versta je hem dan ..
 
Nee, dat was Bianca zeker niet. Dit was een totaal andere lange dame, ik heb die gisteren ook zien staan , wel in t pand waar Bianca ook werkte
Als ze zich voorstelt als Bianca dan is ze voor mij Bianca. Blond, maar geblondeerd. Bril, maar duidelijk als mode accessoire (die ze ophield tijdens de activiteit….(?). Roemeens, 27 jaar, 3 jaar in België zei ze)
 
Als ze zich voorstelt als Bianca dan is ze voor mij Bianca. Blond, maar geblondeerd. Bril, maar duidelijk als mode accessoire (die ze ophield tijdens de activiteit….(?). Roemeens, 27 jaar, 3 jaar in België zei ze)
Het zou niet de eerste dame zijn die de naam van een collega noemt die op dat moment afwezig of bezet is omdat ze ziet dat die collega veel klanten heeft.
 
Afgelopen zondag bij Bianca geweest. Dat was een fijn bezoek. Lekker gepijpt en nadien zij on top. Ze nam hier zelf de controle. Na een tijdje ging ze van mijn lul en riep ze "come, now you fuck me". Zo nam ik haar heerlijk in doggy, gevolgd door een fijn orgasme.

Ga ee zeker weer terug. Fijne meid. Altijd goed geluimd en zondag zeker. Was vrolijk aan het meezingen met de muziek die opstond🥰.
 
Heeft ze een tattoo op haar onderarm ? Heb jaren geleden een Bianca bezocht die voorheen in de vingerlingstraat stond en nadien in de schipperstraat.
Het was een vijftal jaar geleden. Moest het deze zijn dan rijd ik per direct naar het Schipperskwartier, ze was zwaar de moeite.

Thanks.
 
Heeft ze een tattoo op haar onderarm ? Heb jaren geleden een Bianca bezocht die voorheen op de vingerlingstraat stond en nadien op de schipperstraat.
Het was een vijftal jaar geleden. Moest het deze zijn dan rijd ik per direct naar het Schipperskwartier, ze was zwaar de moeite.

Thanks.
Volgens mij had ze enkel een tattoo tussen de borsten en op haar dij/bil met stay wild
Ik denk niet dat deze dame al 5 jaar in deze buurt zit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan