Recensie Janine, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.587
02/07/21
3.923
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8783556-janine
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tot mijn verbazing zag ik dat Janine nog geen recensie topic had, dus bij deze zet ik dat even recht. Janine is namelijk een absolute aanrader.

Janine is een petite verschijning uit Venezuela. Ze is klein, maar heeft een strak lichaam in de juiste proporties. Hierbij zijn haar borsten wel geholpen met wat kunstmatige toevoeging. De afspraak maken ging soepel, communicatie was direct met haar. Of ze goed Engels spreekt weet ik eigenlijk niet, ik sprak Spaans met haar, maar ook in het Spaans was ze zeker niet de meest spraakzame dame. Het was in ieder geval een lieve meid, dus als je je positief opstelt kan ik me niet voorstellen dat communicatie echt problemen oplevert.
Ze was goed verzorgd en er was mogelijkheid om te douchen, ook de hygiëne was dus perfect in orde.

De seks met Janine was heerlijk. Pijpen is bij haar standaard pzc (met haar huidige tarief mag dit ook wel natuurlijk). Ze heeft goede skills en behoort tot de betere dames die ik heb mogen ervaren. Ze was actief en geen enkel standje was een probleem. Met haar lengte kun je je misschien voorstellen dat dit anders ligt, maar dus geen enkel probleem. Het uur ook goed volgemaakt en op geen enkele manier pogingen om snel af te werken.

Janine gaf achteraf ook aan dat ze maar een beperkt aantal klanten aan nam. Ze claimde dat ik de enige klant was op mijn bewuste dag. Tijdens haar eerdere bezoeken aan ons land deed ze haar advertentie dan ook vaak offline.

Dan nog wel even terugkomen op de prijs. In het formulier heb ik 250 ingevuld, dit is haar huidige prijs. Naar mijn mening is ze deze prijs absoluut waard. Ze combineert goede looks met een top service en rekent geen extra voor tongzoenen of pzc. Zoals ik al eerder schreef: een absolute aanrader.
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook gewesst,
het is heerlijk klein meisje met een mooi figuur
ze pijpt heerlijk en vergeet je ballen niet gaat er lekker voor zitten zodat je haar mooi ziet en kan aanraken.
neuken is goed ze is iets voorzichtig en omdat ze klein is krijg je zin in wilde avonturen. ik gong voldaan naar huis
top meisje
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan